Ei voi olla enää ostamatta mitään. Tuollaisella ostamattomuudella voi olla vakavat seuraukset.
Printable View
Onnea Jasso!! :thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=HcdsJG9oPwc
ONNEA 26V KOLLI ! [emoji512]
Onnea JASSO 27Taas :laugh:
Jumalauta pojut. nyt on Helmikuu :yeah:
Perk. tuo typy tuhos pikalähetyksellä tilatun kakun. no Typy samaan syssyyn.:laugh:http://www.amateurindex.com/gallerie...birthday-1.jpg
Onneja ikinuorelle!!! Ilmeisesti Pluidi toimii myös säilöntäaineena :D
Ensin ku Tervailee ja Pluidia päälle, ni kait silloin säilyy.:laugh:
Tehdäänkö muuten sitä ydinjätettä vielä? Siinä on kyllä sellanen neste että siitä joko tykkää tai ei, välimuotoa ei oikein ole :thinking:
Kyl sitä tehdään, miehisten miesten jalo juissi. Vähän niinku * Jallu :)
Eipä ole Pluidia tullut maistettua :crying: Mistäs miesten mehua saa tilattua?
Taitaa olla raaka hukassa... Saksanmaalla blandattua ollu joskus tyrkyllä normin hintaan :(
Pelkkä cutterhan menee myös, sitä pystyy leikkaamaan yhellä lailla ja niksallisella pohjalla. Jos haluu vihreetä niin lyö väriaineen joukkoon.
Onnea herrasmiehelle kokkolaan [emoji320] [emoji8]
Mikä on menny ukkoihin, väkisin pitää katiskavärkkeihin vääntää pumbbulia [emoji35]
Lyökää bensakoneeseen diisseliä, ihan sama homma...
Joo katoin samaa. Ei perhana. Bubulivehkeet ominaan ja gennyt ominaan
Viikonlopun kestotesti. Molemmissa sama juissi, tasaväkinen pari :)
Liite 20553
No onhan jotkut hullut laittanut katiskaa pumpulivehkeisiinkin! Tekiskin mieli koettaa hybridwick tuohon Magmaan, koska on aikalailla jäänyt käyttämättä. Ei vaan oikein nappaa tiputella sitä nestettä tasaisin väliajoin. Röökikin muistaakseni sytytettiin vain kerran pl. ehkä epäonnistuneet teini-iän sätkät.
Mul onki siin Pumpulin ympärillä Meshit :laugh:
Niinpä, mutku aina löytyy porukkaa jotka tunkee sitä pumpulia katiskalle suunnattuihin vehkeisiin... Ehkä ne ei vaan osaa :)
Toisinpäin, pumpulivehkeisiin katiskaa koska maku [emoji173]
Itseasiassa toi origenny pumpulilla on kyllä mun makuun paras pumpulivehje mitä oon koskaan testannu. Saa imettyä tankin kuiviin ilman dryhittejä. Setupointi dualina on vaan saatanasta :(
Tietty vois koittaa vaakacoilia, pystys ajamaan molemmat ilmareiät auki nätisti ja coilinteko helppoa :)
Kohta teen tilauksen, Jasson osto ja tilaus Oy:lle. ei löydy mistään mitään.:laugh:
Osta multa pari stinkkuu ensihätään :) Joku hattykin vois löytyä nokalle ;)
heh. Mulla on muutama Stinkku jo. ja Muutama Hattykin.:laugh:
Ei o koiraa. Pikkuisen pieni mun makuun. muuten hyvä.:)
Mistä mä oon saanu päähäni et tarvin laadukkaan dna40 dual poksin :( Joo joo, vaihtoehdot vähis... Hana tai flaski prkle :(
Mistäköhän mä oon saanut päähäni että tarvin kans dual boxin?
Ehkä sirkkeli.. Ehkä en kuitenkaan ole tätäkään kuuta ostamatta http://www.kalamies.com/phpBB3/images/smilies/liar.gif
Mä jotenkin karsastan noita "pokseja" :( Flaski ois nami mut hinta :(
Poksi on hyvä kätehe! [emoji106]
Juu on, mulla parit sharkit koko ajan käytös ;)
Mietin tuon rdna40 tilausta! Nyt ku rahaa alkaa tilille ilmestyy!
Sigge komia [emoji7] [emoji123]
Sanonko mä mikä komia?