Tekisi niin mieli hankkia joku piirillinen, mutta mietityttää kestävyys. :(
Printable View
Tekisi niin mieli hankkia joku piirillinen, mutta mietityttää kestävyys. :(
Jos track recordia kestävyydestä haluat, lämpösäätöä et tarvii (meksumies kun oot :D ), sisäänrakennettua latausta et em syystä ees kaipaa, ja jos koko ei haittaa, niin Sigelei 100+ tai 150. Varsin pomminkestäviä ja 70 plus postit saa jo Euroopastakin. Vuoden, puolitoista noita on moni piiskannut ja harva hajalle saanut. 150ssä parempi tulitusnappi.
Pitää harkita. :)
Itellä ollut toi 100+ juurikin puoltoista vuotta, ei mitään vikaa vaikka muutaman kerran kohdannut betonin. Ihan hyvä 2-akkuinen peruslaite, näyttö vähän ankea. Meksun jälkeen voi tuntua aika lohmolta kyllä...
Hyvä 1-akkuinen olis ainakin Joyetechin eVIC VTC Mini.
No sitten:
Liite 26346
:)
Tai q versio
.
Ite sain joskus Sigelein 100plussan reilulla 30 eurolla tarjouksesta.
Et halvallakin löytyy, kun paikalle sattuu.
Ja viittii vähän vertailla.
Mitä hintaa oot ajax ajatellu
tommosta 150e
Tuolla hankintaketjussa ei ole tähän kysymykseen tullut vastausta, joten kokeillaanpas tätä kautta. Mikä on (onko edes olemassa) pienin SX350xxx piirillä oleva modi kokoluokkaa VTC Mini tai pienempi, minkä hinta olisi <200e?
Kaverilla on fuchai dripperikäytössä ja tuntuu ainakin kestävän pudottelut ja kolhimiset hyvin. Smoothi pinta ja ok tehot. Mut omakohtaista kokemusta ei ole. Ainakaan vielä.
.
Tuo lux ei tainnut ihan lähteä tuohon hintaan :D, mutta koko sama kuin "perusmalleissa". Ja näitä löytyy vaikka millä piireillä.
Union modia ootellessa.
Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla
.
.
Muistan jossain nähneeni kyllä sx350j piirillä? Vai muistanko aivan väärin?
EDIT: Vai olikohan sittenkin sx350 +- nappuloilla.
.
Pienuus on pop. mtl imutteluun ei tarvita hirveitä tehoja. CoV Mini Volt on hiukan turhan pieni muille kuin Goblineille, VTC Minin kokoiset taas sopii kaikille. Mini Voltissa mulla akku kestää about parin päivän verran. Te ootte vaan puolueellisia dtl duudeja joilla on isot kädet.
...ja mitä jatkeeseen tulee...niin kyllä mä vähän isomman voisin ottaa, mutta en mä silti hirveitä summia maksaisi. Jotenkin silmä tykästyny noihin SX modeihin, mutta ainakin ne joiden speksejä olen katsonut, on turhan kolhoja omaan hentoon räpylään.
Boxeria löytyy mörköakulla, mutta silti näyttää aika järkevän kokoiselta; https://gingervaper.com/product/boxe...ature-control/
Toi Boxer ois kyl jepa. Sattuu nyt vaan olemaan maailmanlopun kamat käsissä niin en sorru enää... Vtc-minin vois vielä ottaa joukkoon tummaan [emoji16]
Elektroniikassa ei vain tahdo tuo halpa ja kestävä onnistua. Toisaalta yhden Porvarin hinnalla ostaa 10 Picoa. Varmaan noista vielä muutama toimis vielä kun Provarista savu karkaa.
Jos ei kuitenkaan liioiteltaisi ihan noin paljoa.