funtsinkin just tota mini protankkia. Kiitti että vahvistit fiilistäni. :)
Printable View
funtsinkin just tota mini protankkia. Kiitti että vahvistit fiilistäni. :)
Tämä: http://pink-mule.com/MIZERS%20-VÆSKE...T-PLATA-SIVLER
Oma vielä matkalla, mutta Todd ja Bussardo tykkäs.
^Tatti, no thanks :)
Protankkiin vielä jos jaksaa itse pyöritellä microcoilit vanulla niin ihan ykköslaite reissuun pienen visionin tai spinnerin kanssa.
Minulla se on tuo mini pro tankki vielä ajamatta, ehkä kuitenkin v2 niin saa oman tipin laitettua. Ei tuommoinen kuumemittari tyyppinen ratkaisu oikein toimi:) Kaikki missä lukee dualcoil ohitetaan turhana höpötyksenä ja energian tuhlauksena.
riittääkö tavan ego tikun potku tuohon protank minin 2.2 ohm atoon? Vai vaatiiko twistin tai winderin?
Jos hyvää huurua hakee niin ei. Tavan egolle 1.5-1.8ohminen, muut tarvii säätöä.
joo okei, vähän nuin aattelinkin. Pituutta aattelin saada pois miettien tavan egoa.
Mulla on reissuvehkeinä 400mah pikkuspinnereitä, protankin kanssa vielä ihan sopivan kokoisia. Tosin yhdellä ei pitkälle pötkitä.
eGo C upgrade akku kyllä piisaa, suoralla annolla. Mutta tosiaan pulssilla 1,5 Ohm, 4V 2 Ohm niin ollaan yhden coilin mukavuus alueella, noin yleisluontoisesti 510/eGo luokassa
Olisihan tuossa vielä Grail optiona, 306 tai Diver-versiona. Vetää sen ~20 tippaa, joten häviää tosin nestetilavuudessa PT Minille.
Edit: Joo vastasin sit pikkasen vanhaan viestiin...
Toivottavasti on oikea paikka minne tulee.
Eli "noobille" sähkötupakka ja ihan näin aluksi mainitsen muutamia mitä kaverit ovat suositelleet eli eGo CE4 1100mah, Lavatube v2.1 2200mah ja joku joskus puhui eGo CE4 Pro 1100mah mutta toinen kaveri väittelee että vuotaa (tiedä sitten onko vain kaverin tuotteesta ollut kiinni).
Mitä mieltä itse olette yllä olevista tuotteista, ja mikä laite sopisi aloittelijalle.
Ps. poltan about askin kahdes päiväs tai 10-15 syöpäkäärylettä päivässä.
Kyllä hän ne ce4 vuotaa aika tehokkaasti. Suosittelisin puffilta smoksidewinder ja kanger evod aloituspakettia. Törkeen hyvä setti sopivaan hintaa.
e: Mukaan vielä 5 kpl vaihtoa atomisaattorin päätä, (ja vaikka toinen evod niin on sitten aina kahta nestettä höyryteltävänä) jotka siis ovat tuon evodin kuluva osa. Noi ce4 on jo niin vanhaa tekniikkaa ettei kannata kokeilla. Evodit on kaikin puolin parempia.
CE4-clearoista kannattaa pysyä kaukana. Höyryä tulee heikosti ja maku hirvittää. Itellä meni (höyryajanlaskun alkuaikoina) starttipaketin mukana tulleet roskiin viikon jälkeen.
Moi!
Olen tutustumassa sähkötupakoinnin saloihin ja tarvitsisin apua pätevän sähkötupakkasetin kokoamiseen. Nuo tarjotut nettilinkkien tuotteet (vaihtoehto B) ovat osin olleet jo jonkin aikaa näemmä loppu, joten voisitteko koota jonkun yhtä hyvän taikka paremman setin tarvittavine eri osien kappalemäärineen. Itse kun en näistä ymmärrä vielä juuri mitään.
Sellaista settiä kaipaan, jolla pärjäisi ehkä pidemmän aikaa, tai ainakin niin ettei tule heitettyä rahoja ns. "tuhkana tuuleen"...
Eli pätevää sähkötupakkasettiä (nettilinkkeineen) olisi tarvis, jotta pääsisin kunnolla sauhuttelemaan.
Kiitos etukäteen, jos jaksatte nähdä vaivaa! :)
Tämmöinen setti itsellä nyt on käytössä, reilu pari viikkoa nyt menty ja hyvin pärjännyt ilman ainuttakaan analogista syöpäkäärylettä :)
Kanger MINI ProTank II eGo -clearomisaattori bottom coil 2,2ohm lasiputkella UUTUUS x2
Kanger ProTankII / MINI ProtankII / Unitank atomisaattoripää 1,5/1,8/2,2/2,5ohm x5 vaikka 1.8 ohm
510, eGo ja Twist -akut Tuolta sitten pari valinnaista akkua riippuen onko akun koolla/kestolla millainen merkitys(VV, Winder tai Twist). Säädettävä akku siksi, että pystyy hakemaan itselleen sopivat höyryt.
Edit: ja laturi vielä lisäksi tietenkin. Noita kyllä halvemmallakin löytyy jos ulkomailta tilaa, mutta tuolta tulee ainakin nopeasti.
Mä suosittelen kans provaria. Hommasin itekkin eka ego aloituspaketin niin kyllästyin siihen viikossa ja kun löysin tämän foorumin myyntipalstalta käyttämättömän provarin sopuhintaan ostin sen ja ei ole kaduttanut yhtään vaikka maksoi vähän enemmän kun evic tai vamo.