Muumimukit kunniaan! :p :laugh:
Printable View
BF4 PS3 ... Ainoa peli jota tulee pelattua ja tätäkin vain verkossa, ja eikös tämä helvtin prkleen vtun stanan pska junttaa tuon konsolin totaali seis vähintään kerran pelisession aikana. Olen joutunut pelin hankinnan jälkeen suorittaan konsolin käyttiksen palautuksen vai mikälie pakkopska olikaan jo lukemattomia kertoja. Ei jumalaut miten voi olla edes laillista näin vtun rikkinäistä pskaa suoltaa pihalle kovalla hinnalla vailla minkään asteista velvollisuutta korjata asia? Joo päivitys toisensa jälkeen on jotakin korjattu kunnes taas jonkin päivityksen jälkeen ollaan entistä pskemmassa jamassa!!!
Saatanan kissanvihaajanaapurit. En ollut päästänyt kattia koko päivänä ulos (eikä mulla ole tapanakaan tehdä niin), silti tultiin taas oven taakse "teidän katti on sitä ja tätä". VITTU! X-(
Se on kyllä hanurista jos sua ja sun kissaa on syytetty aiheetta jos katti kerran on sisäkissa. Mutta ei se tee naapureista kissanvihaajia vaikka ne ei tykkää että kissat paskantaa niiden pihaan tai ruikkii kusta auton renkaisiin. Jotkut kissat myös kävelee auton päällä ja silloin on paras toivoa että kynnet on sisässä. Harmittaa kuitenkin varmasti kun haukkuivat väärää puuta. Kissoja irtipitävien syy se on, ne pilaa tunnollistenkin kissanomistajien maineen. :(
Tekis mieli kaikenlaista vaposälää ja paria uutta modia mutta ei oo vielä rahaa, viikko max vielä! Tuskaa tuskaa :D
Misteriä oon kuolannu ja tässä lähellä olisi yksi tarjollakin. Tällä hetkellä vaan ei pysty irroittamaan sen vertaa euroja. Tai pystyisi mutta luonto ei anna periksi ennen kuin tulo tilanne tasaantuu tässä lomautusten jälkeen. Kuola valuu myös kaiffarin ja Diablo onen suuntaan.. Perkele. :D
Meijän kissa kerran hyppäs tohon ulko-oven päällä olevaan tasanteeseen ja siitä se pääsi menemään alakerran, tokan kerroksen, kämppään sisään. Ihmeteltiin missä kissa on ja sit alakertalainen tulee huutaa et tulkaa hakee se kissa pois ja nopeesti ennenko ne laittaa sen lihoiks.
Ei silti ollu uskaltanu mennä lähelle koska meijän kissa oli hitusen agressiivininen ja pelokas jne kun niillä oli vielä tuntematon koiraki siellä.
Aika monta metsäkaveria löytyy ja monilla sekä metsästyskoiria että lemmikkikissoja. Itse olen enemmän koiraihminen mut on mulla ollu aiemmin useampi kissakin :)
Juu kyllä poikkeuksia aina löytyy, mutta niin kuin sanoin niin omalla kohdalla on ollu lähinnä tuota toisenlaista porukkaa.
Olisko helpointa pitää ne kissat sisällä ja jos ulkoiluttaa niin valjaissa tai jossain tarhassa? Ei silloin kissaansa rakasta kovin paljoa jos ottaa riskin että se jää auton alle/ketun suuhun/joku joka oikeasti vihaa kissoja nappaa ja kiduttaa sen hengiltä. Tai jotain muuta, luin joku aika sitten kissasta joka oli mennyt naapurin autotalliin, naapuri oli lyönyt ovet kii ja lähtenyt etelän matkalle. Siis vahingossa. Kun tuli takaisin niin kissa oli onneks ollu vielä just ja just hengissä. Joten pidetään kissat sisällä, siinä säästyy naapurit vitutukselta, pikkulinnut ja kissat pysyy hengissä.
Ei se varmaan eläinten vika kuitenkaan ole, jos jotkut ihmiset vaan yksinkertasesti on sairaita sadisteja.
Enhän mä sanonut että mikään on eläinten vika, vika on ajattelemattomissa omistajissa. Toki niitä sairaita sadistejakin löytyy, mutta kissaa uhkaa niin monet muutkin vaarat. Toivottavasti et tuolla viitannut metsästäjiin.
Jos en niin kirjoittanut niin en silloin varmaan tarkoittanutkaan. Niitä pimeitä yksilöitä kyllä mahtuu ihan joka porukkaan. Itse olen pienestä pitäen ollut tekemisissä eläinten kanssa enkä vois edes kuvitella tekeväni millekkään pahaa, mielestäni kaikkien elämää pitäisi kunnioittaa eikä tuhota sitä.
Lähinnä tarkoitin sitä että tapetaan siitä tappamisen ilosta. Ja eikös se lenkkimakkarakin ole aika kasvista? :rolleyes:
Eiköhän melkein kaikilla metsästäjillä ole paistinkuvat silmissä eikä jonkun kuolinkorahduksen kuulemisen toivossa tuolla rämmi. Mun exä ainakin sanoi että kyllä aina se säälin hetkikin tulee. Mutta kantoja on pakko säädellä. Tai no, voihan sen jättää luonnonkin tehtäväksi ja antaa elukoiden kuolla kulkutauteihin jne.