Kuluttajalainsäädännön mukainen takuu nimenomaan sanoo että jälleenmyyjän tai valmistajan on joko korjattava tuote, tai korvattava se vastaavalla. Jos sulle ei korjaus kelpaa niin mielestäni jälleenmyyjä ei tapauksesta ansaitse moitetta.
Printable View
Kuluttajalainsäädännön mukainen takuu nimenomaan sanoo että jälleenmyyjän tai valmistajan on joko korjattava tuote, tai korvattava se vastaavalla. Jos sulle ei korjaus kelpaa niin mielestäni jälleenmyyjä ei tapauksesta ansaitse moitetta.
Itse olisin kyllä antanut puffin poikien korjata. Ei sitten jäisi paskaa makua kummallekkaan suuhun.
Tuo ei auta siihen. Cäppi on minullekkin puffilta tulleessa vamo v3:ssa vinossa ja se ei ole nitkahtanut irti. Kiinalaiset ovat vain onnistuneet sahaamaan sen cäppin pohjan vinoksi :lol: ja sen näkee vasta kun ottaa koristerenkaan pois. Tosin tuota vamoa minulla ei enää ole vaan fasttechiltä tullut v5 jossa tuo osa vielä vinommassa kuin puffin myymässä v3:ssa. :laugh: Haittaavat lähinnä vain ulkonäköä ei tomintaa. Jos minun täytyy lähteä edustusretkelle pakko kai sitten ottaa mukaan innokinin valomiekka....
Tuli Vamo V5 Ft:ltä hommattua ja oli DOA ensin, nyt sitten toimi/ei toimi aina välillä
Kokeiltu Efest ja toisella Panalla (täydet akut), välillä toimii ja sitten yhtäkkiää niin vaan sammuu omiin nimiin ei näy edes "OFF" näytössä. Kun laittaa päälle niin tulee "ON" ja sitten ei mitään....
Jousta venytetty. Tein peinen testin eri atoilla & tankeilla ja sama jatkuu. Joku helisee Vamon sisällä, pidin sormilla napeista kiinni eli ei ole ne.
Mitä muuta voi testata?
Onko niin että V5 ei muista edellistä asetusta jos sammuu tai vaihtaa akun?
Vamo V5ssa (ja V3ssa) yläkansi on prässätty runkoon. V2ssakin on mutta siinä on pidempi kaulus, joten on tiukempi. On tullut vastaan tapauksia, joissa painava ato Vamon päässä + yhdistelmän kaatuminen on nitkauttanut yläkannen vinoon, pari vinoa jopa tehtaalta. Tämä on korjattu epoksilla eikä yläkansi ole ainakaan toistaiseksi näissä uudestaan nitkahtanut. Yläkannen tartuntapinta putkeen on aavistuksen lyhyt. Mieluummin liimaamme, kuin vaihdamme toiseen, jossa on kenties sama ongelma edessä. Kevyillä atoilla tai nätillä pidolla ei ole ollut ongelmaa. Siis ilman muuta korjaamme tai vaihdamme jossei korjaamalla ehene.
Ai minä luulin vain vinoksi työstöjaljeksi mutta prässithän nuo ovat. Omat kokemukset v3 sinulta ja v5 fastechilta ja kummatkin tehtaan jäljiltä vinot. Jotenkin on vaan tullut noitten jälkeen ostettua useampi noin saman hintainen kilpailijan tuote :thinking: ihan vain vain siksi että useampi on aina parempi näissä touhuissa, vaikka ei nyt sattuisi olemaan tarpellinen.:laugh:
Onko muilla ollu ongelmia vamon plussanavan kanssa?
Oman V5:n plussa on painautunut niin syvälle ettei ota kontaktia. Veitsen kärjellä napaa ylös, ja sitten löyhästi tankki kiinni. Kauluksella jotuu sitten "kiristämään" tankin siihen kohtaa, jossa ottaa kontakia.
Semisti ärsyttävää.
Pitää varmaan huomenna olla yhteydessä myyjään (elektrosavu) ja kysyä heidän mielipidettään asiaan.
^ Kaikissa (samantyylisellä navalla olevissa) akuissa tulee tuo ongelma jos ruuvaa höyryttimen toistuvasti liian kireälle. Tai eGo-akun liian kireälle laturiin.
Monessa Aspiressa tosin on plussa niin syvällä että ne ei aina ota kontaktia vaikkei liikaa olisikaan kiristänyt. Mutta mä oon saanu nekin toimimaan hyvin kun olen aina ottanut tavaksi jättää akun vain kevyelle kireydelle.
Ja sitä plussanapaa ei kannata sorkkia liian innokkaasti, irtoo pian kokonaan :whistle:
Onkos kukaan purkanut tommosta V5:sta, pääseekö siihen itte napaan kuinka helposti käsiks?
Soitin elektrosavulle. Sanoivat jotta se plussanapa kelluu tiivisteen päällä. Tuo tiiviste kuulemma hajoaa helposti kun tankkeja irrottelee ja ruuvailee kiinni.
Pistävät pari vaihtotiivistettä ja linkit youtubeen miten se vaihdetaan. Kuulemma napa varovasti ruuvarilla ylös ja vanha tiiviste irti, ja uus pujotetaan paikalleen.
Tarkemmin kun katoin niin tuo tiiviste kyllä näyttää hieman hassulta, eli luultavasti se on hajonnut ja pääsee näinollen napa ottamaan runkoon ja vehjes on oikkarissa.
En oo vielä saanut linkkiä, mutta kirjota youtubeen vamo fix niin löytyy joitamia videoita liittyen juuri tuohon tiivisteenvaihtoon.
Maanantaikappale VAMO V2:sta tuli maanantain postissa ja lähteepi takaisin kauppiaalle. Liitin oli niin syvällä että Protank 3 ei saanu kontaktia. Hoikemmat tankit kiertyivät perille asti, kun eivät jääneet reunan varaan.
Eipä ollu pelkästään plussanapa VAMOssa liian syvällä, vaan koko 510-/eGo-liitin jää tuossa noin millin tuota ulompaa rinkulaa alemmas, kun sen pitäis vissiin nousta saman verran yläpuolelle. Plussanapa suhteessa muuhun liittimeen oli ihan hyvällä korkeudella. Paikalleen kiertäessä PT jäi kantamaan reunuksen varaan, kun taas ohuemmat tankit kiertyivät perille asti.