.
Printable View
.
Onneks on toi varustelu jo asettunut. Nemmykloonit novumille ja inaxille, looramodi nautilukselle. Ja nestekokeilutkin aikas vähissä nykyään.
Oiko muuten vinkkiä mitä vois testata Swaggerin ja Peach pit tobaccon suurkuluttajana? Välillä näihinki ryytyy kyllä.
Kai se 100-200€ kuussa on jollekin paljon ja jollekin ei mitään..mulla mennyt about 60€ kuussa ja nyt vielä vähemmän kun alotan diy hommelit..
.
Mä olen ja ihmetellyt noita kierteitä et miks ne on noin onnettomat.. 510 on vissiin m7x0.5 ??? Joku m10x1 olis varmaan kestävämpi tai r1/8... Voisivat kehittää jonkun uuden standardin noihin... Vanhat vermeet toimis kuitenkin jonkun sovittimen kanssa :)
Tää oli siis kommentti tohon icedforcen ihmettelyyn ;)
Provarihan uusimmassaan toi uuden liittimen sen 510n kaveriksi, mutta ei riitä enää sen firman status muuttamaan tämän bisneksen standardeja.
Onhan tuo 510 ihan vitsi liittimeksi tämän koko/painoluokan laitteille.
Siis tarkoitus ei ole arvostella ketään, harrastus tuntuu monelle olevan ja parempi se kuin tupakan poltto..ja toi oma poikakin haluaisi mitä lie kaikkea synttäri lahjaksi, ymmärrän hyvin.Kyllä itsekin sokaistun jos näen ihanat korkokengät ja usko pois...hinnalla ei väliä jos Miru tahtoo [emoji38]
Ei 510:ssä sinällään mitään vikaa ole, kompakti ja toimiva ja tuo M7x0.5 alkaa olemaan pienin mihin saa järkevän plussapostin sisälle kunnon kontaktia varten. Ongelma syntyy, kun joku riisinpurija päättää säästää materiaaleissa. Standartoituneiden asioiden muuttaminen jälkeenpäin on aina ollu vittumaista ja kusipäistä puuhaa, koska sit aina jää ne vanhat laitteet ja adapterit on yleensä rumia tai paskoja (tämä siis ihan yleiseltä puolelta). Mekaanisissa taas toisena standardina tulee M20x1, mutta sitä on viakea sanoa standardiksi, kun vaikak suurin osa modeista sitä käyttää, niin käytetyimmät (köhköh.. Nemmyt) käyttää M20x0.5:sta.
Täytyy yrittää saada unta palloon. Öitä porukalle.
No voi prkle.. Duunist tulin hetki sitte ja meinasin suihkus käydä mut eipä tuu vettä hanast X-(
Huomenta :) Mun kohdalla äärimmäisen harvinaista, että on tähän aikaan hereillä ja nukkunut yöllä hyvin.
Onhan tässä aikaisin heräämisessä se oma juttunsa :)
Huh, Pertti Kurikan Nimipäivät ei päässyt finaaliin. Nyt ei tarvi hävetä enempää.
Mä jouduin pistämään makkariin tummemman verhon kun aloin heräämään jo aamukuudelta kun oli niin valoisaa, nyt ei sitten jaksa edes kymmeneltä nousta ylös :facepalm: Pitää löytää joku kultainen keskitie
On se varmasti omassa genressään hyvä mutta ei sillä Euroviisuja voiteta.