No sitähän mä tässä nyt oon yrittänytkin, mutta yksinään se on varsin vaikeaa!
olikin tarkoitettu teille molemmille
Jatkakaajatkakaatämäonparastamainostaliiketoiminna lle
Meno on kuin kakarana hiekkalaatikolla, aikuiset miehet rauhoittukaa nyt oikeasti. Laonovi, jokainen Suomikauppa on tärkeä tälle meidän harrastuksella.
Odotan vastaustasi kysymyksiini.
Edit. Miksi mun pitäs tehdä puhelinlaskua? Miksi et vain voi vastata täällä foorumilla, kun selvästi täällä pyörit?
Ja jos soittaisinkin, niin miten se eroaa sähköposteista, yksityisviesteistä tai näistä foorumikirjoituksista? Miksi voisit puhelimessa jotain kertoa, mutta et millään muulla tavalla?
Eikö tämän ketjun voisi tuhota? Ja alkaa uuden puhtaalta pöydältä?
Eiköhän Se paskamyrsky siirry sitten sinnekkin ihan vain joidenkin nimeämättömien ihmisten "periaatteiden" takia:)
Ja tää ketju toimii vähänkun mainoksena arizonalle, täältä kannattaa ostaa!
not
Kummaa vaan kun itsellä ei mitään valitettavaa ole ollut. :) Omasta mielestä suomeen voisi tulla hyvin muutama kauppa lisääkin.
Tervetuloa tutustumaan kauppaani. Ensi perjantaina ja lauantaina uuden myymälän avajaiset.
Ellei niitä lipsuvia viestejä poisteta heti, jolloin se noidankehä ei pääse syntymään.
Valitettavasti vaikuttaisi vaativan langan 24/7 moderoinnin.
Paras tapa ratkaista riita Charunin ja kauppiaan välillä olisi pitää nakupainimatsi vg:llä liukastetussa kehässä. Tämä voidaan suorittaa vapefesteillä yleisön edessä ja jengi voi lyödä vetoa panoksena boget ja muut vaposkenen kuumimmat hottis-tuotteet.
Eiköhän se muutos olisi hyvä lähteä sieltä närän aiheuttajasta, ei muijan kanssa tappelukaan lopu laittamalla peltorit päähän. :)
edit: ketjun lukeneena täytyy kyllä sitä ihmetellä että kauppias vetää charunin mukaan juttuun vaikkei charun kommentoinut tätä ketjua mitenkään muuten kuin noilla tykkäyksillä (joita itsekkin olen lätkinyt ketjun täyteen huumoriarvon vuoksi), sen jälkeen ei suostu vastaamaan selvennys pyyntöihin vaan alkaa syyttää muita provoilusta, valehtelusta jne. :blink: Kai venemies tietää että kunnianloukkauskin on rikos ja sama suomen laki koskee myös mielensä pahoittaneita kaupiaita? Tuo charunin vetäminen tähän juttuun mukaan täyttää nimittäin mun mielestä ihan selkeesti kunnianloukkauksen tunnusmerkit, näkyypä menevän vielä jopa hieman törkeän puolelle koska on toteutettu julkisella palstalla.
edit2: ja koska joku sitä miettii kuitenkin, niin kyllä... olen tilannut arizonalta ja ei ollut ongelmia tilauksen kanssa, jopa kanthali oli oikean paksuista. Mutta ketjua ihan kaikkien osapuolien suhteen avoimin silmin lukeneena ja kauppiaan vastauksia ihmetelleenä ei toista kertaa taida tulla.
Uuuh! Tässähän rupee itseäkin jo nolottamaan! ;)
Itse oon yli10v yksityis-yrittäjällä hommissa ja oon saanu semmossen vaikutelman että asiakkaan ja yrittäjän välinen kauppa on AINA ratkaisun alla,olkoon kyse kanthaleista tai jostain muusta..
Rehellisesti humalassa voin myöntää. että Arizona myy halvalla toimivaa tavaraa. Olen ollut Arizonan asiakas n. 1v. ja yhden ainoan kerran on jäänyt vamon jousi tulematta. Täs nyt on ihmiset länkyttänyt minusta liian paljon paskaa siitä, et on tullut vääriä tuotteitta yms. Luotetaan SUOMALAISEEN! eI näit kauppoi kuitenkaan ole liiaksi asti. VINKKI: Hommaa AGA T3 ennen muita.
Keräkkääs pojjaat kolehti tolle charunille jotta saattaa soittaa mulle, jot saatas tää paskajuttu selvitettyä.
:popcorn:
Eikö tätä pelleilyä nyt voi vittu ihan oikeasti lopettaa, aikuisia ollaan todennäköisesti kaikki niin eikö voida käyttäytyä sen mukaan? Kattellu jo monta päivää tämmöstä spedeilyä, skene on helvetin upea ja foorumin ilmapiiri hyvä ja erityisen avulias mitä en ois ikinä voinu uskoa ottaen huomioon että ollaan internetissä ja suomalaisia trollikansaa. Eiköhän unoheta tämä spedeily ja pidetä foorumi kaikille mieluisena? Sitä varten on privaviestit jos jonkun tarvii kyynelehtiä kahden ihmisen välisiä asioita mikä ei liity ostamiseen/arvosteluun tuotteista yms. Pahoittelut sekavaksi menneestä tekstistä.
T: Hohhoijaa..
Miksi keskustelualueella ei saisi keskustella kokemuksista, eikö tämä juuri sitä varten ole?
Jos ne viestit olisivat vain kaupankäyntiin liittyvää palautetta, niin ongelmaa ei taitaisi olla?
Jostain syystä vain tämän kauppiaan ketjussa tuo negatiivinen palaute annetaan herkemmin ja kärkkäämin.
Trolli hyvä, se "jostain syystä" on selostettuna parilla viime sivulla useaan otteeseen ;)
On vai?
Mites mulla on tullut pikemminkin vaikutelma tyypillisestä trollailusta ja heikoimman lenkin hiillostamisesta.
Suunsoittohan ei ole enää kivaa, jos vastapuoli ei reakoi.
vizille ja ljuposelle. kaikki m itä kirjoitan on näköjään väärin. olenyrittänyt ka4ikin keinoin saada charunia ottamaan yhteyttä, koska kaikki mitä minä sanon saattaa aiheuttaa bannin. minua pyydettiin olemaan hiljaa,ja hoitamaan asia puhelimitse. charun ilmoitti ettei hän halua maksaa puhelinlaskua. Nyt vii eisenä vaihtoehtona ehdotan että hän ottaa vastapuhdlun, tai kertoo minne voinmaksaa puhelinkulut. Tämä riitahan alkoi siitä kun charun laittoi aika aa palstan toimittamasta ioddystaja nimesi sen jäniksenkuoppaklooniksi.Nythän väittää muuta. Josteillä on tallessa kaikki viestit niin todistakaa väitteeni oikeaksi. olensyvästipahoillani että tääktä yritetään häätää suomalaiset kauppiaat pois,Ainoa suomalainen palstalle provisiota maksava kauppa on kait puffi
Ihan mielenkiinnosta ja uskottavuuden takia, tuollaiset huutelut voisi listata väitteensä tueksi.
Itse sain tästä kaupasta juuri sen mitä tilasinkin, vaikka kynnys tilaukseen tästä ketjusta johtuen olikin erittäin korkea.
Kiitos extrasta (eGo akku ständi imukuppi) se on osoittautunut käyttökelpoiseksi.
Hmm... "Kaikin keinoin"?
Ilmeisesti sun mielestä yksityisviestit ja sähköpostit ei ole keinoja ottaa yhteyttä, koska niihin vastaamisen lopetit parin viestin jälkeen?
Edelleen; voit lukea ketjun nimeämisjärjestyksen siitä ketjusta, jonka jo tänne linkkasin, mutta ilmeisesti et sitä silti löytänyt.. Tässä nyt vielä uudestaa ko. linkki: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...isoijasta.html Pyydän sua lukemaan viestien otsikot aikajärjestyksessä ja ajatuksella ja sen jälkeen miettiä onko toi sun näkemys kuitenkaan ihan paikkansapitävä.
Mikä kohta tuossa on sulle epäselvää ja mikä siinä oli niin kamalaa, että mua on siitä lähtien täällä pitänyt valehtelemalla mustamaalata ja nimeltä vetää mukaan mitä ihmeellisimpiin häröilyihin?
Itse en ihan rehellisesti halua puhua sun kanssa puhelimessa, vaan haluan, että yhteydenpidosta on kirjalliset todisteet ja itse ainakin ihan mielelläni saisin selville mistä tää sun vihamielisyys mua kohtaan johtuu ja samalla selventää muillekin foorumilaisille mikä on homman nimi, koska epäilen, että jos minä toisena osapuolena olen täysin pihalla, niin varmasti on moni muukin ja tälläisellä "julkisella selvittelyllä" saataisiin mahdollisesti myös tästä sekoilusta tulleita jännitteitä purettua foorumilaisten välillä (nyt kun tuntuu, että osa puolustaa sua, osa on mun puolella ja osa varmaan toivoo, että molemmat suksii kuuseen tältä foorumilta).
Mun mielestä asian selvittämisellä kaikkien nähden ei ole muuta kuin positiivisia vaikutuksia, enkä siitäkään syystä halua tätä missään suljettujen ovien takana hoitaa.
Mä en ymmärrä miksi sulle on mahdotonta vastata mulle täällä ketjussa, kun selvästi kuitenkin jaksat tänne kirjotella ja varmasti vähemmän aikaa ja vaivaa ois kaikilta osapuolilta tähän kulunut, jos olisit jo ensimmäisellä kerralla vastauksen kirjottanut ja sen jälkeen ois mahdolliset ongelmat voitu ratkasta.
Tuskin ylläpitokaan sua bannaa, jos asiallisesti selvennät täällä asioita? ;)
Arizona on palvellut aina mua täydellisesti. Kiitos!
Hyvin valittu nimimerkki ;) Kuin ollakaan eka viesti:lol: