Kyllä auto lastuttaa pitää, ei kai sitä selitellä tartte :thumbup:
Printable View
Kyllä auto lastuttaa pitää, ei kai sitä selitellä tartte :thumbup:
"Aurinko paistaa ja vettä sataa taitaa tulla kesä", ainakin täällä just ny :(
On tääki, kesäkuussa ollaan ja pitää lämpöpatterit laittaa päälle ja villasukat jalkaan.. Kohta kai pitkät kalsaritkin?
Tälläki ilmalämpöpumppu lämmitysasennossa ja takki päällä kuljettu koko päivä... Grillattiin äsken mutta sisällä se oli pakko kuitenkin syödä... :glare:
Ei pysty ei. Ja mun kirjoitustaidoilla voisi jopa sanoa, että olen verbaalinen eunukki. Eipä noihin nykyvehkeisiin enää mitään kikkareita lisäillä, ennen kuin niihin oikeesti lisää tehoa halutaan. Mä luulen, että teidän audistakin irtoaisi se 400 villiä oria ihan vakiokikkareilla, jos vaan on oikee kaveri näppäimistön takana 😉Tuo optimointi on vaan niin hieno sana.
Katoin muuten tuossa jynkkyä, jossa ukkeli syystä tai toisesta veivas pippeliään tytön naamalle varsin rajusti. Tuli tuittu mieleen, kun lähti tekoripsi kävelemään. Vituix meni sekin.
Huhheijjaa. Reppu pakattu ja kämppä siivottu. Illalla pitäis lähteä matkaan, mutta suunta on vielä mysteeri. Tarkoituksena siis täyden repun (ja lompakon :laugh: ) kanssa mennä kirjaimellisesti sinne, minne nokka näyttää. Unohtaa mukavasti arjen kun kiertelee ilman mitään suunnitelmaa tai määränpäätä. "Matka on määränpäätä tärkeämpi."
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...a1cda5be4c.jpg
Vähän kehno kuva kun liikenteessä napattu [emoji23]
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...589d9bcc3e.jpg
Oispa taas kasari. "Kasarilla" muuten yleensä tarkoitetaan 1985 jälkeistä aikaa. Silloin oli kaunista. Vitun isoja tukkia, olkatoppauksia, kajalia, mm. bueno.
Mä mietinkin että ootko ollut siellä kun ei vähään aikaan mitään oo susta kuulunut, ja mietin sitäkin että mistä vetoa että taas on vähän liioiteltu kohua... :D
400 kuulostaa jo turhan hapokkaalta kun noi 300 kiukkuista tammaravuriakin joskus vähän säikyttää kun jonkun kerran tullut painettua impulsiivisesti kaasua :rolleyes: Ei mahtais laatikkokaan kestää enää :D
Tarttis varmaan joskus kokeilla miltä yli 100hv tuntuu?
Eiku olihan mulla joskus kutoskoneinen jenkki, jossa oli peräti 125hv ;)
Nykyisessä kulkineessa taitaa olla 90hv, ikinä en ole myöhästynyt mistään sen takia et on heppoja vähän.. Muutama ohitus on kyllä jäänyt tekemättä ja samoin pitää sivutiellä odottaa sopivaa väliä, ettei ole häiriöksi muille ;)
No jaa... :thinking:
Liite 27359
Onpas uljaita uroksia :thinking: :lol:
No just ohittaessa ym. on hienoa kun ei tarvitse miettiä että ehtiikö. :D Sitten kun tuollaisella tottuu ajamaan ja ajaa jollain "tavallisella" autolla se voikin aiheuttaa aika kiroilua kun sieltä sivutieltä tullessa unohdat että sulla ei olekkaan niin isoa valjakkoa heppoja... :lol:
Tämä on niin totta.Ku joku keksis aikakoneen niin veivais 30v taaksepäin pörröttäs tukan ja lähtis taas testaan miten pian se on reisillä...
Kuinka moni muistaa ku Eppujen vuosi85 oli just putkahtanut ulos tuoreena?melekeen voi haistaa sormipillun ku tuo biisi soi:)
Ehkä ihan hyvä etten muista kasarilta mitään :D
http://images.wildammo.com/wp-conten.../3361097_o.gif
https://www.youtube.com/watch?v=_yDQPNJU8TI
Esikasari meininkiä. Silloin tunsi elävänsä.
Mä en muista mitään kasaria.. 60- 70-luvun vaihde oli SITÄ aikaa ;)
Millasia 80-luvun pissikset/teinixit oli? Vai oliko niitä silloin? Tai no pakko niitä oli olla, vaikka vasta noi nimitykset tuli silloin kun minä olin teini(x) :thinking:
Mad Men on ihana sarja kun se sijoittuu 60-luvulle, silloin oli elämässä tietynlaista glamouria vielä... :cool: Vai oliko Suomessa? :D
Aah kasari[emoji38] Mulla oli iso krepattu tukka ja korujen piti olla helvetin isoja sekä niitä oli paljon!! Ruskea hapsullinen mokkatakki, tiukat kiiltävät spandexit ja sähkönsiniset hapsu mokkasaapikkaat[emoji173] Ne oli mun lempparit ja toki meikki oli VÄHÄN värikäs ja sitäkin piti olla paljon.Hyviä muistoja niistä ajoista[emoji8]
Toki Sovella oli merkitystä ja puku päällä,mutta clamour kaukana Mosse scandinavioilla ynnä itäpyörillä ajelijoista. Kekkos kultti jyräsi ja neuvostoliitto vaikutti sisäpolitiikkaan täysillä. Äärimmäisen nöyristelyn ja henkisen pahoinvoinnin aikaa länsimaisesta näkökulmasta katsottuna. Erityisesti 70 luvun poliittinen ilmapiiri oli todella kaikkeen läpilyövä. Nyt voi jo varovaisesti hengittää.
Ai niin... ja ne kenkien korot. Miehilläkin melko mittavia korkoja. Mikä oli toisaalta hyvä,sillä pappa tunturissa yleensä ei enää toimineet jarrut. Kenkäjarruun riitti kulutuspalaa. Vaan kunnon rotantappokengät oli niin päheät,että hankin juuri uudet. Himottelisi ostaa vielä uusi nahkatakki das boot tyyliin,mutta meneekö se jo liian pitkälle?
Kuulostaa hirveeltä. Tietenkin tuosta oon kuullut mutta jotenkin ei sitä kuitenkaan ymmärrä. Ei kai tuo kuitenkaan vaikuttanut normaaliin arkeen? :blink:
Mun mielikuva 60-luvusta on aika amerikkalainen ja romanttinen. Naiset oli tämmöisiä kuin Mad Menissä
http://muyuela.com/wp-content/upload...es-Women-9.jpg
ja miehet tämmöisiä
https://media.giphy.com/media/Pu3MzS917wZHi/giphy.gif
:D
No.Miehet oli kyllä tuollaisia. Kuvan tupakoitsija on kuin ilmetty isäni ja muut kylän miehet noilta ajoilta. Valkoinen kauluspaita,kravatti ja puku. Siinä se. Naisilla korkeat kampaukset,mutta ellei mielikuva hirveästi valehtele,niin tuossa 50 kieppeissä mummo look otti valtaa. Toki voi vaikuttaa asiaan se,että maalla tuppasi kaikki vanhemmat naiset olemaan melko pyöreitä näillä kulmilla. Sellaisa karjalaismummon stereotypioita.
Tuli käytyä Riihimäellä erämessuilla tänään. Mitään ei tarttunut mukaan mutta loimulohi annos tuli syötyä. Pirun hyvää oli. Krieghoffin ständillä on aina mukava ihmetellä raudan hintaa kun 10-30 tuhatta maksavat :eek:.
Ja siihen aikaan perse pysy housujen sisällä.
Onko nykyään vyöt liian kalliita vai onko housunlahkeet lyhentynyt niin paljo ettei kestä nostaa...mää ymmärrä tämmöstä muotia,jotaki jämäkoko haaremeja
Ai saatana, nyt maistuis korjaussarja, mutta vain se ainoa oikea eli kinilonkero eikä sellaista harmillisesti ole. Se sininen on oikeastaan ainoa alkoholijuoma, mikä vetää maussa vertoja kunnon limpparille. Korvaavana tuotteena toimii Rainbow Hedelmäkuutiot. Musta tuntuu että tällänen pitäis vetää blenderillä mehuksi vaikka vissyn sekaan, vois tulla ihan järkyttävän hyvä.
Juustoportin Musta Kirsikka AB jugurtti <3. Kirsikka on kai makuna niin harvinainen, että toimii kaikessa.
Öö, siis tosi matalalantioiset housut oli kuuminta hottia ehkä jotain 13-14 vuotta sitten, yläasteella Miss Sixtyn extra low tommyt oli kovassa käytössä. :D Niistä sitten tuppasi kivasti näkymään takaa stringit kyykkiessä ja istuessa. Pahimmilla pissiksillä ne oli vedetty niin että ne vilkkui ihan kävellessäkin. :lol: Sen jälkeen vyötärön korkeus alkoi nousta ja saavutti huippunsa ehkä kolmisen vuotta sitten kun pahimmilla trendisettereillä oli yli farkkujen vyötärö yli navan, korkeimmissa melkein tissien alla. :laugh:
Useissa housuissa säilyi kuitenkin se läpinäkyvyys, ettei vieläkään tarvitse erityisemmin miettiä alushousujen mallia tai väriä. Melko helppo tapa sekoittaa pikkuperverssien päät?
Yksi muotioikku tuntuu nyt vähän väistyneen eli se, kun vielä muutama vuosi sitten nypittiin kulmakarvat pois ja maalattiin ohuet viivat tilalle. En tosin tiedä onko tämä uusi sitten toisaalta parempi, kun välillä tulee vastaan itseäkin tuuheakarvaisempia tyttöjä.
Silloin 2000-luvun alkupuolella oli suosittuja valkoiset kireät housut joista kyllä paistoi ne (tietenkin mustat) stringit läpi, mutta en mä oo kyllä läpinäkyviä housuja pistänyt merkille aikoihin :confused:
Mun teiniaikoina oli jo tosi noloa nyppiä kulmat kokonaan ja piirtää viivat tilalle, vaikka muuten kyllä kulmakarvat nypittiin tosi ohuiksi verrattuna nykypäivän puolentoista sentin karvamatokulmiin. :D Supertuuheat kulmakarvat tuli yhdessä contouring-trendin kanssa jossa kasvoja varjostetaan niin voimakkaasti että niiden muoto/luusto saadaan näyttämään halutunlaiselta. Drag queeneilta tämä trendi on lainattu ja massojen suosioon tämän toi varjostusten kuningatar Kim Kardashian. :D
https://media.giphy.com/media/Kos7NFMwImJ7a/giphy.gif
Jätän tämän tähän vaan että Tapan etusivulta häipyy ne sinitrikoiset ukot haarahyppyjä tekemässä.