Muistan hyvin ku 80 Luvulla mentiin kattelemaan Neekereitä, Porin Jatseille:thinking:
Printable View
Muistan hyvin ku 80 Luvulla mentiin kattelemaan Neekereitä, Porin Jatseille:thinking:
No ei o helppoa Neekerilläkään, jos töihin on joutunut.:crying:
Intissä oli yks kosovolainen herra, ikää oli se 27 ja tullu suomeen työluvalla. Kuunteli niitä sen juttuja ja katto tekemistä niin oli pakko arvostaa herran työmoraalia!
Eka ato jatkoon [emoji106]
Vaikka wanhojen muistelu on turhaa, niin sitä menneiltä ajoilta kaipaisin, että kun noita ketjuja laitteista lyödään pystyyn, niin sitä aikaa käytettäisiin sen verran, että käytettäisiin tuota loistavan informatiivista foorumin pohjaa ja täytettäisiin ne kohdat, mihin on mahdollista infoa saada.
Selvisin hengissä vuoden vaihteesta. Oli semmosen paniikkiahdistukset niskassa, että sai napata pari rauhottavaa, ennen ko olo tasaantu. "Kivaa" olla hieman aivoistaan nyrjähtänyt yksilö :I
Kyllä on ihanaa taas kaupungissa kaupoilla. Keli perseestä ja niska räjähtämispisteessä.
Nopea työmaa räpellys ja toimii kuin unelma 0.3ohm
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...8c4adf259f.jpg
Jaa, sitä oltais taas yksi työpäivä lähempänä eläkettä :thinking:
Ainoo vaan että ne työpäivät voi lisääntyä.
Tässä millekkään eläkkeelle tuskin tulee pääsemään. Ajattelinkin seuraavissa työsopimusneuvotteluissa tinkiä työsuhdehaudan ja kiven siihen päälle.
Eläkkeelle pääsee 2 päivää kuoleman jälkeen jos henkilökohtaisesti toimittaa paperit kelaan:mad:, siihen se tulevaisuudessa meneeX-(:)
Meillä oli yksi Kontiorannassa tullut Vietnamista. Pham oli tämä kaveri nimeltään ja vanhempansa olivat melkoisen pahoillaan pojan vapaa-ehtoisuudesta. Ihan järkyttävä määrä intoa kaverilla ja taisi olla ensimmäisten joukossa ketkä ylennettiin korpeiksi.
Ja asiasta kukkaruukkuun. Minä onneton mölkerö olen taas hävittänyt yhden AW:n akun jonnekkiin hiton hyvään jemmaan. Pitää nähtävästi ostaa repullinen varalle.
Juu.. Tää muuttuu kohta "sairauteni" topiciks, mut silläkin uhalla :D
Mulla on alaselkä viä toistaseks pahempi. Nikamat kaventuneet, skolioosi, yms. pientä. Molemmat ranteet on jo leikattu. Kohta ruvetaan hakemaan joko kyynärpäistä tai olkapäistä vikaa, käsissä päivittäistä hermokipua, ja puutuu kädet. Ei o helppoo hitsareilla :crying:
Legendaarinen sanonta: Kukaan ei tekisi mitään, kaikki vaan hitsaisi:D
Mun Ammatti ku on olla Neekeri. Kirvesmies hoitaa nykyisin Mestarin työt. Tilailee tavarat ja hakee ne kaupasta. Kantaa ne myös yksin paikoilleen. Ja töidensä jälkeen siivoaa paikat. Tämän jälkeen yleensä kuunnellaan joltain jonkin asteiset vittuilut. Hyvältä näyttää, mut aikaa meni. Ja kyllähän sinä olet kallis. Siihen kun toteaa et jos nostan palkkaa 14€ tunnissa olenko kallis. Asiakashan kysyy et mihin vittuun katoaa sit ne loput siitä 45€ joka tunti mitä hän joutuu maksamaan.
Silloin on parasta todeta et, laita yritys itsellesi niin huomaat kyllä.:crying:
Juu, niinhän ne vähän kuulostaa, sitä epäilin itse jo ennen ranteiden leikkaamista. Mut sillon löyty tosiaan rannekanava-ahtauma, joka sitten leikattiin. Oireet oli poissa pari vuotta, mut nyt palanneet melkeimpä vahvempina. Rälläkästähän tuon tärinätaudin on voinut saadakkin, ei se mikään ihme olisi.. Ja pulttikoneesta, ja ja ja..
Niin meinaat varmaan noihin selkä ongelmiin?
Kappas, Mixxer ja poliisi juhlimassa:
Liite 19827
Käsiin. Ihmisen kroppa kun on mielenkiintoinen. Kun Turvakengät jalassa. Jalat siirtävät jumiutumista ylöspäin..eli yrittää itse korjata virhettä..Pohkeet siirtävät reisiin ja sieltä alaselkään. Ylraajat toimivat samoin. Sormet kun kipeytyvät tai Ranne..Kipu siirtyy ylöspäin koska kroppa haluaa aina siirtää rasituksen tasaiseksi.
Käsillä jos tekee riittävästi on yleensä lapojen välissä vika ja sieltä selkään.
Lopuksi selkä koittaa itse korjata ja siirtää rasitusta alaspäin jos koko muu kroppa jumissa. Jalat..Jos Jaloista pidät hyvää huolta, niin voit paremmin.
Kunnon kotimaiset turvakengät... kohta 28 vuotta käyttäny sievin/jalaksen turvapopoja ja mies kondiksessa :)
Jamo kylläkin taitaa firman puolesta käyttää myös :)
Juu sieviltä löytyy ihmisten jaloille sopivia popoja.
Niin minustakin. Mut Jaloista se eukkoni vaan mun selkäni avaa. Harvemmin muualta. Joskus niskan puolelta.:)
Taitaa jaloista johtua suurin osa selkävaivoista.