Määhän oon kato ex muusikko ja lauluntekijä.
Sanoitukset saivat raavaan miehenkin purskahtamaan itkuun, isäkin kyynel silmässä kiisti olevansa sukua.
ei ny sentää
Printable View
Vähän kyllä kuulostaa siltä että osat on kiven alla, tai jos tuurilla löytää niin eivät ole ilmaisia....
Huhhuh tarvisko vanhuksen mennä pian maate
Päästää nuoret vauhtii :)
Ensimmäistä kertaa tuli pink-mulelta pahanhajuista niksaa, makukin seuras nesteeseen perässä. Toivottavasti ajan kanssa tasoittuu.
Ei kai niitä sotilasarvoja enää kukaan muistele muutenkaan kun on siviilit päällä pari vuotta hippaloinu
Tuohon vielä nasse + taisteluviitta niin itse olen valmis :)
Ja sitten foorumipoliisi :D
meinasin tehdä ulkoapäin suht vakion näkösen, sisusta hieman muuttuu (koska fk myy halpoja valkomustia sport-istuimia saksassa(vähemmän kuin verhoilumaksaisi)jotka ovat liian futuristisia,mutta värimailma jäisi) ja lisään kromia hiukan. tarkoituksena kunniottaa korin muotoja. kone ollut jo käynnissä 12v systeemeillä.(alunperin 6v) nyt tehnyt projektia n.2 vuotta...
Hei täällä on puhuttu tisseistä ja inttinaisista, selkeesti meinasin missata illan topicit! :D Mun ex-mimmi vuosien takaa oli samaan aikaan intissä kun itse olin, oli tosin eri kaupungissa. Joskus kun samaan aikaan lähdettiin vapailta busseihin ja kohti kassua niin kyllä jengi katsoi aika helvetin pitkään kun kaks kurkkusalaattia suuteli kiihkeästi bussipysäkillä jäähyväisiksi. :D
Se tosin on nykypäivän intistä pakko sanoa, että lelut on sitä luokkaa, että kateeksi käy, kiva olisi päästä joskus kokeilemaan.
Ei sillä, että tiedustelussa moisille olisi tarvetta, pässinkives edelleen tärkein heti huorakiikarien jälkeen.
e-savukkeen foorumipoliisi = lastentarhan täti :lol:
Kaikella kunnioituksella siis :worship::hatsoff:
en taida tarvita sitä enään unohtui ilmottaa sain vaihdettu tuan dna 20 aitoon nemesikseen jota olen jo muutaman kerran koittanut ostaa mutta mulla olis sulle halvalla stinray 26650 klooni ja sen päähän läski tobhatty klooni ja pari akkua ilmottele yyvveelle jos kiinnostaa
Liite 16333
Edit// Miks toi tulee noin pienenä :crying: