Kyl nää nykyautomaatit ihan parhaita normiliikenteeseen on. Ovat vaan kovin vikaherkkiä ja tyyriitä huoltaa. Eikös fulleri oo vähän kuin puoliautomaatti. Eihän tosirahtari tartte sen kans kytkintä muuta kuin liikkeelle lähdössä
Printable View
Sisun synkronoimaton loota, eihän tuo kytkintä tosiaan tarttee liikkeelle lähdössä, loput vaihteet sitten kierrosten mukaan lopsautellaan pykälään
http://i68.tinypic.com/2my45c.jpg
Ohan tuo autoilu nyt muutenkin vähän sellasta persaukisten hommaa. Jos ei ole varaa omaan kuljettajaan niin taksilla pääsee.
Totta ja toi laatikko on muutenkin aika haukuttu, kun siitä tietoa lueskelin. Tuli siinä kuitenkin se automaatin fiilis, eli yksi poljin puuttuu ja oikea käsi jää kokonaan vapaaksi. Ainut asia, mistä automaatissa tykkäsin oli se vapaus oikealla kädellä (usein kahvikuppi mukana autossa..). Mutta pakko se on myöntää, että jotenkin vaan tykkään ajella manuaalilla, siinä on enemmän ohjaksissa sen auton kanssa. Tästä päästäänkin sitten luistonestoon prkl. Tykkään olla sen auton kuskina, enkä kyytiläisenä. Onkohan kerran ollut sellainen tilanne, että luistonesto on oikeasti pelastanut varmalta ulosajolta, mutta useimmiten ne tuntuvat liian herkästi alkavan rajoittaa menoa, sitten kun tilannetta yrittää itse korjata niin mennään pää edellä puuhun.
Kyllähän manuaalillakin mennää kaffikuppi ja eväsleipä kädessä, henkiläautossa vaan haastavaa kun ei kyynärpää uppoa rattiin nätisti.
Onhan toi luistonesto ihan näppärä vehje liikkeellä ollessa, kunhan sillä tottuu ajaa. Ei yritä päästä itse korjaamaan vaan luottaa autoon. Emännän bemari ei oikein anna liikkeellee lähtee liukkaassa mäessä kun kytkee aina hetken ruopimisen jälkeen uudelleen esp:n päälle. Metri kerrallaan saa liikkua.
Kyllä hävettää. On älyvapaa vaihdekeppi ja sutivat kitkarenkaat, oli aikoinaan köyhän kansan Lada ja ensimmäisenä autona käytetty Mosse. Ja kaiken huippuna kuorma-autokortti, joka on ajettu synkronoimattomalla nokkamallisella Bedfordilla, jossa vaihdettiin välikaasulla ja kaksoispoljennalla. Siis pohjasakkaa, ei niin mitään asiaa liikenteeseen.:D
Kiva kun ei ole kuuma, paljon tarmokkaampi olo. Jaksoi käydä kunnon kävelyllä. Joka tosin päättyi kanapurilaiseen ravintolassa, ja nyt närästää. No mutta kuitenkin...
Oli aika hauskaa hupiajella äsken muutama kymmenen kilsaa pitkin Vesilahden pieniä hiekkateitä ruotsalainen poppi soiden ja älyvapaata keppiä vatkaten. On ollut ikävä mutkia ja mäkiä mitä Uleåborgin seudulla ei ole. :cool: Tässä hommassa se keppi on ihan kiva.
Hirveetä! :eek: Kyllä se on niin että sun pitää nyt heti luopua sun ajokortista! :laugh:
Vain juntti ajaa käytettyä mossea. Ja sitten kun se saa perinnöksi paalua, niin se vaihtaa bemariin. Mitä isompi bemu, sitä juntimpi. Jos vähän yleistetään. Mielenhäiriöitä juntilla on toki muitakin kuten 10 litran niksavarasto ja kasa kiinankopioita, joita se junttiudessaan kutsuu lätämodeiksi.
Mutta Tuittu, älä unta nää. Irtoideat sinne b-kastiin. Mulle auto on tärkeämpi kuin aviomies, jolla ei ole edes ajokorttia. Mutta se ei ookaan aito juntti.
Pakkohan niiden on ajaa käytettyä mossea kun uutta ei saa.
Häkäfobialla on just parhaat jutut! :cool:
Bemmit on kyl vähän... En tiedä, mutta ne on jotenkin enemmän munanjatkeen maineessa. :rolleyes: Mun mielestä autoillakin voi olla sukupuoli, on poika- ja tyttöautoja, ja bemarit on aina (mulkkuja) poikia. Audeissa on sitten kumpiakin, meidän Audi on kyllä vihainen tyttö.
Joissain jenkeissä on kyllä jotain kiehtovaa vaikka ne on rujoja, esim. Thunderbird
http://media.tumblr.com/d48d6a9d8e42...nEO1qz4rgp.gif
...challenger
https://i.kinja-img.com/gawker-media...v4qqa1ypea.gif
http://cdn.niketalk.com/8/8d/8de7f60...xn5so1_500.gif
ja Charger... :drool:
http://imagesmtv-a.akamaihd.net/uri/...1428002101.gif
Niinhän se on. Ei köyhyys oo junttiutta. Ökyily on. Enemmän mä kyllä tunsin itseni juntiksi vaihdettuani sen käytetyn mosseni ja pappaladan bemariin. Mähän olin bemarin ratissa kuin luokkapetturi ja mousukas, jonka oletettiin käyvän Savonlinnan oopperajuhlilla ja ostavan jauhelihan Stockmannilta.
Yläfemmat Tuitulle, Audi kuopii munkin tallissa Tosi kiukkuinen tammaravuri. Kakkosautona Yaris Verso. Vitoset myös SVK:lle. Mun kuntoni on repsahtanut järjettömän huonoksi, kun Audi on valjastettava jopa lähikioskireissulle. Ikänsä kävellyt mies on melkein kuin A. Stubb. Siis kunnoltaan.
Tosi kiukkuinen tammaravuri! :love: No just se! :love:
Voe helevettiläinen, vuorokauteen ei ole tullut yhtään viestiä tänne. Korjataanpas tilanne, ettei off-topi-kissa tauko veny ihan mahdottomiin... :sarcasm:
Olipa kerran kerrostalo jossa asukkaat vaihtuivat,mutta yleinen ilmapiiri oli hyvä. Eräänä päivänä alkoi kuitenkin ilmestyä heippalappuja ilmoitustaululle. Milloin varastotilaoja oli käytetty väärin,milloin lapset pitivät liikaa meteliä hiekkalaatikolla. Lasten äänet vaimenivat ja grillikatoksen grilliaus ynnä kaljanjuonti porukkakin siirtyi toisen kerrostalon alueelle.
Onko multa mennyt jotain ohi kun "heippalaput" jääneet huomaamatta :thinking:
Tuittu, mistä toi challenger-pätkä on? Öhöm...melko mielenkiintoinen.
.
Mulla näyttääkin olevan iso aukko sivistyksestä, tää on pakko kattoo seuraavaksi.
Death Proof <3 Se loppu on huippu :evil: Tarantino on huippu tekemään leffoja. Toi pinkkipaitainen mimmi oli Kill Billeissä Uma Thurmanin stunttina, ja tuossa Death Proofissa se esittää ihan itseään, Zoe Belliä. On sillä kyllä kanttia. :thumbup:
Katukaa syntiset, lopunajat koittaa ja Estonian haamu nousee vetisestä haudastaan nielläkseen länsirannikon Vaasasta Raaheen!
Hitusen tuulee, ihan jees.
Huomenta! Silmälekurireissu hoidettu, kyllä teki lekuri töitä löytääksen jotain vikaa, mutta turhaa oli työnsä, mitään ei löytynyt. Epäilyksi jäi, jos olis ajottaista silmämigreeniä tai sitten se aluillaan oleva lasiaisen irtoaminen.
Näkökyky myös testattiin ja hyväksi todettiin, siis ei tullut (vielä) ylimääräisiä kuluja silmälasien hommaamisen myötä.
Sunnuntaina lyödään peput lentokoneen penkkeihin ja suunnataan kohden huojuvia palmupuita.