Itse niitä kumitissejä pariinkin otteeseen hypistelleenä voin ainakin omalla kohdalla todeta, että ei ne luomuille vertoja vedä mitenkään.
Printable View
Itse niitä kumitissejä pariinkin otteeseen hypistelleenä voin ainakin omalla kohdalla todeta, että ei ne luomuille vertoja vedä mitenkään.
Miksi ei toimi tapatalk tällä sivulla Windowsilla?
Amiska aikaan koneistus puolella yks jannu alko käyttämään raudan repimiseen muutakin, kuin pelkkää ruisleipää. Haalereista kasvoi ulos kesässä, mutta aivot valu samalla viemäriin.
Itse tunsin kaksi näitä hormoni hirmua, molemmat on puhaltaneet jo savut korvaan. Toinen ihan pari kuukautta sitten.
Nyt on uunituore Tensai 18500 ja kyllä perkele potkii hyvin :wheee:
Ei varmaan ole uutinen kenellekään, että roinaamalla saa aikaan vaakakupissa paljon muutakin kuin nopeaa lihaskasvua.
Mutta ne on sitten erikseen ne kaverit, joiden mottona "mieluummin 50 vuotta leijonana kuin 80 vuotta lampaana".
Toinen kerkesi jo siihen 40 vuoden kypsään ikään, toiselle riitti jo ennen 30.
Kunhan rasvaprosentti on alle puolet kengännumerosta niin ollaan hyvällä mallilla.
Ei mulla ole mitään tiettyä standardia, oon ollut ihastunut niin laidasta laitaan oleviin miehiin joilla ei ole juuri ollut mitään yhteistä tekijää. Ei ulkonäön eikä luonteen suhteeen. "Henkimaailman juttuja". :D Kunhan ei näytä epäluonnolliselta, miltä näyttää jos pelkät lihakset pullistuu nahan läpi verisuonineen, sillai kun koulussa oli punainen lihasnukke luurangon lisäksi. :x
Edit. Jatkanpa pohdiskelua, oon aina ihmetellyt että miten joillain on hiusten ja silmien väriä myöten joku tietty ihanne. :blink: Esim. olin aina ollut sitä mieltä että pitkä tukka miehillä hyi, yllättäen olinkin sitten ihan lääpällään yhtäkkiä mieheen jolla oli pidempi ponnari kuin mulla. :D Never say never pätee vähän kaikessa muhun. :D
Sniff, 24 loppu :'( Olipa hieno finaali :crying:
Olipas lämmin rupeama kun koppiapina joutui ruuvaamaan pitkästä aikaa.
Kiitos jeesus ilmastointilaitteesta!
Ihan sama kuhan hengittää ja tekee lämpimän paskan.
Eki, meidän romantikko :3 :laugh:
Rantut runkkaa sanotaan ;)
mihin aikaan sä tuittu oikeen aloitat täällä offarissa :lol:
Aikasi!
http://38.media.tumblr.com/tumblr_m7...izmho1_250.gif
Tarpeeks ajoissa!
http://38.media.tumblr.com/tumblr_m7...izmho3_250.gif