Tupla R maistuu niin timanttiselle :33 :33 .3 :3 <<<<<<3333
Printable View
Tupla R maistuu niin timanttiselle :33 :33 .3 :3 <<<<<<3333
Parhaimmillaan/pahimmillaan klooniketjukin oli aktiivisempi kuin offari. :D
Mulla tullu muuta ajateltavaa kuin jokapäiväinen setup [emoji13]
Uudet tuulet puhaltaa [emoji4]
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...eskustelu.html
No jaa, tuohan olikin kloonikeskusteluketju...
Nyt ne päät jo tyynyyn!
Kyllä äitee
Voi jeesus noita aikoja...
Kinukkien hommat kehittyny noista ajoista...
SVK on kiva komentaessaan... hhrrrrr.
No nyt unia näkemään.. ;)
Mää tulin paljusta! Ette oo vielä nukkumassa nössöt!
Kelläs mahtaa olla kautta aikain eniten viestejä?
Onko muuten uus päivitysohjelma modiin tupakkatuote?
Me ollaan ajalta ennen dinosauruksia ja €uroja.
Päivän asiantuntija Päivi Tuuttila:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...e9cc4f29a0.jpg
Tyhmä ämmä :facepalm:
Edit. Koska lehmät on sympaattisia otuksia niin piti korjata lehmittely. :crying:
Uhhuh! Aikamoinen yllätys! Tästä kun sain tiedon niin kananlihalle menin ja yöunistakin hävisi pari tuntia! En ymmärrä miten olen tämän ansainnut mutta maailma näyttää olevan joskus ihmeellinen paikka... En ole koskaan mitään näin mahtavaa tunnustusta saanut. Tämä vetää nöyräksi mielen :hatsoff:Olette te niin mahtavaa porukkaa! Koko forkka on aivan mahtava! Suuri KIITOS! P.S. Tällaisia laitteita minulla ei vielä ollutkaan kun on pitänyt hamstrata lakimuutoksen takia pikaisesti vain paljon nesteitä ja mtl koneita, ja aloitinkin höyryttelyn vasta helmikuussa. Joten nämä tavarat ovat juuri sitä mitä minulla ei ole ja juuri sitä mitä minä tarvitsen! Aivan mahtavaa... Huh! Kiitos teille kaikille!!! :blushing: :D
Siis nyt unohtui lainaus välistä mutta... No, asianosaiset tietää että mistä on kyse :) En osaa sitä lainausta tuolta enää hakea...
Hellurei ja hellät tunteet! :eek: Siis katsokaas nyt teitä minkä teitte! :D Aivan mahtavaa!!! Suuri kiitos asianosaisille!!! :hatsoff:Uhhuh... Liite 27564
Olipa mielenkiintoinen makuelämys kun Black Pearl alkoi yhtäkkiä maistumaan pekonilta :antismoke: Jos vaihtaisi atopään...
Kyllä on orpo olo, kun netti ei toimikaan silloin kun haluaa.
Elisalla oli joku isompi vika, ja korjaus kesti useamman tunnin. Joutui melkein alkaa miettimään, että mitäs hittoa nyt tekis... :D
Tarvii katsos olla back up mokkula vaikka toiselta puljulta tai sitten satelliittilaajakaista vielä varuiksi. Toistaseksi ei ole laajakaista ja 3g pettänyt samalla, mutta annas olla jos koneessa joku häiriö ja joutuu puhelimella räpeltämään. Ei ole aikuisen miehen hommaa.
Puhelimella en suostu näihin hommiin. Liian pientä... Pidän puhelimen puhelimena.
Mä en muuta oikein käytäkkään kuin puhelinta!
Vaikka oon kyllä rakennellut kosketusnäyttökyniä näitä puhelimia varten kun omat näpit on liian paksuja...:D