-
Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt
Oman DIY-kokkailun tuotoksia, jotain hedelmäsekoitusta, en ihan tarkkaan muista mitä kaikkee, mut niksat 10mg
2.4 € / 30 ml, halvalla mennään, sehän on homman juoni :D
Jos joku tietää, miten vielä tuosta halvemmalla pääsee, vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan :)
-
Omena 18mg, en jaksa kyllä itse ruveta DIY hommiin, kunhan laitan VGtä noihin valmiisiin kun tuppaavat olemaan aika peegeetä..
-
Tino di Milanon Desert Shippiä jollain oisko 22 watin teholla stäkätystä Bombshellistä.
Sangen toimivaa tiivistettä eikä ainaskaan ole hinnalla pilattu, suositeltu sekoitussuhde 1-2 % ja tolla lähtee jo makua AG-pohjallakin.
-
Fruit Stripe Illusion menossa. Ensimmäinen pullo jonka juuri saapuneesta paketista nappasin - aivan mahtavaa tavaraa! Onko tämä sitä rakkautta ensisilmäyksellä? ;)
-
On se siihen asti, kunnes huomaa mitä se tekee höyrystimellesi. :D
-
Mix n´ Matchin menthol artic. Todella herkkua. :D
-
Pink Spot Vaporsin Blu Spot, ei valittamista :esmoke:
-
Posti Pate toi lisää Kentucky Banaania, Tervajellonaa, Isoisän yskänlääkettä ja FSUSA:n Menthol Ultraa. Kyllä taas kelpaa olla ja elää :esmoke:
-
Evaperin Shishaa :esmoke:
-
Re: Mitä höyryttelet juuri nyt
Psv Chunk Monkey vai mikä se oli. Paras ks lafkan tiiviste mitä tähä mennessä on tullu höyryteltyä.
-
diy kirsikka kolaa + tippa mentholia :esmoke:
-
-
Vs: Re: Mitä höyryttelet juuri nyt
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eMike
Psv Chunk Monkey vai mikä se oli. Paras ks lafkan tiiviste mitä tähä mennessä on tullu höyryteltyä.
Tämän innoittamana piti itekki kaivaa joskus syksyllä sekoteltu Chunky Monkey kaapista :D Hyväähän tää kyllä on, mutta ei all-day-vape ainesta. :)
-
Kentucky Applewood. Herranjumala mikä maku juuri saapuneella SMOK WOO:lla. Nyt jäi Egot pikkasen taka-alalle. :)
-
50/50 orange de sangre + grant's vanilla custard = tiikerijäätelö. Suosittelen lämmöllä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
50/50 orange de sangre + grant's vanilla custard = tiikerijäätelö. Suosittelen lämmöllä.
Mulle kans ! Puuttuu vaan toi Grantsin vanilja ...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NeKeZZ
Kentucky Applewood. Herranjumala mikä maku juuri saapuneella SMOK WOO:lla. Nyt jäi Egot pikkasen taka-alalle. :)
mitäs sulla on WOOn nokassa? Mulla tuntui aika helposti kärtsäävän tuo neste WOOn volteilla + bogella.
Mut juu, kyllähän toi WOO pistää egot pölyttymään :)
-
Gorilla Juicea. Nannaa on.
-
kymmenen laitetta levällään pöydällä ja jokaisesta vuorotellen, nesteinä shire malt, banana, terva, menthol, sweet georgia peach, double mint, grandpa's cough medicine, g-juice, fizzy grape soda ja green apple candy
-
Mitä höyryttelet juuri nyt
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Purkka
Gorilla Juicea. Nannaa on.
Sama :P
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
mitäs sulla on WOOn nokassa? Mulla tuntui aika helposti kärtsäävän tuo neste WOOn volteilla + bogella.
Mut juu, kyllähän toi WOO pistää egot pölyttymään :)
DCT-tankki SR bogella. En kyllä itse oo huomannut käryämistä. FSUSA Strawberry maistu kyllä kyrvähtäneeltä aika roimasti. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NeKeZZ
DCT-tankki SR bogella. En kyllä itse oo huomannut käryämistä. FSUSA Strawberry maistu kyllä kyrvähtäneeltä aika roimasti. :D
juu, saattoi olla huono lr boge vaan kyseessä. Hyvä tietää että nesteen pitäis toi 5V kestää niin uskaltaa kokeilla uudestaan. Kyllä oisit takuulla huomannut jos se samalla tavalla sulla ois kärynnyt :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
juu, saattoi olla huono lr boge vaan kyseessä. Hyvä tietää että nesteen pitäis toi 5V kestää niin uskaltaa kokeilla uudestaan. Kyllä oisit takuulla huomannut jos se samalla tavalla sulla ois kärynnyt :D
Ainakin AW:n akuilla Woosta tulee sen verran löylyä että meinaa boget kärytä nesteestä riippuen. Noname akuilla en koskaan tuohon ongelmaan törmännyt. AW:t jäikin sitten vain bullyn kaveriksi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Ainakin AW:n akuilla Woosta tulee sen verran löylyä että meinaa boget kärytä nesteestä riippuen. Noname akuilla en koskaan tuohon ongelmaan törmännyt. AW:t jäikin sitten vain bullyn kaveriksi.
Mulla on tuliterät Efestit noissa käytössä. Yllättävän hyvin on ihan jopa bogen lr:t ja T3-clearot kestäneet löylyjä mutta bogeista vedettynä on höyry niin lämpöstä että koko ajan on sellainen tunne että ihan äärirajoilla kyllä liikutaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
AW akuilla itse mennään enkä tossa LR bogeja kokeillessa saanut käryä aikaiseksi. Höyry oli kyllä hieman lämpimämpää kuin normilla bogella.
-
Vanha tuttu Captain Jack Picossa @ 1.5ohm..
Huh huh, mitä höyryä..
Uskalsin töihin ottaa ekaa kertaa tän picon, kun ei ollut yön aikana vuotanut kyljellään.. katsellaan.
-
Finnvapen tervalaku :-* nami
-
Piti vaa tulla leveilee et: Grant's Vanilla Custard 18mg 50/50pg-vg :D
-
Janty Ryy4 ja välillä piippusooseista Shire Malt
-
Grant's Vanilla Custard.Aika hätäseen toi pullo tyhjenee :esmoke:
-
Picolla vr:n pomegranate on kyll hyvää OMNOMN...
-
Bobas Bounty... Tuli miiteissä ostettua tuo Rotaxilta pois... Nam!
-
Lakritsiryynästä :D Sekoittelin HS:n 12mg RY4:sen sekaan 10% PSV:n Buzz's Black Licorice-tiivistettä ja ensivaikutelmat on hyvät. :)
-
itellä liqua menthol johon olen lisännyt nikotiini pohjaa .toisessa tankissa finnvape persikkaa johon lisätty nikotiini pohjaa, persikka on tosin menny 8/2012 vanhaksi eikai tuo haittaa ku hyvin vielä pelittää :D
-
Halon captain jackia, laimennettuna dirty neutral basella, kun kapu on liian vahvaa.. (24mg)
-
Halon Tiki Juicea menee nyt. On todella maukasta etenkin kun antoi vähän tuulettua ensin!
-
VR Malibu Pineapple :esmoke:
Aikasta hyvää :P
-
Just äsken Pirates Booty, 2,7 ohmin boge, ~8 volttia. Huhhuh. :D
-
Jamaican Me Crazy Kayfunista 10 watilla. Nyt on menty pitkään kookosliemillä.
-
inan 36mgvpg+0mgvpg+inan metsämansikkaa 3 ohmin kartolla ja 5volttia vamosta nauskista maistuu! :esmoke: