Ei se paras "juusto" ole, mut valitettavasti opiskelijalle painaa enemmän hinta kun maku :D Se menee alas kun pitsan päällä uunissa käyttää ja grillivastuksilla kunnolla käräyttää.
Printable View
Pitääpä olla vähän vastarannan kiiski ja todeta, että on joissakin kevyt tuotteissa hyviäkin puolia :teaching: Esim. mä en voi sietää täysmaidon makua kun se on niin kermainen ja täyteläinen. Tykkään kuitenkin juoda paljon kevytmaitoa eikä rasvatonkaan haittaa. Joistain rasvaisista ja kermaisista maitotuotteista aiheutuu mulle vatsakipuja suurissa annoksissa, niin jätän ne suosiolla väliin. Ja ei, ei oo laktoosi mun ongelma, eikä aiheudu laksatiivisia ongelmia :D
Mutta kyllä, kuluttujaa pissitään niin helposti silmiin tuolla "kevyt"-tekstillä. Yhtä tekopyhää kuin ostaa zeroa. Eihän se sprite edes maistu millekkään. Mutta toisaalta kyllähän tässä jokin aika sitten lyötiin paketteihin tekstejä "Ei e-koodeja" ja totuus oli se, että ne luki siellä kuitenkin niiden omilla nimillä ja kuluttaja jätti lukematta sen pienen printin :D
Voi helvata mikä päivä. X-( Jotenkin kaikki ärsyttää ja vituttaa tänään. Ihan kaikki. Ja mulla on töissä mukana kaksi ego-tikkua ja molempien clearot maistuu palaneelle ja höyryä tulee ihan paskasti. Toisen olen vedellä pessyt mutta ei auttanut. Ja sen otin siis uutena EILEN käyttöön joten tuskin on ihan loppuunkäytetty vielä. PRKL. :banghead: Nii, ja akut on täynnä. Nestettä on paljon, mut ei liikaa. On tää vaan niin kivaa...
Ärsyttää ihmiset jotka ulisee jostain vitun ystävänpäivästä. Kuva liittyy.
http://puu.sh/6VHOI.jpg
^Ja jotku ihmiset ei vietä joulua vaan hanukkaa tms. ja loppuviimein tietyt juhlapyhät oli pakanajuhlia ja ja ja.. Nojoo enpä jatka enempää :D
Ja vitun flentsu X-( Nyt lähtee muuten tukkosuus: 5ml brain freese,5 ml jugo diablo 7 tippaa cooling agent ja pikkusen omatekosta mustaherukka litkua! Kyllä alkaa räkä liikkua :sneaky:
Ärsyttää että joutuu tänään mennä sairaalaan katsomaan kuinka leikkaus on sujunut, isä ei koskaan ole polttanut tai juonut ja vähintää 10km mennään päivässä kävellen, pyörällä tai suksilla... alkuvaiheessa huomattu kasvain mutta silti...
Ei siis itse sairaalaan meno vituta vaan se että vaikka miten "oikein" elääkään niin kaikkea voi tapahtua...
Virtuaalihali ja jaksamisia smamille ja isälle.
Onneks Suomessa ystävänpäivä on nimenomaan ystävänpäivä eikä sitä ällöttävää rakkauspaskaa mitä ulkomailla.
Ja sitten vitutukseen, kiva kun haki postilaatikosta paketin ja siinä oli taas kiva kurkistusreikä koverrettu. Mitä vitun pölläreitä Itellassa nykyään on töissä jotka vaanii että olisko jotain arvokasta. Oli sellainen kolo että säikähdin jo että onko kaikki tallessa.
https://static.ylilauta.org/files/ca...20helvetti.jpg
Muutenkin vituttanu niin rankasti että hyvä ettei läppäristä menny näppäimistö sisään kun tuli pikaistuksissaan vähän sitäkin nyrkillä rankaistua, sitten olis vituttanu entistä enemmän. Eilen ymmärsin että suurin osa ihmisistä on koiran peräsuolesta raaputettua paskaks kelpaamatonta ongelmajätettä.
Näinpä se vain tuppaa menemään. Omakin syöpä aiheutui kuulemma mm. elintarvikemuovista, että koetappa siinä sitten elää terveellisesti.. Etenkin kun olin just pudottanu melkein 30kg painoa liikunnalla ja paremmilla elämäntavoilla... Ja ennen sitä oli tyyliin puolimaratooneja vetänyt muuten terve kaveri sairastunu...
Eipä muuta kuin voimia sinne ja toivotaan parasta etenkin kun on niin alkuvaiheessa huomattu! :hatsoff:
Täytyypi tuohon juustojuttuun sen verran sanoa, että Valion juustothan tuntuis olevan silkkaa kakkia kaikki paitsi pizzajuustoraaste. Enimmäkseen tulee sitä jotain Virolaista juustoa ostettua, jonka nimi pääsi harmillisesti katoamaan. Kartano? Koti? ??? Viimeisimmästä tosin löytyi joku tumma homeen näköinen kohta ja roskiinhan se lähti listerian tai muun kivan pelossa. Ei ole helppoa.
Kevyttuotteista sen verran, että niitä välttelen aika tehokkaasti, paitsi metukkaa. Metukan pitää olla kevyttä, on yleensä huimasti paremman makuista kuin tavan versiot. Etenkin Wigrenin kevytmetukka, nam.
Sitten ärsytyksiin: Onneksi olen jo kotona, niin ei tartte toivotella enää kenellekään ystävänpäiviä tai mitään muutakaan. Ei vaan jaksa. On alkanut ärsyttämään iTasten säätönäppylöiden helinä, melkein teippasin ne eilen illalla. Ja sit Jonkun logiikassa on ollut joku mikälie musta aukko ja tilannnut espresso mochaa 24mg:nä. Hyvän makuista, mutta eihän tota kestä kuin parit höyryt ottaa kerrallaan. Idari. :mad:
Ihan hyvä vain. Se tuli itsellekin vähän puskista. Onhan se hyvä, että kauppiaat tarkkailevat omien tuotteiden sisältöä, mutta niiden pitäis vähä myös pitää silmät auki toistenki omista. Toinen nou nou on se, että ruoassa saa olla standardien mukaiset määrät tiettyjä aineita jotka sen sallitun määrän ylittäessä voi aiheuttaa muutoksia.
Valion kevytmaitopurkkeihin tulleet korkit!
Tullineuvonta ei vastannut viikko sitten lähetettyihin alv-kysymyksiin. Tullin sivuilla lupaavat vastata viiden työpäivän kuluessa, mutta nyt ei ihan natsannut :sleep:. Noh, ehkä ensi viikolla.
Mua ei yleensä vituta mikään, mutta tänään kaupan kassajonossa mua ennen oli nuori nainen, joka maksoi kiltisti ostoksensa. Sen jälkeen naikkonen hoksasi, että sillä onkin viime reissusta boonuksia, joita ei ole maksettu ja alkoi kaivamaan edellistä kuittiaan. Eikös siinä sitten alettu kassatädin kanssa etsimään lompakosta tuota kuittia, joka kyllä löytyi pienen pläräilyn jälkeen. Ei muuta kuin s-korttia pöytään. No, ei se tietenkään reagoinut lukulaitteeseen ollenkaan. Sama homma oli kuulemma viimeksikin, kun bonukset jäi maksamatta. No vittu perkele, siinä ne molemmat, kassatäti ja asiakas, yritti vuorotellen höylätä ääs-korttia lukulaitteeseen, välillä oikeinpäin ja välillä väärinpäin. Ei minkäänlaista erektiota. No, kokeillaas syöttää kortin numerot käsin koneeseen. Ei tulosta, katotaan ohjevihkoseta, kokeillaan uudestaan kortin numeroita, ei tulosta. Sitten taas höylätään oikein- ja väärinpäin korttia lukuisia kertoja vuorotellen, mutta ei se perkele tunnista korttia ollenkaan. Siinä välissä tietysti kyseltiin toisilta kassoilta apua. Homma päättyi kuitenkin lopulta siihen, että annetaan taas leimattu kuitti, jolla saa bonukset tililleen myöhemminkin. Koko toi hoito vei kymmenisen minuuttia, ja mä olin toisena kassalla koko-vitun-ajan.
No, ei se vituttanut, mutta se, kun se naikkonen noin 6 minuutin selvittelyn jälkeen kääntyi mua päin ja hymyili, mukamas pahoittelevasti, niin melkein oksensin liukuhihnalle, en edes pystynyt katsomaan sitä kunnolla silmiin. Katsoin sitten sitä seuraavalla kassalla olevaa hyvännäköistä kassatyttöä suoraan silmiin. Pointti kuitenkin on, että kun mokaat kassalla ja tuotat jonoa, niin silloin ei hymyillä jonossa takana oleville, vaan pahoitellaan ja näytetään surkeaa naamaa. Ei se ole iloinen tapahtuma. Ei saataana ole, perkele!