kaleppo noh noh :D
Printable View
kaleppo noh noh :D
taitaa kaikki olla nykyään liian isoo,mut kai ne varmaan kohta tuo markkinoille pienemmat patterit ja boksit???:sarcasm:
Ehkä tässä 5 vuoden sisään tulee joku Area 51 -akkuteknologia markkinoille, jonka avulla 18350-akusta saa revittyä 2500mAh, ja virtaakin tarjoaa 10A vielä melkein tyhjänä.
Nyt vamossa virtalähteenä 18650 ja jumalauta povitaskuun ei mahdu ja sivutaskus laahaa maata :D Akka sai jo pervoja vaikutteita tuosta. paree pitää siltä piilos :DD
ydinvoima akku,ei tartteis ladata ollenkaan...ois kyl hyvä:eek:
mammas kiinnostuu,varsinkin jos sulla uritettu versio
Hoho. Perjantaina höyryttelin 650-kokoisella vamolla, kun olin faijan seurassa. Faija vilkaisi mua, ja sanoi, että sulla ne vehkeet vaan suurenee. Meinasin hymyillä ääneen. :D
pane pari putkee vielä lisää:blink:
Sain vamo v5:en kumpi kannattaa laittaa MEAN vai RMS?
Eikös RMS ole näissä oletuksena? Ainakin mulla oli, kun puffilta tilasin.
Yllättävän laadukas laite, ei voi muuta sanoa. En ole saanut tuhottua. :D
Protank 2 yleensä nokassa, toimii. Jos ei toi tankki päätä kuseskella, mutta sepä ei tähän ketjuun kuulu, joten anteeksi.
Pienessä sievässä onnistuin tiputtamaan vamon kiveykseen. Suurempaa vahinkoa ei käynyt, mutta näytön suoja muovista lohkesi pala ja se jäi nyt tuon näytön päälle. Vielä en ole jaksanut vekotinta avata kun en vaihtolinssiä ole keksinyt mistään. Onko kellään tietoa saako noita mistään vai unohdanko koko homman?
kuis se vaihdetaan,meinaan mean/rms?
Kiitos :)
oikean puolein nappi - tai + ei pysty muistaa pohjassa 10sek. ni tulee joko no.1 tai no.2 muistaakseni no.2 on RMS eli meidän voltit. Selvens varmaan ihan vitusti. Ohje vamo ketjun alku päässä.
mulla tulee joku mobile out on/off juttu kun yrittää vaihtaa tota rms jutskaa,eli neuvoo kun en ymmärrä??kyseessä v5