Mihinkäs s-posti osoitteeseen olette tuonne tehneet reklamaation? Pitäs tehdä tuosta battery bodysta jossa button jumittaa ja ei anna millään patterilla edes kunnolla voltteja ulos.
Printable View
Mihinkäs s-posti osoitteeseen olette tuonne tehneet reklamaation? Pitäs tehdä tuosta battery bodysta jossa button jumittaa ja ei anna millään patterilla edes kunnolla voltteja ulos.
ÖÖÖ-Eikö siinä Pelen etusivulla oo semmone Kontakt.
http://www.peleon.pl/cms.php?id_cms=4
Tuossa näyttäis olevan emaili heti alkupäässä. biuro@peleon.pl
Itekin meinasin tilata ton Peleonin modin!! Kävin vaa miettimään ettei kukaan o kertonut siitä mitään ja onko esim kytkintä pitkääkin saatavilla? En tilannut!! Ettei olis vaan e-powerin kaltainen ....siihen isompaanhan ei tahdo löytää uutta kytkintä kuin jenkeistä!! Ja useimmat ei tomita esim suomeen sitä!! Voihan se olla ihan ok modi....mutta ei kuitenkaan iskeny!!!
Kertokaas mulle, mikä funktio on eGoT HV atolla? Meinaan vaan kun Peleonilta semmoistakin saa ??? 4ohm ja sinnehän se menee 4-5V luokkaan että napsahtaa, meneekös se esim tuohon eVoon?
On vissiin pelellä tilauksia jonkusen verran ku ei meinaa tuo ego setti tuolta tilauksista lähteä minnekkään :D No onneks ei tule itelle ja rahat on jo setistä saatu :P
Itse en tilaa mitään muuta kuin nesteitä ulkomailta,kun laitteet saa täältäkin päivässä kotiin ja takuu pelaa.Jotain pientä voi aina hankkia Kiinanpojilta tietenkin.Peleonilta nestepaketit tulee aika vikkelään varmaan?
Jos kyseessä peleonin 18650 body, niin minä sain rikkinäisen, virtanappi ei vilahtanutkaan ja silti oli koko ajan virta päällä. Kuvasinpa pienen videoklipin asiasta ja mailasin peleonille, nyt on korvaava tuote hyppysissä. Laitoin reklan osoitteeseen biuro@peleon.pl ja siitä homma lähti mallikkaasti etenemään. Ja korvaava tuote saapui ennekuin olin rikkinäistä edes postiin kiikuttanut. Olikohan 1,7e postikulut puolaan kakkosluokassa. Alle 2e joka tapauksessa.
Edit: typot
Tuli tehtyä ensimmäinen tilaus koskien e-savukkeita perjantaina 2012-01-06 11:47:09
Tilasin Peleonilta Joyetech Ego-C Starterkitin sekä 30ml Joytech Redbull 16mg PG litkua.
Wysylkat tuli tänään eli sunnuntaina 2012-01-08 19:30:36.
Toimitustapana DHL. Saapi nähdä koskahan mahtaa olla perillä.
Katos jos joku ei ole huomannut, niin peleonilta saa tuota 306 atoakin.
lempo soikoon eilen tein tilauksen ja sillon vielä ei ollut tietoa koko 306 aton olemassa olostakaan,eli tuostahan pitäs perus volteilla tulla vissin melkoset usvat korjatkaa jos olen väärässä? ja tietenkin kertokaa kannattaako tuota lisätä suraavaan tilaukseen :D
Näin olen ymmärtanyt, että pitäis olla maku, lämpö ja höyry kohdallaan. Ainahan sie voit laittaa viestiä peleonin pojille, vaikka sen tilauslomakkeen alareunassa olevan kentän kautta(en tiedä lukevat) tai sit sähköpostilla, että jos sais lisättyä vielä tilaukseen?
Nyt vasta huomasin tuon kanta-asiakasalennuksen, mistä oli tässä aiemmin juttua, niin tilaushistoriasta kattelin niin omalla kohdalla se on tullut 1200 slotin arvosta tilattuani. Ihan mukava vaikka oonkin jo muutenki pari tilausta tehnyt sitä huomaamatta. Hintojen alentumisen lisäks valikossa löytyy Klub Peleon, jossa on ilmeisesti jotain alennettuja tuotteita.