Mulle kans piiskaa! Ja het niin että tietää saaneensa!
Printable View
Sen takia oli käsilaukku :rolleyes:
Kyllä se on, viimeks keväällä pyöri irkissä :)
Kultanen! SENKIN HOMO!
Aattelin ku oon huomena yssin kotona nii jos tuossa pihalla puutarhatuolissa istuisin ja polttaisin yhden, mut ehkä jo se on huono merkki kun pystyn liian elävästi kuvitteleen ton asian, fiilistellen... :D Mutta oikeesti en kyllä höyrystä enää röökiin vaihtais jos ei läpällä maistamista lasketa.
.
Tolla fiilistelyllä on Tuittu oma nimi addiktien piirissä ja se on kuivaveto.
Senkissä on hyvä elää.
http://hs10.snstatic.fi/webkuva/sarj...0609817?ts=650
Fiilistelen sitä että kun vetää röökin niin siinä jotenkin maailma pysähtyy siks hetkeks eri tavalla mitä höyrytellessä, luultavasti se johtuu nikotiinin tehokkaammasta imeytymisestä ja häkän aiheuttamasta hapenpuutteesta... Mutta röökissä maku lopulta niin paha ja SURRRKEAT pilvet ettei sitä erkkikä voi vetää ku yhen joskus ja jouluna.
Jaa täytys mennä tutimaan kun on vielä pimeetä ja pystyy nukkumaan. Öitä porukoille. Olkaahan varovaisia siellä.
Ei auttanu tuitun vetoomukset. Piiskat jäi nyt saamatta :(
Kyllä Twisted vielä Jamollekkin antaa kun vonkaa tarpeeks :teaching:
Kai se on itekki luovutettava ja mentävä kattoon downton abbeyn vitoskauden puoltoistatuntinen päätösjakso <3
Jaa, no se on sitte itekki käännyttävä katolleen.
Mun mielestä ei ole sadismia, jos toinen tykkää...eihän?
Onks se raiskaus, jos kummatkaan ei haluu sitä ?
Täällä ollu villiä yöllä [emoji15]
Siveelliset oli jo tohon aikaan "vällyissä"
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Onpa kuuma. Mikä ihana tekosyy zupsauttaa lonkero. Näin kuumalla viitsi edes kalaan lähteä.
Tos rannas pyöri kymmenkunta kilosta lahnaa @cafebryggan. Veit du öijebuue?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...75e249849d.jpg
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Hikoiluttaa ihan törkeesti. Aamulla kiekkoja ampumassa ja nyt pitäisi kumikiekkoja lähtee heittään.
Juhannuksena nautitut juomat lähtevät kropasta viimein liikkeelle :D.
Mä heräsin vähän aikaa sitten ja pistin ilmalämpöpumpun hetkeks pöhiseen, vähän arska lämmittäny olkkaria ku verhot ollu auki :cool: Olin tosi tuhma ja tilasin itelleni karvakäsilätyn, nyt se Twisted sais kyllä antaa piiskaa :blushing:
Mmm tabascoa reilulla kädellä <3 Jumalten ruokaa
Taivas sisään mennessään, helvetti ulostullessaan:laugh:
Tabasco maustaa ruokaa vaan sopivasti, ei se niin tulista oo... :D
Ei olekaan, kun huolehtii määrän sopivuudesta[emoji6] massu täynnä täälläkin..jasso teki ribsejä, pihvejä ja lohta[emoji13] Nyt on pakko heittää luut sohvalle hetkeksi ja huilata[emoji8]
Ribsit on parasta :drool:
Tabasco ja Tabasco. Sitä on muutakin kuin yhtä laatua.
Sriracha on etikkapaskaa, samoin kuin Tabasco. Maailmassa on miljoona parempaa soossia joissa oikeasti maistuu ne chilit eikä etikka.
Minä tyydyn chilijuustoon, kotimaista ja hyvää. Täytyykin katsoa näkyykö tuossa valmistaja......
Cheese Witches
Näkyy olevan Porvoossa, muttei tuota chili(sulate)juustoa ole tuoteluettelossa:thinking:Juustotiskiltä ostettua kuitenkin.
Edit: ilmoittavat kuitenkin olevansa maahantuojia, eikä valmistajia. Tämä em juusto kuitenkin ilmoitetaan kotimaiseksi! Täytyypä pistää viestiä
"Kovia” mausteita käytettiin kuumissa maissa peittämään esim. pilaantuneen lihan makua tai säilöntään, hyi helvetti, tönkkösuolattu kala!
Jos mauste peittää alleen moitteettoman ruoka-aineksen maun eikä korosta makua, sitä ei gourmetkokki käytä. Tiedän hyvin, minkä laatuisia aineksia ja kuinka paljon suolaa, mausteita ja esim. glutamaattia pizzoissa käytetään, kun olen ollut joskus freelancerina niitä paistamassa. En enää ihmettele, miksi asiakkaat eivät erota maultaan kinkkulättyä jauhelihapizzasta.