Valitettavasti tuntu olevan jokakaupasta loppu, ellei biilteemasta sattus löytyyn vastaavaa, pitää käydä tutkimassa.
Printable View
Valitettavasti tuntu olevan jokakaupasta loppu, ellei biilteemasta sattus löytyyn vastaavaa, pitää käydä tutkimassa.
Minä nappasin biltemasta aika reilun köntsän 2mm vaijeria mutta kokeilematta jäi kun nappaa magneettiin aika napakasti kiinni. Eli ei ole rosteria vaikka niin paketin teksti väittää.
Vittukun ei uskalla taskussakaan kuljettaa kun jostain syystä vuotaa tankin yläreunasta.. mitä kannattaisi tehdä? :facepalm:
Jep, se piti kiristää! Thanks! :thumbsup:
Täällä vika oli siis tuossa käytetyssä nesteessä. Nyt wörkki mahtavasti kun vaihdettiin juoksevampaan liemeen :)
Oma analyysi ettei koko töhnä sovi tälle, meshin yläpäähän kertyi hirmuinen karsta muutamien höyryjen jälkeen ja tankissa oleva neste lähes pikimustaa.
Onko muilla ollut tällaista ongelmaa: aina kun setuppi käy vähänkin kuivana,alkaa maistumaan pirun pahalle eikä auta muu kuin vaihtaa meshi+kanthaali? Setuppina 2mm vaijeria,pikkupätkä 400meshiä sekä 3 kiekkaa 0.32 lankaa. Toimiessaan maistuu nesteet oikein makoisalla mutta erehdyppä antamaan jollekki ryyppykaverille testit kun polttaa setupin paskaksi :-D
iskee hotspotin, vähän kallellaan kuivapolttaa spotit pois/hammastikulla liikuttelee lankoja ja eikun pöhisemään lisää.
miten saat kuivana käymään?
Itse huomaan sellaisen ongelman että ensimmäiset kaksi hatsia on juuri sellaisen makuista kuin pitääkin. Maistuu todella hyvältä mutta 3----> maistuu todella kitkerältä ja kurkuun jää pistävä tunne (ei troathitti). Setuppina 2.5mm vaijeri ja n. 2kiekkaa 200meshiä päällä ja 0.32 lankaa 3kiekkaa jolla päästiin 0.7-0.8... Itse olen todella alkaja vasta tässä touhussa ja kaipaan todella kipeästi neuvoja. Niin ja kun antaa laitteen olla pystyssä pöydällä yms. Ja ottaa n.3-5min päästä taas hatsit niin 2ekaa toimii hyvin ja sama uusiutuu.. Missä vika?:( auttakaa aloittelijaa hädässä..:)
Koita saada postien ja meshin välinen matka mahdollisimman lyhyeksi. Miinus puolelle rikka tai sitten jotenki pitäis saada kulkeen dekkiä pitkin meshille asti.
Pulssittele ja liikuttele sitten vastuspaketti niin että lanka hehkuu tasaisesti.
Katso ettei kanthalin postien "jalat" hehku postille asti.
Kun nämä on hoidossa niin meshille nestettä ja tulita kuivaksi ja vastuksen tulisi hehkua ensimmäisenä keskeltä.
Katso defunctan video koskien mesh atoja ja rotarylla löytyy video juuri rsst setupointiin.
Pitää videot kattoa vielä. Muuten olenkin nuo vinkit toteuttanut.:) ainoa että vastus hehkuu tasaisesti eikä niinkuin esim. Dripperissäni keskeltä ulos..
Kiva kärvistellä töissä kun 2xRSST mukana, toisessa modissa tulitusnapin lukko auki taskussa---> maistuu p.....lle ja toiseen eilen tein oikein teho setupin----> maistuu p.....lle. Noh kun pääsis kotio ja uutta setuppia kumpaankin tekemään kun jo tekis höyryjäkin mieli X-(
http://img.tapatalk.com/d/14/02/10/uza6ureh.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/02/10/y7u4abu8.jpg
Itsekkin epäilen tuota wickausongelmaa kun huomasin että akku kun melkein loppu niin ei tule niin vahvasti.. Mutta antakaas vinkkejä se ken saa noista iphone5 laadusta selvää..:)
Jos on kanthal kovin kireällä pötkössä kiinni?
Kunnossa jos olis wickaus niin jo 2mm vaijerilla, ellei jopa 1.5mm ja 3 kiepillä 0.32mm kanthalia vois pitää täyttötulppaakin paikallaan ihan hyvin mielin eikä silti kuivuisi.
Paronen prkl. :D
Ei siinä mun tekemässä setupissa mitään vikaa oo kuhan muistat kallistella etkä yritä imutella laitteet pystyssä :D Tekninentuki annettu jo duunissa. :)
Koitappa 200 meshillä, itsekkään en vaijerilla saanut niin hyvin toimimaan kun meshillä! Turha kärvistellä jos ei wikkaa niin ei.
Täällä ei kallistella muuta kun pulloa!