Mitään tapahtu? Sehän oli viihdyttävä peli alusta asti, ei siihen viihtymiseen aina maaleja tarvita.
Printable View
Mitään tapahtu? Sehän oli viihdyttävä peli alusta asti, ei siihen viihtymiseen aina maaleja tarvita.
.
Eihän nyt lentopalloa ja jalkapalloa voi verrata. Pikkaisen eri lajeja. Jos haluaa actionia nopeasti niin ping pong on siihen hyvä laji.
:wheee: PING PONG PING PING PING PONG PING PONG PING PING PING PONG PONG PONG PING PONG PING PONG PING PONG PING PING PONG :wheee:
https://www.youtube.com/watch?v=MOgttdLNfkU
TULISIN IKINÄ
Totta kai siinä säästyy vettä, jos pissii suihkussa. Avainsana on multitasking. Samalla pestään vaikka kainaloa ja annetaan lorottaa eikä pysähdytä kusemaan kuten iltapaskan jutusta voisi päätellä. Pari kertaa on tullut harrastettua, mutta harvemmin on tarvetta. Ennen suihkua nimittäin vedetään kusipaskat, ettei käy vanhanaikaisesti ja joudu vääntämään torttua just suihkun jälkeen putipuhtaana.
Tuos ranskan joukkuees on varmaan enemmän neekereitä, kuin nigerian joukkuees
Aaaaagh, ei enää kusijuttuja tai etsin sen Pulkkis-jakson, jossa on tehty python ammeeseen.
Tuittu, tosi kiva pingpong! Tuli vanhempi "elektro" mieleen, mutta laitoin sen musaketjuun, ettei keltään repee housut. Poing bum tsak!
Kustaan suihkussa?
No hyi vittu, sitä varten voi käydä munasillaan ulkona jonkun näreen juurella!
Omaan pesään paskominen ikävää kuten myös kuseskelu.
Laittakaa FA-kimppalaiset huomisiltaan mennessä mulle mitä otatte niin saan tilauksen lähtemään.
HUAAAAAAAA ihana toi POING BUM TSAK! :lol: Tosi retroo, tutkin ja toi on vuodelta -86, en tienny että sillon jo tehtiin noin diippii shittii! Näin sitä oppii EDM:n historiasta aina uutta <3
POING BUM TSAK, POING PING PONG TSAK, POING PING BUM TSAK, PING! POING PING BUM TSA TSA TSA TSAK! :yeah:
Ai miten niin :blink:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...c48480ab92.jpg
No siten nii. :)
Ja tähän perään pupugif, jota en saanut linkattua toimivasti... :facepalm:
E. Laitetaan sit linkkinä, jos toimii edes niin:
http://giphy.com/gifs/funny-lol-rabbit-3e4r5oAHA0obm
No sit mun pitää pistää pupugiffi :3
http://i.imgur.com/cgd8X3F.gif
Mulla ollu tänä yönä yhtä hankalaa nukkuminen kuin tuolla yhdellä pikkujänöllä<3 :D
Läskipupu. :D
Goddam tätä nukkumista. Taas vaan 4h alla vaikka viilenikin taivaan kiitos. Pitäs muuttaa Islantiin vissiin...
Joskus naapurilla oli kani. Petkutettin sitä (kania) laittamalla tennispallo villasukkaan. Kani nylkytti sitä kunnes siltä meni taju.
Heti kun heräs alko nylkyttään uudestaan..kunnes meni taju.
:) panee ko kani
Puput ja muut nakertajat on siitä hauskoja että vaikka ne näyttäis pulleilta niin
https://media.giphy.com/media/cYAye8vOd2Bpu/giphy.gif
:love:
Kuulostaa normaalilta kanilta, tajunmenetystä lukuunottamatta... :blink: :D
Onkohan dollarin kurssi noussut lähiaikoina? Ainakin Paypal vääntää yhden dollarin jo napsun yli euroksi...
Ei niitä Paypalin vaihtokursseja kannata käyttää, ne on silkkaa ryöstöä. Aina kannattaa maksaa kortin valuutalla.
1 euro=1.11295$ kauppalehden mukaan...
Olipahan taas "hyvää" mainosta sähkötupakalle, kun kyläkaupan pihassa rinki mopojonneja puhalteli kilpaa höyrypilviä. :mad: Jotenkin tuli siitä touhusta mieleen saippuakuplien puhaltelu; mitä isomman saat tehtyä, niin sen suurempi on hämmästely/ihastelu muiden joukossa. Olisihan ne tietysti tupakallakin siinä voineet olla, nortin kanssa ei vaan taideta samalla tavalla kilvoitella savupilvien koosta...
Ottaako se vinokone FAn kimpassa jotain?
Kyllä kai se ottaa kun ei vastaankaan sanonut, odotan juuri sen ostoslistaa
Jumaliste täällä Oulussa kaupungilla ollessa meinaa otsasuoni revetä, viimeisimmät pari tapausta kuukauden sisältän: Kaks ehkä 12v poikaa meni pyörillä mun nenän eestä ja toinen huusi mulle että "hieno modi!" ja mä jäin katsomaan perään että ei sun ikäisen kersiitin pitäis ees tietää näistä jutuista. Kävelivät sitten pyöriltä Valkeaa kohti ja tää huutelija oli selvästi tulossa mun jutuille mutta kaverinsa kiskoi säikähtäneen näköisenä hihasta että et mee. Ehkä parempi niin, mulla olis ollut aika tiukka puhuttelu kyllä lapselle. :mad: Ja ihan viimeks olin stockkan eessä höyryillä ja vähän matkan päästä pari pikkujonnea tirskui ja pyöri mutten kiinnittänyt sen enempää huomiota. Sitten kun satuin katsomaan sinne päin niin siinähän toinen pilviä puhalteli höyrytin ojossa että "hei kato mullakin on!" :facepalm: Eikä nuokaan ollut kuin ehkä 13! Jotenkin noissa tilanteissa tuntuu että menee sanattomaks ja leuka loksahtaa johonkin polviin. En ole muuta osannut tehdä kuin katsoa vihaisella tätikatseella että menee perille että toi ei todellakaan ole cool.
Otti se ässä. Vinokone vielä niin saadaan tilausta sisään.
2x100ml Forest Fruits?
Mitäh. Onko taas joku kimppa missattu ala meikäläinen
Jees. Sainpa viritettyä tietokonepöydän ilmanvirtauksen pikku tuulettimella niin että heittää akkunasta höyryt ulos.
Tuuletin on kaukosäätimellä ohjattavan pistorasian päässä ettei tuu kurkku kipeeksi, eikä joudu kurottaan USB hubille.
Senkun laskee modin pöydälle ja sormella sipasee kaukosäädintä. 😀
.