Hei hei paps ja penelope. Autoon murtauduttu viime yönä ja oli lähteny matkaan. Vois joku myydä mulle papsinsa.
Printable View
Hei hei paps ja penelope. Autoon murtauduttu viime yönä ja oli lähteny matkaan. Vois joku myydä mulle papsinsa.
Oho, olikohan tilauskeikka?
Pitääkö tässä alkaa varoa hehkutuksiaan?
Jos muistat, niin laitteles sarjanumerot varuiksi ylös.
Ei juma.. sarjanumero jakoon!Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jali
Jos mun oma jää yhtä vähälle käytölle ku se on ollu, niin harkitaan myymistä..
Niin ja vakuutusyhtiölle sit ilmotetaan kunnon keräilyarvo!
Hyvä et oli paps ja penelope ku meinasin eka ottaa ggts:än mukaan. Olis vituttanu vähän enemmän. Ei varmaan tuu toista penelopea ostettu kyl tilalle. Mennään tolla yhdellä.
Edit. En mä muista tota sarjanumeroa, mut muistaakseni se näky jossain kuvassa minkä oo upannu nettiin. Täytyy ettiä. Myy mulle jalippo vaan papsi kun et sä kuitenkaan käytä kun ggtsää
voi vitttttttttttt :(
ProVari + boget + tankki toiminut mulla erittäin hyvin. Oliko ihan pakko sitten alkaa tutustumaan aiheeseen GGTS + ody yms..
No, onneks noita ei näytä ikinä saavan mistään niin säästyy sitten sekin 500e. :D
Nyt ois varaa hommata Odysseus (ja mahdollisesti GGTS samaan syssyyn), mutta perkeleen saatavuus on aikasta heikko, varsinkin kun en periaatteen vuoksi suostu trokareilta ylihintaan ostamaan! :(
Pitänee laittaa Svöemesto harkintaan ja imeä siitä tietoa, taitaa olla melkosen paljon paremmin saatavilla ainakin itänaapurin suunnasta.. :-\
Kolme päivää ja kuusi Bogea. Ihan paskoja! Vanhaa erää...
Tai sitten tuo neste ei vain suostu imeytymään jostain syystä Bogeihin. Ei toiminut Spheroidissakaan...
Jos se ei imeydy Spheroidin vanuun, niin kyllä taitaa juississa olla vähäsen vikaa...
Pikkasen vettä sekaan?
In motha Russia the Boge vapes YOU!
eiku
Kyllä se vanuun imeytyi, mutta ei vaan toiminut Spheroidissa. Melko laiha maku. Tuossa nesteessä on jotain omituista. Organic Tobacco toimi normaalisti ja oli ihan ok, mutta tuo ei vaan toimi...
Ehkä vika on noissa bogeissakin. Jostain syystä jäänyt paskat viimeiseksi. :D
Mulla teki Highbrow vaporin liemi samaa. Boget vaan suhisi, eikä tullu oikeen mitään makua tai höyryä. Vähän jollekin kuivatulle herneelle maistu :antismoke:
Tämä ei ole tieto! Ihan vaan mutua, mutta minusta tuntuu että monen nesteen kohdalla on lähdetty kikkailemaan veden kanssa. Siis se tuntuu siltä, koska makua ei kertakaikkiaan irtoa ja jos missä, niin e-nesteisiin ei vettä pidä sotkea yli 10%! Mielummin ei ollenkaan ;)
Hyi, nestevarastojen tyhjennys käynnissä ja jäljellä Moondropsin PG-herkkuja.
Tuossa apteekista ostettavassa glyseronissa on tislattuavettä 15% ja ainakaan oman kokemukseni perusteella siittä ei ole haittaa ollut . Ulkomailta tilattu glyserroli on usein ohentamatonta ja siksi myös joskus jopa viskositeetiltään paksumpaa tavaraa sinällään esim cartoon laitettavaksi tuottaa vaikeuksia saada se imeytymään vikkelästi . 8)
Lavatube vilkuttaa 0.0 ohmia kaikelle jota päähän laittaa. :(
2.1T tosiaan.
Työn alla tässä pöydällä. Miljoonalaatikoita kaivellessa tuli vastaan paketissa ollut 2ml ruiskukin :o
Napaa nostaessa tipahti o-rengas paikaltaan. aIka onnetin rimpula siellä olikin.
Täytyy tehdä uusi kierros laatikoihin josko löytyis.
Yksi toimiva ego-akku käytössä. Toinen Ego seilaa postissa Puffin paketissa :-\
Taas pöhisee :D
Ei löytynyt o-renkaita joten piti tehdä itse. Laatikosta löytyi inear nappikuulokkeiden silikonitulppia.
Tulpan putki on yllättäen samalla halkaisijalla kuin alkuperäinen lavan pinnin tiiviste.
Harrasteveitsi uudella terällä käteen ja varovasti siivu putkesta, pientä hienosäätöä paksuuden kanssa ja vóila, taas toimii laavatuupi :D
Kiitoksia Jalippo vinkeistä.
Humutusketjun kautta kuvaketjuun. Muutaman kuvan otin ihmetellessä.
Mukavaahan tämmöinen väsäily on. Sopivilla osilla ois vielä mukavampaa, nyt joutuu säätämään :D
Mulla on ruohonleikkuri takuuhuollossa. Paitsi että taisivat luulla, että huoltoon on tulossa lumilinko ::). Huoltoliike ei ole kuukauden aikana kerinnyt/viitsinyt hakea koko hiton laitetta huoltoon. On siis tällä hetkellä edelleenkin myyjäliikkeessä. Korjaamatta.
Ja mulla ruohikko kasvaa ja rehottaa. En mä marraskuussa varmaan enää paljoa sitä hiton ruohonleikkuria tartte.
ite miettinyt per...e pitääkö homata lammas syömään nurmikon kun kasvaa niin pirusti ja lammas koira ois omasta takaa :D
Olis pitänyt ottaa poni tänne kesäksi :D :D
kumpikohan on hitaampi, itella vai royal pain?
libertyn nestepaketti pari viikko tehnyt taivalta ja tänään tuli postissa pakettilappu paketista jonka kävin viime torstaina hakemassa
Köyhät, köy-hät.
Näköjään. Panin pöydälle lepäämään ja romutusta odottamaan ton karton tankkeineen (no ei ollut tarkoitus tankkia romuttaa ;)), ja nyt se pelaakin ihan passelisti kun koklasin.
Hyvä homma. Vaan en mä ennen ole noiden antanut "tekeytyä" mitenkään, aina on pelanneet heti.
Hmm, unohdinkohan mä esikostuttaa sen.. en muista. Yleensä itse reijitetyt esikostutan ennen reikien tekemistä, niin ei tule sormille.
Tässä kait joutuu jossain vaiheessa hommaamaan Provarin jos aikoo leikkiä vv-modien kanssa... Ärsytys tuossa on se HINTA :(
Toisessa ketjussa kirjotinkin, että joku älypää kysäisi räkälässä että eikö ees hävetä tämmöstä imeskellä. WTF? Tosi ärsyttävää. Oisko tässä maailmassa suurempiakin asioita joita vois hävetä? En mäkään kritisoi jos joku vetää sitä syöpätikkuaan. Aivan todella ärsyttävää!
Mulle ei oo tullut kuin kaksi kommenttia tästä:
1) kävelin mustat aurinkolasit päässä tukka takana kauppakassi ja Lavatube kourassa kadulla, niin joku tuntematon mimmi tupakkalla istuessaan kuusi "älä vittu yhtään tuu elvisteleen sen sähkötupakkas kanssa..." ;)
2) toisen kerran kauppakeskuksen hissin ovella (oli vissiin vähän paha paikka höyryttää :-[), mies huitoi höyryjä ilmasta, ja kyseli että "mitä toi savu on jota tosta tulee? Mikä toi on? Joku astma... Ai sähkötupakka..."
Joo ei sitä vissiin tosiaan ihan joka paikassa kannata höyrytä.
V*TUTTAA toi Zenin kaupanteko tapa jafoorumeitten lässytys fanitus jossa kaikki oikea tarpeellinen tieto häviää jonnekkin Zenfideleitten scheisse höpötysten sekaan. KOSKA SE SAA NE PERKELEEN BAMIT LÄHETETTYÄ! Miten Kiinalaiset kakarat tekee mulle satoja mustaksi anodisoituja koruja joka kuukausi kun tilaan mutta yks Amerikkalainen ei saa rajoitettua putkierää värjättyä??? Lähettäis vaikka pohjatyöt valmiina niin teen kotona sen värjäyksen itse. Ziiiisus. Otsasuonista näkyy tänään jokainen ja se on meidän perheessä paha merkki se.
+ziljuuna! :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja LSVap