http://www.youtube.com/watch?v=68FEIwsItr8
Printable View
Jazzit loppuu huomenna!!!
Vuosi täynnä höyryämistä ja tupakkaa ei ole palanut koko aikana yhtäkään (eikä ole tehnyt edes mieli)!
Pitäis mennä sotimaan, mutta kurvi telakalla vieläkin.. Noh, i got 99 problems but my pump aint one :cool:
.32 mm lanka on mieleen. Vaikka tuntuu vähän radikaalilta .5 ohmin setuppi, niin toimii silti tosi mallikkaasti ja toi lanka on niin paksua että sais lekalla lyödä että menis oikosulkuun. Stabiilit ja hyvät lämpimät höyryt!
Ja guevarakin maistuu nyt ookoolle kun (vain) kolme viikkoa steepattu. Se sivumaku mikä tässä oli oli jotain niin paskaa
Vielä eilen ulkomaanterminaalissa lojuneet nesteet tuli nyt aamulla kotiovelle asti :)
Pikkuveli tarjosi mulle ilmaisen sisäänpääsyn Qstock -festareille, mahdollisesti tiedossa kahden päivän VIP-passi :wheee: Soittavat keikan bändinsä kanssa siellä perjantaina ja jokainen bändin jäsen saa ilmeisesti kutsua yhden kaverin nauttimaan ilmaiseksi festareista. Näkeepähän Mokoman, Kalmahin, Katatonian ja Eppu Normaalin :yeah:
Diabloon setuppi ribbonilla ja 400 meshillä.
illalla vääntelin meshiä, sytkärillä kokeilin "tohotusta". Yhtä turhaa räpellystä. Pari kertaa nestepolttoa perään. Ihan vaan huvin vuoksi.
Nyt aamulla tippu Paholainen postista ja illalla rullattu meshi sisään, ympärille myyjältä saatua ribbonia. Pikku pulssittelut ja alta 10 minuutin täysillä toimiva laitos käsissä. Vaikkei ole mitään hajua vastuksista.
http://i.imgur.com/g6XVP.gif
Puffilasta aw imr 18350 akutkin postissa samaan aikaan, niin saa härvelin lyhyeksi.
6kk ilman tupakkaa, ja lauantaina tulee vuosi ekasta höyrykokemuksesta.
Eka hybridi tulossa niinkuin itselleni lupasin. Ja on muuten komee hökötys!!! <3
:love: :thumbsup: :cheers:
Fedexin kuriirikin kävi.
17 päivä tilatut piirit saapui jenkkilästä.
Tänään on hyvä höyrypostipäivä :D
Iglu, Scar ja Rsst pöhisee kaikki iloiseen malliin.
Haluuko kukaan ostaa Bogeja? :D
Älä viel myy, tulee nimittäin se synkkä päivä, jolloin kaikki setupit lahoaa kerralla ja sen varalle hyvä pitää Boge ja tankki jossain.
Ei kannata tosiaan Bogeja dumpata mihkään, tulevat tarpeeseen kun paska osuu tuulettimeen! Nimim. "en jää kotia ilman rakenneltavia enkä lähe kotoa ilman Bogea"
Ei oo tarvinnu.. Kaiffariin uusi setuppi parissa minuutissa. Tekee vaikka tuhannen päissään anniskeluravintolassa paskalla istuessa.. Nimim. Kokemusta on :)
Ai jotkut oikeasti istuvat niille pöntöille :D
Kyllä mä noi Kir Faniksen tankit säästän jo ihan sen takia, kun ne on niin kovin nättejä. Ja normiboget tietty.
Muut laitan kiertoon.
Jee, Liberty suvaitsi toimittaa Horehoundin ja Mangon, tänään kokataan!
Pohjia 1,6 litraa, jotain noista nyt tarvis tehdä, ainaskin Absinttia sen puoli litraa.
Taifun GT tilattu. =)
Prometey tuli tänään.Eka setuppi vituiksi (älä koskaan katso ohjeita), toisella setupilla 1.1 ohmin coili omalla tavalla rakennettuna ja herranen aika mikä tulos!!! Koko huone täynnä höyryä, makua voi jo verrata hyvään meshi setuppiin ja ei perhana vuoda. Tais muuten justiinsa jäädä yksi spheroidi laatikon pohjalle :wheee:
Tuli tilattua nostalgiapäissään mini-DID. Ensimmäinen genny, joka minulla aiheutti wow-elämyksen. Hyi helvetti, että tuli hintavaksi uutena kaikkine extroineen ja posteineen (= extra messinkiosat, tiivisteitä, drip tippejä). Vitutuksen ja pettymyksen ainekset oli siis ilmassa, että aika oli kullannut muistot.
Vaan vielä mitä, tämä on edelleen aivan helvetin hyvä ato! Voi jestas mikä terävä ja puhdas maku... jotenkin tuo höyrykin tulee niin tiiviinä ja runsaana. Ehkä tuo messinkinen keskiposti tuo vielä coilille jotain extrapoweria, kuten GkmF:ssäkin. Kammiohan tuossa on naurettavan pieni, kun koko atokin on vaan 14mm paksu. Silti setupointi on helppoa, etäisyydet kohdillaan ja wickhole juuri passeli 2,8mm.
-> jatkamaan nautiskelua.
Aliarvostettu ato hyvän saatavuuden takia:D Ei oo mitään LE-kamaa.
Itse hommasin normin edukkaasti käytettynä enkä oo laittamas pois:)
Tänään oli poikkeuksellisen hyvä päivä pitkästä aikaa. Vaikka tässä oli puolen vuoden merkkipaalun jälkeen pätkä kun vedin kessua ja höyryttelin lähinnä muodon vuoksi, niin pienen kipinän kun sai niin taas vaan jäi se rööki.
Nyt pitäis vähän päivittää vehkeitä, hommata joku passeli putki dripperillä tai huokeella gennyllä taikka hybridi kolmanneksi pyöräksi. Varakalusto huutaa uutta Twistiä ja jotain sen perään. Nesteet alkaa olla finaalissa. Miten sitä parissa kuukaudessa pääsee kaikki näin retuperälle? :D
Onneksi EA Severuksella ja Swan Somniumilla tykittää ku junan vessa, niin ei oo suurta hätää, saa muhkeet ja maukkaat höyryt, kun näköjään setupit onnistuu vieläkin.
Mielenterveys kusee, emännällä kusee terveys ja rahaa on just ruokaan, mutta poika kasvaa ja on terve, on katto pään päällä ja löysin kokkaamisen uudestaan höyryttelyn ohella. Sitä alko taas arvostaa pieniä asioita kun huomas ettei mikään oo itsestään selvää.
Mutta hyvä fiilis vähän kaikesta, ekaa kertaa kuukausiin! Josko sitä jaksais taas täällä kiusata teitä kanssavapoja, oliko kellään edes ikävä? :D
Liite 7755
Just ehdinkin ihmetellä että missäs se Barole oikein on kun ei kuulu eikä näy. Tervetuloa takaisin pimeältä puolelta :wheee:
Vapemailia vihdoin:D
Mitäs meinasit kokata?
Pluidia 20mg->10mg + absinttia reilusti:evil:
Kai se pitää jossain vaiheessa hommata värkit tohon diy-pluidiin.
Aijuu, heitäs mulle privana osoitetta, nakkaan sulle maistiaisia.
Wohoo !!
Vuosi täynnä ilman tupakkaa höyryvoimalla !!
Huomenna lähtö mökille :)
Pari viikkoa lomaa jäljellä \o/
Jumalauta!
Kaverin työnä kävin ja kauppas 300cc crossia teharilla mulle.
Meni sitten ehdottamaan että kävisin koeajolla.
Voi jeesus!
Hieman oli kulli kovana kun sillä päästeli.
Perkele jumalauta tuntu että jos jos vääntää kahvan pohjaan niin joko tulee kuolema tai sitten se muuten vain karkaa lavasta.
Jos se ei yrittäny keulia se suti.
Mulla ei oo aikoihin ollu näin kivaa, jestas mä nautin!
Tunsi ittensä pieneksi pojaksi taas, ei 100kg pyörän selässä ollut mitään kun paino kahvaa.
Se on muuten niin että mä ostan sen!
Mister on tossa ihan täpinöissään lähdössä ekaa kertaa karmarockiin. Toivottavasti ottais ihan rauhallisesti eikä menis muusta seurueesta hukkaan...
Tarvii varmaan laittaa sille sellanen nimilappu rintaan.
Eilen kun tulin töistä kotiin niin laatikossa odotti Versa. Järjettömän hyvä kapistus! Laatu on todella kaunista ja napin äksöni kiihottava. Yhdistyy mukavasti höyry ja intensiivinen maku. Tästä taisi tulla taistelupari Misterille...näille veljeksille ei v*ttuilla!
Pk-seudulle lähtiessäni viikonloppureissulle ajattelin että ostan sieltä jonkun halvan mekaanisen putken uudeksi leluksi. . Mukaan tulikin ea, ei ole kyllä valittamista :]
Jumaskele, just saatiin suunniteltua pohja modiin ja nyt vaan osat haalitaan kasaan ja tehdään. Tästä tulee eeppisen hyvä DNA20 modi khyl, muunmuassa 2x lipo akut, säädettävä 510-liitin, omanlaiset napit ja kustomoitu syövytyskuva kylkeen :yeah:
And with whom would this be? :wheee:
Modaaja itse sitten paljastaa vaikka jos päivittelee kuvaketjuun tuonne modauspuolelle tuota projektin etenemistä :)
Nyt alkaa oleen mallillaan vihdoinkin. Nyt on kaksi vehjettä jotka ei vuoda matkalla. Lukkos puzzle box + hornet kunhan se vaan tulee. Ja sain hommattua itselleni köh kayfun liten köh. Hyvä putki odottamassa sitä jo.
Sitten vaan toivomaan, että uusi ato sattuis palkan päälle.
Eipä tässä periaattessa sitten ole kuin 2 vaihtoehtoa mahdollisista modaajista :D