Moi. Tässä kun talvi ja pakkaset tekee tuloaan. Alkasin miettimään mitä e-nesteet tykkää kun jäätyy (e-neste tilaus kun tipahtaa postilootaan). Onko kokemuksia kautta tietoa?
Printable View
Moi. Tässä kun talvi ja pakkaset tekee tuloaan. Alkasin miettimään mitä e-nesteet tykkää kun jäätyy (e-neste tilaus kun tipahtaa postilootaan). Onko kokemuksia kautta tietoa?
Ei ole tietoa, mutta jäänestoaineitahan ne on.
No jos pitkäaikaissäilytykseen suositellaan pakastamista, niin tuskin kovin huonoa. Sulata huoneenlämmössä, sekoita ja nauti.
Peleonilta tuli tänään paketti. Olivat laittaneet messiin ylimääräsenä semmosen clearoputkilon, joka näyttäis olevan alahönkämallia.
Pyörittelin sitä jokusen tovin käsissä ja totesin että parempi kysästä, kun en löytänyt äkkiä ketjua täältä.
Jotta siis, kuinkahan tämmönen löylytin täytetään?
Kaikki logiikka, jonka päästäni tähän aikaan irti sain, on sitä mieltä että keskellä olevassa ohuessa putkessa on tarkotus kulkea höyry, ja sen ympärille on tarkotus täytellä nesteet. Kuitenkin näyttäis kovasti, että se ympärys johon nesteet tulisi, ei olisi millään tavalla kytköksissä pieneen tilaan alhaalla, jossa wickilanka ja sen ympärille kieritetty hehkulanka sijaitsevat.
Kuvan puutetta pahoittelen, mutta en löytänyt edes pelen sivuilta tarkalleen kyseisen näköstä mallia.
Se on G4 clearo. Olet oikeassa, keskiputkessa kulkee höyry. Täytät siten, että otat päässä olevan kumisen tipin irti ja valuttelet reunaa myöten täyteen, varoen samalla ettei keskiputkeen mene tavaraa. Sitten tulppa takaisin ja imu päälle. Mielestäni tosi hyvä vekotin, hyvät höyryt ja loistava maku.
http://peleon.pl/product.php?id_product=1041
Onkohan kyseessä tämä http://www.heaven-gifts.com/images/g...9af438e68f.jpg . Minä sain sieltä ainakin tommosen ja ohjeiksi että ei muuta kuin korkki pois ja nesteet sisään ja ei kun höyryttelemään. Malli siis G4 . Sitä valkoista kumituttia siis kannattaa käyttää siinä,joskin pysyy aika huonosti paikoillaan.
Ei oo vielä tullu simmosta cartoa vastaan, mikä olis lähellekkään drip tippaamista. Ilmota toki jos simmonen on ni tilaan kokeiluun. Clearo tankkia nyt tulee sillon käytettyä ku laiskottaa, tai carto tankkia, mut toi clearo toimii paremmin ainakin mulla. Ja millekkään 8.4 voltille ei oo tarvetta ainakaan mulle. Saan mä donillakin 7.4 volttia, mut tykkään käyttää provaria ennemmin. Niin ja tosiaan saa ehdottaa jotain toimivaa cartoa, ku semmonen olis ihan kätevä reissussa mukana.
Boge 510 on kyllä idioottivarma carto. Varmaan sata tuommoista on käytetty ja yksikään ei ole ollut uutena rikki. Näiden ongelma on vaan pieni koko, että jos ei jaksa tiputella ja on pidemmällä matkalla niin kokeilisin hieman isompaa cartoa. 2ml vetävät dual coilit ovat oiva valinta tai 5ml vetävät megat.
Itse käytän boge 510 cartoja liquinator-tankin kanssa, happy days.
Ei oo toi boge ainakaan mitään verrattuna perus drip tippaukseen. Mä saan ainakin drippaamalla paljon paremmat höyryt ja maun. Noita isoja dual tai triple coil cartoja vois kyl tilailla kokeiluun taas. Viimeks mega dual coileissa en ainakaan huomannu mitään ihmeellistä drippailuun verrattuna.
Millasilla volteilla ja millä vastuksella höyryttelet? Mulle on drippaaminen aivan täys mahdottomuus @ 3ohm&6V. Nestettä menee siihen malliin, että hyvä jos yhdet hyvät sauhut kerkee saada ennen dry hittiä. Kun vielä käytin ego-akkuja, en muuta käyttänytkään kuin lr-atoa ja drippasin. Mielestäni cartoilla pääsee lähimmäksi drippausta kuin millään muulla keinolla. Cartojen tuomat edut on myös niin painavia vaakakupissa, että oikeen mielelläni niitä käytän.
En mä noita cartoja provariin olis laittamassakaan vaan doniin, mitä tulee pidetty reisussa mukana. Tossa on kyl pointtia, et isoilla jännitteillä toi drippailu on aika työlästä ku joka imun jälkeen pitää tiputella.
Ja provarilla tulee käytetty vastukseltaan atoja 2 ja 2.8 ohmin välistä. Jännitteet pääasiassa 4-5 volttia. Ja donilla 1.5 tai 1.7 ohmin atoja pääasiassa.
Siis ei ole taas aikaa etsiä vastausta joten pikakysymys: käytetäänkö siis joko atoja tai cartoja tai driptippejä? Onko ne niinkuin sama asia mutta eri muodossa? :-[
Jos se ei ole tuo G4, niin sitten se on varmaan ce 2 clearo jollaisen itse sain lahjana peleonin tilauksen mukana. Se vaatii neulan täyttöön ja siinä "väli korkissa" on 2 reikää kummassakin sivussa josta neulalla laitetaan mehut sisälle. Tähän tyyliin http://www.myvaporstore.com/v/vspfil...structions.jpg
Paremminkin atoja tai cartoja, drip tippi on vain suukappale jompaankumpaan.
Smokefree, Isäukko aikoinaan lohkaisi 'tyhmä saa olla, mutta ei yksinkertainen'.. Eli käys lukasee www.e-savuke.com perustietoa ja nimikkeitä, ennen kuin alat laiskottelemaan..
Jookoskookos?
Oikeesti, aina ei ole AIKAA! Mutta kiitos vastaajalle, ei siinä tietävältä kauan mene kun kertoo!
Omatoimisuus ja perustietotaidon kartuttaminen voi olla se nopeampi vaihtoehto. Varsinkin ku ne sivulta löytyvät varsin selkeästi ;)
et sentään luonut uutta ketjua kysymystäsi varten. Siita kiitos.
Varmaan pitää sitten pyytää valvojia poistamaan typerä kysymys jonka esitti aloittelija, jolla ei ole aikaa kahlata kaikkia ketjuja ja sivustoja läpi löytääkseen täsmävastauksen. Onhan se helppo hakea, kun tietää mistä etsii. Jos ei tiedä, siinä menee aikaa julmetusti. Mutta jos itsellä on huono päivä, sen kai voi purkaa jossain muuallakin kuin viattomalle tiedonetsijälle. Kaikkihan me joskus kaikessa aloittelijoita olemme.