-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Kolme viikonloppua ylitöitä viime palkkajaksossa ja mukava tili tuli... Tänään kysyin muijalta että paljon käyttötilillä on rahaa jäljellä (palkkapäivä oli 15.pvä), meillä kun on yhteinen tili ja muija hoitaa raha-asiat (ei kannattais varmaan). Totes vaan että mun palkasta on jäljellä 350e! MIHIN HELVETTIIN MUN RAHAT MENEE?!
-
perkele kun en muista millään yhden kortin tunnuslukua, sitä ei ole käytetty aikoihin ja nyt sen tunnusluku on haihtunut täysin mielestä :(
olen käynyt läpi arkistot (järjestänyt ne uudelleen) vaan en muista edes laittaneeni sitä tunnusta minnekään talteen, talvella muistan korttia käyttäneeni, täytynee ottaa pankkiin yhteyttä jotta tarviis uuden tunnuksen :(
-
Perhana!..MTV:n kanavapaketti lopetti MTV scifi kanavan...miten tässä nyt fiilistelee lapsuuden vanhoja scifisarjoja :(
http://www.wordofthenerdonline.com/w...ca_cast_1a.jpg
Vanha versio oli 100 kertaa parempi kuin uusi..pkele :(
-
Tulipa nolattua itsensä ihan kuus-nolla kännissä ja vielä anopin ja appiukon ja miehen veljen nähden. Liikaa viunaketta ja liikaa se suukin laulaa. Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :-[
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
MIHIN HELVETTIIN MUN RAHAT MENEE?!
Olen huomannut yhteyden tämän foorumin selailuun. Enemmän aikaa foorumilla = rahat katoavat ja toisin päin. :P
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Kuka prkl on ostanut kaikki 1,5 510 atot empiremodsilta! Älkää nyt uskoko kaikkea mitä sanotaan :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Kuka prkl on ostanut kaikki 1,5 510 atot empiremodsilta! Älkää nyt uskoko kaikkea mitä sanotaan :D
Nämä kommentit taas muistuttaa siitä miksi rakastan omia Odysseuksia kuin lemmikkejä! =)
-
'sori kuvan laatu, paska kamera/kännykkä'
-
Viimeinen lomapäivä. Huomenna aamuvuoroon takaisin tehtaan varjoihin :antismoke:
Nyt on kurkkutuntumakin kohdillaan, vissiin flunssaa koittaa päälle kun kurkku kipeänä.
-
Syksy tulee..ja ampiaiset on takapihalla kimpussa varsinkin kun jotakin makeaa höyryttelee ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
'sori kuvan laatu, paska kamera/kännykkä'
Tämä, ketä oikeasti kiinnostaa onko se kuva napattu 400 euron kameralla vai 150 euron kännykällä.
Kuviaha ne vaan on.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Syksy tulee..ja ampiaiset on takapihalla kimpussa varsinkin kun jotakin makeaa höyryttelee ???
Mjoo, noita pörrää joka puolella. Kaverin 30v bileissä kävivät joukolla ensin boolin kimppuun. Humaltuneina sitten pöllivät vielä lihan palat pizza palojen päältä... Eka kerta kun näin lihansyöjä ampiaisia. :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Jumalauta, motukoiden yms. ääniä mitataan ja vittuillaan niistä, mutta naapurit saa soittaa paskaa musaa täysillä koko yön :(
Onneks ei tarvinnu aamulla lähtee duuniin...
Tuo on niin PERSEESTÄ saatana miten miten motoristeja syrjitään!!! Ja sitte ne E-merkit, ei helevetti.
Mie olen sitä mieltä että Loud Pipes Save Lifes, sanokaa mitä sanotte, eri asia tietysti jos kuutioita ei ole tarpeeksi,
mopoja huuatetaan rei´itetyillä pöntöillä, siitä rääkkymisestä en kyllä välitä. Mutta kyllä -69 Bässin laulu suorilla putkilla
on nautinto meikäläiselle. Syrjitään jo melkein niinko höyryttelijöitä...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nyx
Tämä, ketä oikeasti kiinnostaa onko se kuva napattu 400 euron kameralla vai 150 euron kännykällä.
Kuviaha ne vaan on.
näin juuri
-
GP Paps ja sen kirottu topcappi, tekisi mieli heittää vesilintua koko paskalla. Taas on jouset loppu kun meshivirityksiin tulee välillä hotspotteja ja jouset kyrvähtää.
Ei rageta, vaan vituttaa ihan oikeasti.
-
Rasittavaa kun tuli ostettua noita bogen kartoja ja nyt kaikki mitä laittaa tohon SuperTankin tankkiin maistuu vaan paskalta. Se mikä bogessa on hienostunut savun aromi on tankissa vaan palaneen käry. Ja reisulle pitäis torstaina lähteä eikä uusia kartoja ehdi siihen tulla. Pitänee koittaa mennä vaan vanhoilla kartoilla ja imailla tämä paska mitä tässä tankissa taas on.
Karto+tankki yhdistelmä löytyy mutta siinä valmiina ollut karto maistuu jo ihan paskalta, kiitos fruit stripe illusionin joka (olkoonkin mahtava maku) pilaa kartot hetkessä. Yks puhdas karto vielä löytyy mutta en uskalla sitä dremelöidä tankkiin sopivaksi! Pilaan senkin kuitenkin!
-
Woon akut pimahtaa. Kestää max 2 tuntia... ihmetyttää miten tällasta paskaa voidaan myydä starttisettinä.
kesti viikon. jei tykkää meistä feisbuukissa!
-
Nyt rupesi ensimmäistä kertaa oikeesti keittämään erään foorumikäyttäjän kirjoittelut! Pakko vängätä vastaa, vaikka ei mitään tietoa olisikaan ja jos ei nyt ihan suoraan keskusteltavaan asiaan vänkäämistä keksi, niin sitten vängätään vähän asian vierestä!
Edit. No selvishän tuokin; Oululaisten kanssa on tullut ennenkin oltua tekemisissä yhtä huonolla menestyksellä (ei millään pahalla järkeviä Oululaisia kohtaan :D)..
-
No unohtuhan se jonku testailun vuoksi jotain 5.6v tuohon tuubiin ku menin kokeilemaan clearoa kiinni.
Tais olla entinen clearo, semmoset savut tuppas kyllä...
Ja tottakai tuo adapteri jäi tuonne clearon sisälle, olipa homma saada se irti sieltä sisältä. Lähti kumminkin kun aikani säädin ja ihmettelin.
Ja kuinkahan kännissä sitä oli tuossa yks päivä kun en millään saanut clearo + adapteri + minilavaa sopimaan yhteen. Nyt otin kaikki osat tuohon ja ruuvasin ne paikalleen ja piti oikein miettiä onkohan nämä varmasti oikein kun oli niin helppoa? Pitänee jättää testailut jatkossa tehtäväksi selvinpäin :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
No unohtuhan se jonku testailun vuoksi jotain 5.6v tuohon tuubiin ku menin kokeilemaan clearoa kiinni.
Tais olla entinen clearo, semmoset savut tuppas kyllä...
Jälleen kerran annoin clearolle 5.9V... Saas nähä kauanko tää clearo kestää enää, edellinen kesti muutaman höyryn verran ja pimeni :(
-
eipä oikeen tiedä ragettaako vai humuttaako...tässä rupee oleen höyrytty jo pidemmän aikaa..tupakkia ei oo tehny mieli enää kuukausiin..nesteiden nikotiini määrät rupee oleen kohtuu pienet...toki tuntuu kulutus olevan kova ???...nikotiinin orja edelleen..toki tää ei aiheuta mitään raivareita vaikka olisikin pidempäänkin sellasessa paikassa jossa ei voi höyrytä...eli pakottavaa tarvetta ei tunnu sillä tavalla olevan enää...tapa toki istuu sitkeässä...pitäskö tehdä jasserit vai jatkaisko viel höyryymistä..kas siinä pulma...jatkamisen puolesta toki puhuu se että nesteitäkin tossa on sen verran että laskentaa ei tartte suorittaa millilitroissa :o tonnisia ego pt akkuja sen verran että vois rakentaa aidan...akkuja modeihin sen verran että nuista rakentelee starttiakun autoon talviaamuja varten..ja kartoissa vanua paksun täkin täytteiksi(tuplaleveen).
-
Se aina vähän harmittaa kun tulee "HYYI HIRVEEN MAKUSTA!!" reaktioita, ihmisiltä jotka ovat tyyliin ottaneet sähkösavukkeen kädestäni ja inttäneet saako kokeilla.
Sitte sitä imetään kuin tuttia ja en ihmettele jos tulee e-nesteetkin suuhun niille.
-
Nordean sivujen uusi käyttöliittymä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Cityshamaani
Se aina vähän harmittaa kun tulee "HYYI HIRVEEN MAKUSTA!!" reaktioita, ihmisiltä jotka ovat tyyliin ottaneet sähkösavukkeen kädestäni ja inttäneet saako kokeilla.
Sitte sitä imetään kuin tuttia ja en ihmettele jos tulee e-nesteetkin suuhun niille.
Joo sama, ja yleensä ei ees kysytä et saako kokeilla... Mun pilli on mun HENKILÖKOHTAINEN! Kyl mä tutuille annan maistiaisia mut iha ventovieraat nappaa vaa kädestä ja imee posket lommolla.
Nyt erityisesti ärsyttää se et mua pidetään jälleen tunteiden kaatopaikkana prkl!!! Pitää sulkee FB ettei tartte kuunnella/katsella ku isot äijät itkee ku niitten elämä ei oo menny niinku pitäis. Kattoisivat peiliin!
-
^Ne vaan yrittää saada säälipiparia. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^Ne vaan yrittää saada säälipiparia. :D
Ei tuu onnistuun :D
Onneks siirryin tinychatin puolelle, heti muuttu mieliala :)
-
kohta ahdistaa niin et henki menee BB tuo ihmisuloste alkaa taas :( :( :(
kuka vi..n idiootti tota paskaa voi kattoo päivästä toiseen
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
KISAKASA
+1!!!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
KISAKASA
Jeee! Pitää taas tilata netti ja TV versiot niinkuin aikaisempinakin vuosina. Ihminen on utelias eläin (LUE:Tirkistelijä). :D
-
Pitäähän sitä kattoo jos duuneilta ehtii, kun välillä niin hauskasti kännissä örveltävät :D
Ja asiaan, just nyt ei ärsytä niin paljoo että kannattais mainita :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
KISAKASA
Lähes kaikki tosi tv sarjat vituttaa, mutta BB on kyllä sen paskan lajityypin huipentuma. Draamaa, juoruilua ja huomionhakuisia pellejä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
KISAKASA
Mua ei häiritse yhtään muiden katsomat ohjelmat.
BB:tä olen katsonut joskus 5 minuuttia, ja päättänyt ettei tää kelluta mun venettä.
-
Vituttaa ihmiset jotka ei tajua BB viehätystä. :D :D :D :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
+1
Haters gonna hate!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Niinpä :P
http://maisemamediat.files.wordpress...wet9sdgjre.png
http://dooh.fi/galleria.php?paikka=2
-
Tämä on bigbrother! Hellraiser tulisitko päiväkirjahuoneeseen!
-
^Mikä vatun tuomarinnuija toi on? BB:taso kyl laskenu ku lehmänhäntä, Kaipaan aika jolloin siellä oli pääosassa tehtävät, esim: se vuosi kun siel oli Kaki ja kumppanit
-
The pallot . Tätäkö te katselette telkkarista :D
-
..jos järjestettäisi höyryttely BB..niin luulempa että tältä foorumilta saisi jo aika hilpeän porukan :D
-
Nyt v*tuttaa ... ja rankasti! PC oli tänä aamuna mykkä. Mitkään normaalikeinot ei herättäny henkiin. Onneks sentäs sain siskolta läppärin lainaks ... ei sentäs tarttenu kaivaa komerossa hyrräävää omenaa työpöydälle.