Liite 20676
Sirkkeli & uunitonnikalahomejuustokatkarapumunakas :)
Printable View
Liite 20676
Sirkkeli & uunitonnikalahomejuustokatkarapumunakas :)
Setä hei akkurälläkkää paksumpi ku 1mm laikka ja paksua rst jöötiä ei verä vertoja sähkökoneelle ihan vielä
Ihanaa musta nappinen 150 sirkkeli :)
Joko oot antanut laulaa täysillä ?
Yep. Hyvin potkii, tai ainakin riittävästi... Eikä kyykkää akut niin nopeeta mitä hainkin :)
Eihän se uus versio oo ees ulkona vielä :(
Näyttää pirun näppärältä vehkeeltä mut kiehtoo dualit ;)
Siinä jassolle mini dualia, on muuten hieno.:lol:
Liite 20679
Miten j musta sigge toimii ?
Joko ukkeli on subtankin testannut ?
Sirkkeli potkii niinku pitääkin. Subi oli ja meni... Hirvee molo :(
Hyvät höyryt tarjoili, jossain vaiheessa pitää poimia mini testiin.
Toi sirkkeli kyllä suoraansanottuna ylitti odotukset. Ainoo mikä tökkii on terävät reunat ja lootamainen ulkonäkö ja napit vois olla paremmat. Akunkestoo hain ja sitä sain [emoji106]
Mä en sitä isoa mallia ole testannut mutta se mini 22mm on syrjäyttänyt aikas monta tankkia kyllä käytöstäni
Suosittelen jos et tykkää ni ostan optiolla pois [emoji106]
115mm laikka? Ihan hyllykamaa hyvinvarustetuissa alan liikkeissä ;)
Juu sellainen se olikin
Peltihommissa hyvä muuten turha kapistus mun mielipide
Paksua tavaraa turha edes koittaa ajaa
Vittu onko tää mini-subi näin paska [emoji33] 60vg neste ja 0,5ohm atopää sisässä ja watit max 18,5... Atopää kunnolla imeytetty ja pikkuhöyryt kärsii ottaa 26w ettei kärähdä... Vai oisko lekentaarinen susi eksyny ensimmäiseks atopääks :(
En ottanu vielä atopäitä varalle kun aattelin testailla kumpi sopii paremmin. Tää paikallaan oleva on kyl anaalista ja syvältä sieltä [emoji35]
Mulla kävi ihan samalla tavalla. 26 w kesti ja sit sen yläpuolella palanutta.:laugh: Sit vaihdoin sen ohmin Atopään ja imeytin pienen aikaa. sit pikkuhiljaa imutellessa lisäsin Watteja ja 36w kestää hyvin. Maku vaan mun mielestä hukassa. Delta 2 paljon parempi maultaan. Eipä kyllä siinäkään kehuttava. Saa olla ihan vituksellisen vahvat Tiivarit, jos makua meinaa saada.:thinking:
Ei Peräsuoli kestä nyt 50w Palanutta.:crying: 40+ niin alkaa suoli kärsimään palaneen mausta.:laugh:
Toimii 26w ihan kohtuu hyvin, vahvalla Tiivarilla.:)
Hei mä oon pluidisti :) Räävin vähä neulalla noita pumpuleita wickki-rei'istä niin helppas heti jonkin verran, 24w kärsii ny antaa.
Tää lentää niin että öijä näkyy jos ei muutosta tuu. Atlantiksella vedän 80wg:llä 26-28w ;)
Atlantis lelu verrattuna Deltaan. siinä on 34w 65% VG nesteillä. :)
Akku kestää ja kestää ja kestää... Tää rupee elpymään, maku paranee ja wikkaus myös. En tuomitse vielä...
Hähää, kävin paikallisessa ääs marketissa hakemas toalettipaapperia niin kymmenkunta 15-16vee kersaa nortilla siinä kaupan edustalla... Tulin takas ulos niin hyvissä ajoin kaivoin hai-atlantis combon esiin ja vetäsin samal kunnon keuhkoimut kun kävelin porukan läpi [emoji33] Meinas nortit tippua huulesta kun leuat loksahti auki [emoji11]
Vittuako kerääntyvä siihen saatanan oven eteen tukoks [emoji35]
Rupes oikeen vituttaan energiajuoma-jonnet ja diskopillut saatana...
Jasso-setä on hyvin, HYVIN vihainen :(
Mikähän on... rupes tekemään mieli normi-subia [emoji33]
Sopis nimittäin tohon styxin päähän nätisti, ois sellainen jyty-combo mitä ei tarvis koko ajan täytellä. Mini on tähän mennessä ollu pettymys, atlantis pesee mennetullen ja näyttää vielä persettä mennessään :(
Men i alla fall, korvikkeitahan nää on. Kyllä maut poimitaan makunystyröihin ihan joillain muilla vehkeillä [emoji11]
Jassolle kumipakko tai sterilisointi, näin viisaita miehiä maailma ei just nyt kaipaa, seuraavaan 500v:teen
Pitäskö toi ylempi ottaa kehuna vai vittuiluna [emoji33]
Niksnaxiin 0,28 langalla ja #200 meshillä uus setup, 3/4 kiekkaa 0,84ohm ja kerralla toimiva laitos, ei tarvinnu pulssitella lainkaan :) Tankkiin piiiitkästä aikaa W#3 ja jösses et maistuu. Pikkasin isompi tankki täs sais olla mut helppo tankkaus niin ei suurta haittaa.
Zivipf:n #200 superfine ihan ykköstä. Silkkinen, läpikuultava ja pirun hyvin wickkaava ritilä, muutenkin mun luottokauppa. Pikku postit ja alle viikossa tupsahtaa lootaan [emoji106]
Ota se molempana ?
Hei kiitos että mainostit kauppaa vois noita kaapeleita ja verkkoa tilata taas [emoji106]
Mulla olis normi Subu, jos sellaista kaipailet.:whistle:
Tee jotai hyviä ehdotuksia.;) Bogeja on jo.:laugh:
Kartotankkeja on. Pihtejä on noin 30. Sairaalalaatuisia Saksia löytynee riittävästi. Pinsettejäkin on, mut en Höyryhärpäkkeissä käytä. Raitisilmamaskikin löytyy.;)
No saatana, p3 hiukkassuodattimia siihen puhaltimeen [emoji16]
Atlantista löytys, pari ripperiä mut ne menee takas äSSälle [emoji173], satburn20 putki 16mm atoille, sitä sulla EI voi olla ;)