-20 pari kertaa oli niin kylmä tippi että kiskasin jonkun clearon kumitutin siihen päähän ja oli ihan jees, siihen asti että se katos :D
Printable View
-20 pari kertaa oli niin kylmä tippi että kiskasin jonkun clearon kumitutin siihen päähän ja oli ihan jees, siihen asti että se katos :D
Jos oikein askarrella haluaa niin pala kuristesukkaa, saa sitten nätisti veitsellä poiskin kun ei tarvi enää...
Jouduin tänään radiota kuunnellesani aivan suunnattoman raivon valtaan.
Miten kannabiksen laillistamisesta edes keskustellaan ja tehdään kansalle kyselyitä samalla kun sähkötupakkaa, joka on ihan oikeasti aika hyvä juttu, yritetään kaikin mahdollisin keinoin kieltää, mustamaalata ja kitkeä pois?
I dont want to live on this planet anymore...
Tässä on koirarotujen musta lista Tanskasta - miten siihen pitäisi suhtautua Suomessa? - Lemmikit - Ilta-Sanomat - Ilta-Sanomat
Ilmeisesti rodussa vikaa eikä niitä pitävissä ihmisissä:facepalm:. Onneksi suomessa ei ainakaan vielä olla lähdössä noille linjoille.
Eikös justiinsa tänään tullut radiossa juttua Suomessa rekisteröidyistä vaarallisista koirista, jotka ovat tappaneet ~100 ihmistä?
No kohta kai ihmisille määrätään jo kehtoon päin mitä näistä tulee isona, mitä saa tehdä / omistaa... Ihanaa holhousta.
Teoreettisesti noi listat on sinänsä ihan hyviä, koska noilla suojellaan myös niitä koiria; ties mikä vatipää ottaa vaikeasti koulutettavan koiran ja siitä sitten ongelmia tulee. Koska ei pystytä tekemään niin hyvää seulaa ihmisistä, niin tehdään vaikeille koirille kielto sitten. Onhan tuo perseestä kun sinänsä ei koiran vika, mutta kyllä mä ymmärrän jos ei haluta antaa joka jampalle.
Sitten mäkin ton sulattaisin jos samaan kieltolistaan pistettäisiin muitakin kuin koira rotuja :whistle:
Niin, onhan sne tietyt ihmisrodutkin aika hankalia ja vaarallisia :laugh:
Vituttaa nämä saatanan osienvaihtajat, jotka autonasentajiksi on muka koulutettu! Jos ei vittu osaa muutakuin koodeja lukea, niin kannattaa hommata jotain mielekästä tekemistä! Jos ei hajuakaan/haluakaan ole autotekniikasta!
Kivaahan se on miesluolassa vedellä pikku kännösiä ja tajuta kuinka tanan onnettomia te olette(osienvaihtajat).
SE taas ei ole kivaa, kun joutuu keskustelemaan maksetusta rahamäärästä täysin aliarvoisesta korjauksesta
VITUT, eikö teillä tana ole ylpeyttä?
Laitetaan nyt tähän, että tunnen monia ammattitaitoisiakin! Mutta mitä helvetin virkaa näillä turhilla on?
Joo, ei tämä ollut mikään gallup:laugh: Ite olen 30v hoitanu nämä kaikkien syrjimät citikat. Uusin hankinta vain aiheuttaa vitutusta, ei vikojensa puolesta, vaan merkkihuollon suorittamien virheiden vuoksi. Sattuu olemaan semmonen yksilö, joka on tähän päivään asti "huollettu" merkkihuollossa. Se siitä ostan ensimmäiseltä omistajalta huoltokirjalla kliseen( tämä on kyllä ollut tiedossa jo useamman vuoden;) Ja auton)
Osta "täysin toimiva vekotin" jossa 510 kierteet on niin isot ettei meinaa mahtua mihinkään, savupiippu ei ota eristeisiin jolloin vuotaa ylhäältä, pystyurat olemattomat eli ei wikkaa..
Sama juttu täällä, vaihdoin autoon kaikki jarruosat pääsylinteriä myöden, seuraavana päivänä vein merkkihuoltoon kun jarruihin ei saatu jarrupaineita (eka ammattini asentaja)
Eivät saaneet sieläkään, vikalistaan oli merkitty jotta jarrupääsylinteri viallinen...
Että tämmöstä merkkihuoltoa=(
En minä nyt tästä halunnut tuoda esiin, kuin sen jotta vituttaa:) Jos nyt sattuu itse hoitamaan jotain, ei se nyt mikään takuu ole asialle:laugh: Aiheesta josta itse puhuin, minulla on tosiaan 30v kokemus, enkä minäkään täydellinen ole:laugh: Joku haju sentään on, mitä pitää tehdä?!
NiiinNiin, muttako minnuu niin vituttaa:)
Ei ny tähän hetkeen liity, mutta muistu mieleen vanhoilta ajoilta ko kaveri pisti tekstarin mis vuodatti ihan tuelta ja vitutuskäyrä jossain Kuun paikkeilla...
Vastasin et "Itsehän istun baarissa 2 mimmiä kainalossa ja viskilasi edessä."
Takaisin tuli "No nythän ei vituta enää yhtään."
:cool: