Aa, aivan. Mikähän tuo olis... Jos veikkkaisi Opelia, Olympia...?
Printable View
No eipä mulle ole koskaan kukaan narissut, ja jos narisee niin turpaansa saa. :D Meinaan yleisesti sitä että pitäisi tissit olla e-kuppia (ja luomut tietty!) mutta samalla rasvaprosentti 15% vaikka esimerkiksi 165/45 naisellakin se on vielä peräti 20. :D
Edit. Kävinpä tsekkaamassa noita laskureita, se onkin silloin alle 10%. Tiedän näköjään paljon salitouhuista joten en sano enää mitään. :thumbsup:
Edit2. Eikun se olikin miehillä ton kokoisena 10%, naisilla se on 20%. :facepalm:
Ei tissien oo pakko olla e-kuppia.
Kaikki tissit on kivoja.
opel kadett A coupe super -65. ei oo monta liikenteessä... ja suomi auto. huhupuheet kertoo ttä aikoinaan rekisteröitiin suomeen 300 kpl.
Käteensopivat tissit on parhaat.
Todellinen tissimies arvostaa kaiken kokoisia tissejä.
Sanotaanko näin että mulla ei ole rintavarustuksen kanssa koko-ongelmia suuntaan eikä toiseen, toi mun avautuminen oli nyt lähinnä kärjistetty eikä ihan tosissaan otettava, sellainen "sanonpahan vaan". :D Se on totta että melkein kaikille löytyy tykkääjänsä ja makuja on monia.
No ei nyt sentään mitään liiterin kokoista merileijonaa kuitenkaan
Miten ei yllätä että aihe on taas tisseissä :lol:
Siitä puhe mistä puute, moobseja ei lasketa :lol:
empä muista, mutta tuo on kadett sarjan eka coupe, sen jälkeen mm. rallye kadett B, gse c. nättejä autoja molemmat, tuo on lähinnä esiaste, ei niin nätti omasta mielestäni, mutta koska on osa historiaa, koitan saada liikenteeseen. ei muuten saa museoituu, ei löydy alkuperäisiä osia mistään..... puuttu mm. etupenkit(valkomustat) etuvilkut(n 15cm pitkät suorat ja 1,5 cm kapeat) siis täysin eri keula kun alkuperäisessä sedanissa...