No enhän mä toimittajaa syytä muusta kun DOA-akusta. Itseni piikkiin menee noi nesteiden menetykset. GOT IT?
Printable View
No enhän mä toimittajaa syytä muusta kun DOA-akusta. Itseni piikkiin menee noi nesteiden menetykset. GOT IT?
Selaimeen www.ecigwizard.com ja nikotiinipitoista nestettä tilaukseen, laillisesti ;) (ja vielä esavuke alennuksella). On muitakin toimittajia, mutta tuolta on ainakin itselle viime aikoina tullut useampikin lähetys todella nopeasti. Halvimmilla postikuluilla suoraan postilaatikkoon. Nestevalikoima ei ole laajin mahdollinen, eikä varsinkaan varasto, mutta näkisin että "viduduksessasi" mikä tahansa höyry on ok ;). Ota kiinnostavia nimiä, ja teho 24mg/ml. Myöhemmin voi sitten tutkailla ja fiilistellä eri valmistajien makuvivahteiden kanssa...
Erittäin merkittävä osa sähkötupakkalaitteista ja tarvikkeista on lähtöisin Kiinasta, jossa tämä homma on keksittykin. I Love China ;). :esmoke: :esmoke:
Se että Tarina-ketju yritetään lopettaa just kun jarvi pääs vauhtiin
Se että paras kirjailija on Tarzan
Se että Jagerbomb on mulle kryptoniittiä
Se että vitsit on vähissä
Se että JIMin Sex Pistols -"dokumentissa" puhuttiin Sid Viciousista ja kuvassa keikkui allekirjoittanut Shane MacGowan nuorena. Kaiketi ne kirotut punkkarit on olleet saman näköisiä niinku kaikki kiinalaisetkin. Tai neekerit. Varmaan kaikki muutkin "faktat" oli kohillaan, vittu. No joo, kännissä ollaan.
Kiitos vinkistä ja empatiasta. Entistä enemmän vaan pännii useimpien vastaukset tyyliin "mitäs menit tilaamaan Kiinasta", "olisit lukenut foorumia tarkemmin". Se mikä on tapahtunut on tapahtunut ja sillä siisti. Onneksi löytyy ihmisiä, jotka auttavat eli kiitos kaunis. Pistän nesteet tilaukseen right away.
Kiinasta tilasin kans ekat laitteet ja nesteet, kun e-tupakka sivuilta kaupan linkkiä tyrkytettiin. Mulla kävi kuiteski tuuri, ja paketit läpäsi seulan.
sain muuten tänään ekan ylinopeus sakon, ja vituttaa kun se ei oikeestaan ees vituta...
vitun, vitun, vittu, iso haiseva vittu...buzzi oli kokonaisen päivän normi käytössä ja sitten siitä lensi nappi helvettiin, perkeleen perkele, no katotaan mitä sanovat notcigs:llä, tod.näk. lähetävät uuden napin ja saan ite kolvailla kiinni, tää on taas niin tätä mun tuuria, vittu et nyt sylettää, tulis nyt ees se perkeleen provari sieltä joskus jos siitä ei lentäis osat huitsinhelvettiin heti :(
prkl mä yritin perustaa dropshipping sivun noille nesteille, ja toimittaja tykkäs ko lupasin kääntää sille sivut suameks, mut prkl sen toimitusaika on ihan /c:stä.
joo mut ny sekotetaan käsitteitä--- toi finnairinkin tapaus pomojen palkoista, kyllä ne ny hallituksessa viisastelee ja ja heittelee finskin hallituksen jäsenet pois tajuamatta että se firma on ollu läpipaska jo pitkään. Ei sinne voi kukaan järkimies mennä pomoks ko porukka vaan vaatii ja vaatii ja /c on koko aja penkis. Ainoo tapa on ulkoistaa tai myydä koko paska ulos. Jos ei sitä enne mee konkkaan. Niitä entisiä aikoi jolloin annettiin valtionyhtiös työntekijöille mahtavat edut. Sitä harva tietää kuinka etuoikeutettuja finskin työntekijät o. Joo kyllä mäkin purnaisin ko saaaaaavutettuja etuja poistetaan mut mut... Ei oo meillä kauaa enää suomalaista lentöyhtiötä.
Kalliiksi tulee suuri suu ja humala...
Viikonlopun saldo:
Buzz Pro (vanha ei-turvallinen malli) koska lupasin ECF:llä Mikelle.
Penelope + Prometeus koska Imoen lupasi, että riittää mullekin.
Vähän harmittaa nyt. Keittelin eilen ekaa kertaa kartoja pbusardon videon ohjeilla, tänään sitten testailemaan niin rätinä tuli mutta höyry ei. Eipä noita ollut kun viis kappaletta onneks. Liekkö sillä ollut jotain tekemistä että pari päivää ennen keittoa käytin 12h pakkasessa ..
Ei ne cartot päivässä kuiva.Itse keitellyt muutamia kertoja ja erästä 6 kertaa ja kaikki toimii.Annan kuivaa patterin päällä viikon.
tai täytät yläkautta niin että tulee reilusti nestettä läpi. siis reilusti, ei mitään pari tippaa
Oon kanssa keitelly isomman (25-40)kartosatsin useempaan kertaa ja kyllä ne keittelyn jälkeen ovat olleet kuin uusia. Voimakasta puhaltelua vanupuolelta kuivattaa suurimman osan ja apuna jos käyttää jotain puhallinta tai kiertoilmauunia niin tunti,pari ja käyttöön. Oon sitonu kartot maalarinteipillä pyöreään nippuun ja sit uuniin 90 asteeseen ja kiertoilma päälle.
Se voi olla että olin liian hätäinen ::) noh ensi kerralla sitten.
Jahas, mitäs täältä löytyykään? Korkataas oma rage-thread neitsyys.
Olen opiskelija, irvileuka voisi sanoa, että elämäntapaopiskelija, koska onhan tuota jo tullut oltua. Taloudellinen ahdinkoni on merkittävä ja siirtyminen höyryttelyyn tuntui aluksi taloudellisesti kestävämmältä ratkaisulta verrattuna tupakointiin. Pari kuukautta tätä tehneenä alan olla vahvasti eri mieltä. Minkäs teet, kun kantapään kautta ensin opit asian ja sen jälkeen se alkaa kiinnostamaan niin paljon, että kaikki uusia makuja ja laitteita pitää koittaa ja ainainen uteliaisuus, että ehkä joku toinen laite/maku on parempi.
Tämä ei varsinaisesti ole avautumiseni syy, vaan se, että höyryttelyn ja opiskelun lisäksi olen intohimoinen veikkaaja ja himoitsen varallisuutta. Kukapa ei sitä heikossa taloudellisessa tilanteessa himoitsisi. Ja voi ristus, kun kahtena päivänä peräkkäin on jäänyt mukava potti yhden helvetin tehdyn tai tekemättömän maalin päähän, niin alkaa tatti nousemaan otsaan. Se, että olen päässyt jo näin lähelle voittojen tietä osaltaan imartelee omaa itsetuntoani sporttiarvuuttelun suhteen, niin se myös syö miestä uskomattomasti, koska tiedän, että kohta se taas alkaa, se sysimusta veikkaajan arki, milloin joka ikinen veikkaus kosahtaa täydellisesti. Ei ole minun aikani vielä.
Ah ja voi, Jamesilla noin viikon jono vielä, joutuu odottelemaan bokseja parisen viikkoa.
Oh well, punainen Buzz tulossa ja jos ne Kickitkin saisi plus Donin jatkopalan niin eiköhän tässä jotenkin pärjää, Io6t tosin joutuu pölyttymään hetken.
Nesteet loppuu ylihuomenna ja uusi satsi ei taida ehtiä vielä tämän viikon aikana :( (joo olis pitänyt tilata aikaisemmin)
Mahtaako mistään saada tämän viikon aikana?Mistä yleensä nopeiten tullut?