Nautilus :)
Onneks noita on jo riittävästi?
Printable View
Jos tuo Nautilus on ehjä niin tarjoan kympin posteineen siitä...
Tuo kayfun olis varmaan seuraavaksi kokeiltavien listalla sitten.
Loppupeleissä aika vähän on vaihtoehtoja poskisolistille,onko se katoavaa kansanperinnettä vai mistähän syystä lähes kaikki uudet laitteet tuntus olevan "pilviveikoille"
Suunniteltuja lievästi sanoen ilmavia.
Tuota Kabukia olen välillä pähkäillyt et jos hommais, mutta sit ajattelen et mitä saa satasella.. Työkaluilla säädettävän ilmareiän ja pluspinnin, sekä helvetin ruman tipin ;)
Olis edes päältätäyttö, niin voisin jotenkin perustella itselleni tuon hinnan Nautilukseen verrattuna :)
Ai tämmönen :sneaky:
https://www.youtube.com/watch?v=K0i8-eYhvcI
Kabuki :confused: Siis kabuki on sivellin jolla pyöritellään mineraalimeikkipohja kasvoille :confused:
.
Miksi meillä muuten ei ole "foorumin virallista qlli-staraa"?
Eikös jokaisella varteenotettavalla foorumilla ole oma qlli-stara, jonka kuvia spämmitään joka viestiin?
Jottain tarttis kyllä tilata. Oli nimittäin semmoinen kesämies posti-Patena, että voisin vaikka ottaa häneltä suurikokoisen lähetyksen.
Miten tämä nyt taas kuulostaa niin pervolta.
-12 kohtaa -16. Ajat muuttuu eskoseni. Toinen tarvii pelkästään aton kostuttamiseen direktiivin ylittävän määrän nestettä.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...5de6b2347f.jpg
Tuo TFV8 on jotain järjetöntä. En ole (nössö pullaposki) höyrytellyt koskaan yli 60W, enkä taida halutakkaan.
Hyvä, että tarkensit.
Dual claptonit sisällä haiskahtaa vähän kinkyltä ja voipi olla aunukselle liikaa, jos erikeillä on isot kullit.
Voidaan me kivaa pitää kaksinkin.
.
Mikähän on ruokalusikan vastus ? Sen jos taivuttas niin vois mahtua 40mm Masoniin.
Sitten spoonailemaan
Mulla olis jotain eri parin alpakkalusikoita kaapissa, anyone? Siis alpakka-metalli, ei eläin.
Ei kai me Esu parkaa rillata ?
Eiku, joku muu täällä on alpakka..
esulla on nokka, alpakka on se laaman tyyppinen villaeläin... Alpakat on kyllä ihq.
e. Ja esukin on kyllä ihq, oli mikä oli.
Kerro lisää tästä kulttuurista! Onks jossain oikeesti kullistaroja! :eek: Laitetaaks sit niiden qllien kuvia joka paikkaan?
Hyvin mahdollista, Japanista tuo sivellin tietääkseni on lähtöisin. Onneksi keskivertonainen ei kuitenkaan sudi sillä niin hurjia maaleja mitä googlen kuvahaulla löytyi. :thinking:
Kirjaimellisesti märkä... Onneks tänään tuli melo III postissa, jonka valkkasin sen perusteella että siihen saa pinkit tiivisteet jotka matchaa t.ä.y.d.e.l.l.i.s.e.s.t.i mun hot pinkkiin picoon. Ja sitten mulla on siinä vielä Seppäsen tekemä pinkkiviolettimustakimaltavanshimmerinen akryylitippi. Nam. :3
Alpakat on <3 Mulla on semmoinen valkoinen Helmiveneen alpakoiden villasta tehty nätti pitkäkarvainen koristenalle, ja aion ostaa myös hepakan kun niitä taas tulee saataville... Hepakka on siis alpakasta tehty heppa <3
Huomenna sais hakea aqua v2 ärrältä, rupiaa olemaan ns. paketti kasassa :)
Mites muuten tuo tupakkalaki ruottin ouolella? Noudatetaanko siellä litkujen kans yhtä tiukkaa linjaa?
Eikö tossa mene jo elukat sekaisin... Alpakanvillasta tehty villalanka sopii KÄSITÖIHIN monille sellaisille, jotka saavat tavallisesta villasta hengitystieoireita neuloessa/virkatessa. Plus onhan se ihanan tuntuista kutisevaan lampaanvillaan verrattuna.
Meidän ikäluokalla oli lapsena niitä laamapaitoja, jotka olivat mahtiuudistus verrattuna todella kutiseviiin villavaatteisiin. Vieläkin muistaa haileasti ne villa-tekokuitusukkahousut, jotka kutittivat ja hiostivat. Siitäkö tämä elämänmittainen sukkahousuvieroksunta.
.