Kuka on Eki?
Printable View
Kamoon, missä halukkaat FA-kimppalaiset?
Juu mutta vielä mahtuu se pari. Jos ei tule niin sitten otetaan tällä porukalla :)
Telkkarikaupoilla käyty myös. Vaikkei vanhaan ole eroa kuin 9", niin ruudun kokoero tuntuu aika isolta. Kuvanlaatukin ihan eri luokkaa, eikä tartte enää netflixiä katsella pelkästään PC:n näytöltä. Muut töllöt oli sen verran vanhoja, ettei niissä ilman isoa ähellystä/piuhavirityksiä olisi saanut mm. Netflixiä näkymään. Kytkin vielä tuon toiseksi uusimman töllön toisen huoneen PC:n persuksiin, niin nyt voi katella kahdesta paikkaa vaikka Netflixiä, jos tulee kinastelua mitä kukakin haluaa katsoa...
Hola! Espanjasta kotiuduttu keskiviikkona ja nyt matkalla jasson luokse[emoji173] väsyttää aivan perkuleesti, kunnes keksin alkaa kaivaa nenääni[emoji13] okei ruma tapa mut pysyn hereillä...
Parhaimpina päivinä joku 33 lämmintä..se oli jo vähän liikaa[emoji53] reissu oli ihana..söin paljon simpukoita, katkarapuja ja kalaa..jäätelöä meni JOKUNEN litra[emoji20] lihoin vitusti...
Pistin ilmalämpöpumpun jäähdytykselle niin vartti ja sopivan viilee ilma sisällä. Aiemmin ku tropiikissa kosteus ja lämpö [emoji13]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Älä jäähdytä liikaa ettei tartte palella[emoji51] tarkistitko jää tilanteen[emoji41]
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...2632c8a212.jpg mun ihana paita, koska kisset ja ostin hienon kisse laukunkin[emoji13]
Johan on kaupassa nykyään kaikennäköstä rasvakaapelia. Ennen oli hk blö, kabanossi ja kabanossi juustolla. Nyt on kaikenmaailman virityksiä sisällään salamia tai vaikka pekonia. Jonkunlaisena uunimakkarana eri maukkaita. Suoleen pakattu fallossymboli on tosimiähen ruoka.
Onko Jamo touhunnut mateiden kanssa?
Kaikki kiusaa, näin niitä terroristeja syntyy. Just tällasesta madejutustahan isiskin aikanaan sai alkunsa :mad: Teidän syy!
Heiiii, mä muuten oon elämässäni saanut yhden mateen.. Toissa talvena, löytyy kalastusketjusta. Mut se oli niin pieni ettei sitä voinu edes ajatella :whistle:
Toukokuun loppupuolella jäin kalastelulomalle ja olin neljä viikkoa. Kisoja en voittanut, mutta ihan kohtuudella ne kuitenkin meni.. En pannut ainuttakaan kalaa. Ja muutenkin menestystä tuli kohtuudella, ja cup pisteitä kertyi tämän hetken kolmospaikan edestä.
Se ois huomenna Mikkelin keikka, jos pyörähtäisi Visulahdessa :thinking: