Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
Akkuun ruuvataan atomisaattori TAI cartomizer. Driptip on lisävaruste joka sopii kumpaankin.
Mielestäni ihan asiallinen kysymys ja oikeassa ketjussa.
EDIT: Kappas, olihan tuolla vastauskin jo...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Smokefree
Varmaan pitää sitten pyytää valvojia poistamaan typerä kysymys jonka esitti aloittelija, jolla ei ole aikaa kahlata kaikkia ketjuja ja sivustoja läpi löytääkseen täsmävastauksen. Onhan se helppo hakea, kun tietää mistä etsii. Jos ei tiedä, siinä menee aikaa julmetusti. Mutta jos itsellä on huono päivä, sen kai voi purkaa jossain muuallakin kuin viattomalle tiedonetsijälle. Kaikkihan me joskus kaikessa aloittelijoita olemme.
Minnes tässä kiire valmiissa maailmassa?
Mutta hei, ihan oikeasti... tänne tulee päivittäin uusia käyttäjiä ja jos jokainen heittää parikin tuollaista "en VIITSI etsiä itse" tyyppistä kysymystä, niin ei täällä kohta muuta olekaan. Hiukan omatoimisuutta ensin ja jos ei kohtuudella löydy, niin sitten kysymään. Oletahan varmaan huomannut tuolla yläkulmasssa olevan hakutoiminnon, olethan? Siihen kun heittää etusivulla sopivat hakusanat, niin muutamaa klikkausta myöhemmin tietää taas uusia, ihmeellisiä asioita.
Kyse ei ole kenenkään huonosta päivästä, tai uusien käyttäjien auttamisesta.
Vaan siitä asenteesta, joka niin monella käyttäjällä löytyy : 'kaikki minulle, nyt ja heti' ja 'en voi kuluttaa kahta minuuttia kiinteiden ketjujen/tiivistelmä sivujen lukemiseen'.
Asiahan ei minulle kuulu, mutta ymmärrän kyllä aloittelijoita, siis ensimmäistä postausta/kysymystä postaavia. Kaikki eivät yksinkertaisesti löydä etsimäänsä tietoa kymmeniä sivuja pitkistä ketjuista vaikka yrittäisivät etsiä. Kaikki eivät edes itseasiassa tiedä mitä termejä etsisivät. Tämä ketju löytyy helposti, ja jopa toistuvat kysymykset samoista aiheista palvelevat kaikkia aloittelijoita. Eli ei olla liian jyrkkiä, jookos. Kunhan pääsevät "sisään" foorumille, niin alkaa se tietokin löytyä "ihan itsestään." Niin ainakin mulle kävi.
Tietysti aloittelijat voi kysyä yksityisviestillä vaikka minulta. Parikymmentä niin onkin tehny eikä tuosta paljoa vaivaa ole kirjoittaa paria riviä tekstiä. Ei sitten muiden tarvi hermostua. :)
Re: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
Omalta kohdaltani tuohon voisin sanoa että aikas paljon täällä on uudelle pössyttelijälle lukemista...itse lueskellut aina kun kerkee ja jo pari viikkoo siihenkin menny,tosin nyt rupee olee läpi kahlattu...Mielenkiintosia juttuja kaikin puolin ja taidan olla koukussa :)
Mun mielestä tää ketju on nimenomaan aloittelijoiden kysymyksiä varten, kun asiat ei oo viel kunnolla hallussa eikä spesifisempää aluetta keksi. Oma-alotteinen tiedonhaku on hankalaa kun kaikki on vielä niin uutta. Tää on väärä paikka tulla nurisee et "katovittukooklesta".
vähän samoilla jäljillä Spoonylin kans.. Itekki näkisin näi että tänne niitä kysymyksiä laittaa ku tehä uus "Apua Antille!!!! ÄKKIÄ!!!!" threadi. Mutta silti kannustan omatoimiseen selaamiseenkin...
(Sori kaikille anteille mutta ei ny irronnu parempaakaan otsikkoa :D)
LF tuli tilailtua Orginal sarjan VG nesteitä, ja niitten käytössä on ilmennyt ihan uusi ongelma. Ekat yksi tai kaksi imua maistuu ja tuntuu kurkussa oikeinkin hyvältä, mutta sen jälkeen kurkku alkaa kipeytymään, samanlainen tunne kuin flunsassa analogisen poltto. Kurkkua kirvelee siinä määrin, että nautinto on aika kaukana. Vehkeinä Ego 900mAh akku ja Peleonin 510 LR ato+drip tip.
Kuulostaako ihan normaalilta, kuitenkin analogista punaista norttia tullut kiskottua kymmenisen vuotta se aski päivässä. Samaa oiretta tuli kaverille kun yritin hänellä maistattaa eri makuja. Voisiko olla vain jotain VG nesteen ja LR aton yhteisvaikutusta?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
LF tuli tilailtua Orginal sarjan VG nesteitä, ja niitten käytössä on ilmennyt ihan uusi ongelma. Ekat yksi tai kaksi imua maistuu ja tuntuu kurkussa oikeinkin hyvältä, mutta sen jälkeen kurkku alkaa kipeytymään, samanlainen tunne kuin flunsassa analogisen poltto. Kurkkua kirvelee siinä määrin, että nautinto on aika kaukana. Vehkeinä Ego 900mAh akku ja Peleonin 510 LR ato+drip tip.
Kuulostaako ihan normaalilta, kuitenkin analogista punaista norttia tullut kiskottua kymmenisen vuotta se aski päivässä. Samaa oiretta tuli kaverille kun yritin hänellä maistattaa eri makuja. Voisiko olla vain jotain VG nesteen ja LR aton yhteisvaikutusta?
Kuulostaa vähän siltä, kun sulla olis turhan paljon nikotiinia noissa. Paljonko niissä sitä nikotiiniä sit on?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Tietysti aloittelijat voi kysyä yksityisviestillä vaikka minulta. Parikymmentä niin onkin tehny eikä tuosta paljoa vaivaa ole kirjoittaa paria riviä tekstiä. Ei sitten muiden tarvi hermostua. :)
Todennäköisesti sellainen, joka on löytänyt sinut potentiaaliseksi vastaajaksi on jo sen verran etsinyt tietoa, ettei ihan sitä tyhmintä kysymystä enää esitäkään ja kysymys sopisikin jo hyvin tänne. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Todennäköisesti sellainen, joka on löytänyt sinut potentiaaliseksi vastaajaksi on jo sen verran etsinyt tietoa, ettei ihan sitä tyhmintä kysymystä enää esitäkään ja kysymys sopisikin jo hyvin tänne. :D
Komppaan tota sillä eroavaisuudella että itse olen kysynyt SIB77:LTA neuvoa erinäisiin kyssäreihin juurikin sen takia että kun olen laittanut kysymystä tonne pieniin kysymyksiin niin en ole sitä vastausta saanut ( en tiedä miksi). Tottakait vastauksiakin on tullut joihinkin kyselyihin.Joka tapauksessa tällä tarkoitan nyt sitä että SIB:LTÄ tulee vastaus AINA.
Vs: Re: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Omalta kohdaltani tuohon voisin sanoa että aikas paljon täällä on uudelle pössyttelijälle lukemista...itse lueskellut aina kun kerkee ja jo pari viikkoo siihenkin menny,tosin nyt rupee olee läpi kahlattu...Mielenkiintosia juttuja kaikin puolin ja taidan olla koukussa :)
Tässä nyt olisi voinut lainata useampaakin viestiä. Arpotin-menetelmä valitsi tämän lähinnä soveltuvan. No, jos on joku ketju, johon ne ekat kysymykset voisi laittaa uusintana joka viikko niin mikäs siinä. Kun niitä samoja kysymyksiä rönsyilee useampaan ketjuun ja alueeseen, se kyllä häiritsee ainakin minua. Itse aloitin lukemalla viestejä liki kuukauden ihmettelemällä mistä on kyse. Hellasärökin kasvoi, kun äijä istuu kolme tuntia illassa ja tuijottaa ruutua. Lähes kaikkiin kysymyksiin löysin vastauksen ihan itse ja hankintaan en tarvinnut henkilökohtaista ohjetta vaan hyödynsin jotain valmiiksi vastattua kysymystä. Tosin luen myös 300-sivuisen kameran käyttöohjeenkin kokonaan.
Sitä arvostan, että täällä on todella viitseliäitä apostoleja (höyryt heille) vastailemassa kerta toisensa jälkeen samoihin kysymyksiin. Silti toivoisin aloittelijoilta edes pientä viitseliäisyyttä, sanotaan vaikka edes vaatimaton tuhannen viestin läpiluku ennen ensimmäistä kysymystä.
Minulle tämä pitkään polttaneena on aika vakava asia, eikä mikään kiva erikoisuus, jota muilla pihan kavereilla ei vielä ole.
Lisäys: Kirjoittamiseni aikana tuli uusi viesti, jossa harmiteltiin kysymyksen katoamista kohinaan. Se juuri on ongelma eri ketjuihin lähetetyissä aloittelijoiden viesteissä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Kuulostaa vähän siltä, kun sulla olis turhan paljon nikotiinia noissa. Paljonko niissä sitä nikotiiniä sit on?
Perskele. Olet oikeassa, nuo missä 18mg aiheuttavat kurku kipua, mut saman sarjan 8mg menee kuin oikein kivasti. Se oli sit vaan ilmeisesti mulle liian kova TH jonka noista sain.
Piti oikein alkaa testailemaan, ja ego tankin perus reson tankki atolla ja läpiporatulla tankilla pystyy noita 18 mg höyryttelemään just sopivalla TH:llä, maku on tosin aika kehno tohon toiseen verrattuna. Se on alettava lanttaus hommiin sit noitten vahvempien kanssa, jos meinaa lr atolla niitä nautiskella.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Perskele. Olet oikeassa, nuo missä 18mg aiheuttavat kurku kipua, mut saman sarjan 8mg menee kuin oikein kivasti. Se oli sit vaan ilmeisesti mulle liian kova TH jonka noista sain.
Piti oikein alkaa testailemaan, ja ego tankin perus reson tankki atolla ja läpiporatulla tankilla pystyy noita 18 mg höyryttelemään just sopivalla TH:llä, maku on tosin aika kehno tohon toiseen verrattuna. Se on alettava lanttaus hommiin sit noitten vahvempien kanssa, jos meinaa lr atolla niitä nautiskella.
Hyvä kun tuli tosta puhetta. Itsellä on 18mg:set käytössä ja tuntuu ainakin itselle että sais potkia vähän kovempaa....pahus kun ei ole kun yks 24mg:nen pullo . Täytysköhän sitä koklaa...menee varmaan jo yli. Lantraus hommista kun en ole perillä (vielä )...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Hyvä kun tuli tosta puhetta. Itsellä on 18mg:set käytössä ja tuntuu ainakin itselle että sais potkia vähän kovempaa....pahus kun ei ole kun yks 24mg:nen pullo . Täytysköhän sitä koklaa...menee varmaan jo yli. Lantraus hommista kun en ole perillä (vielä )...
Laitteistollakin on vaikutusta. Vapaa-ajalla käytän jo miedompia kuin alussa, mutta duunissa mennään edelleen 24:llä. eGo-T:llä ei meinaa saada tarpeeksi nikotiinia, mutta dual coililla ei tarvitse välihöyrytellä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Laitteistollakin on vaikutusta. Vapaa-ajalla käytän jo miedompia kuin alussa, mutta duunissa mennään edelleen 24:llä. eGo-T:llä ei meinaa saada tarpeeksi nikotiinia, mutta dual coililla ei tarvitse välihöyrytellä.
5-15min välein yks imu töissä 24mg. Kotona 2-3h sitten OD:ta 24mg:llä
Ei vielä ole päässy tiputteleen. Mutta litkun on laimentamista varten.. Eli ehkä si.. Tai ehkä ei..
Onko noita 510-T tankkeja montakin kokoa? Muistelisin lukeneeni, että pitäis olla 0,7ml, mutta kyllä mun millin ruiskusta täyttää tämän käytössä olevan yksilön kolmeen kertaan. Yritä tässä sitten vetää kunnon satsit, kun saa olla koko ajan tankkaamassa.
2 eri kokoa löytyy täältä.
Terve toverit taas olisi pari kysymystä:
1.Mistähän löytäis pieniä 10ml pulloja, joissa kierrekorkin sijaan joku tosta vain avattava korkki? Näin yhdellä Grimmgreenin videolla sillä semmoisen, pystyy helposti operoimaan yhdellä kädellä.
2.kauanko postitus kestää ja maksaa jos tilaa nesteitä suoraan pink spotin sivuilta?