Mun hiustyyli..:laugh: Tosin mä oon vitun laiska ajelemaan ohimoita kuukauden välein ja onhan toi VITUN paljon nätimpi ku mä!:D
Printable View
Kyllähän toi joillekkin sopii, vaatii vain vähäsen tatuloidun naikkosen :D
Mua vituttaa tällähetkellä koiran vaatteet tai siis naiset ja koiran takit. Tolla koiralla on nyt 3 semmosta helvetin laadukasta (lue:kallista) talvi takkia ja kuulemma taas pitäis saada uus kun rukalta oli tullut kivan keltainen uus talvitakki. Nyt oikeesti vittu mulla on 3 takkia ja koiralla yhteensä 7 kun kaikki välikelin takit molemmilta lasketaan.
Nytkö meille paljastuu että hemuli on nainen :blink:
Siis joo, sopii joillekin. Vaatii kyllä väh. niitä tatuointeja ja kulmikkaampaa kasvorakennetta. Lähinnä meinaa naurattaa kun kaupungilla kävelee sitten vastaan näitä vitun läskejä wannabeskrillexejä rasvainen tukka päälaella heiluen. Vähän sama kuin HY-letti miehillä, ei todellakaan sovi kaikille.
Epälooginen eläin, joka luulee olevansa kaikessa oikeassa ja yrittää jyrätä muut omalla mielipiteellään? Eiku..
Mikä on HY-letti? :confused:
Niin ja niille joita kiinnostaa olenko mies vai nainen vai kolmatta sukupuolta: kuva löytyy Miltä te näytätte-topicin syövereistä..:D
Itselläni ei ihan tuollaista ole, mutta nyt tällä hetkellä sivulta todella lyhyt ja päältä jätetty pidemmäksi. Joku kai on sen luokitellut industrial punkiksi :laugh: Ei kuitenkaa noin rajua ole. Nyt kun tarkemmin aloin selaamaan kuvia niin kyllä siinä perkele vieköön on samaa kun natseilla :)
"hitler youth"-kampaus, alias undercut, alias macklemoretukka alias tän hetken suosituin hiustyyli kaikilla n. 12-20v massaihmisillä. Ohessa henkilö, jolla ko. hiustyyli toimii toisin kuin suurimmalla osalla suomalaisista pullaposkiteineistä:
http://hbowatch.com/wp-content/uploa...e-Season-3.jpg
Toki toi sivukalju/pitkä on melkein sama kun oma tukka :D Päällä se 10cm ja taka/sivut 5mm koneella, laiskan vaihtoehto kun ei tarvi aamulla muuta tehä kun vetää sormilla tukka taakse :p
Olen siis pullaposkiteini..:yeah:
No jotain tuon suuntaista mulla on, mutta huomattavasti lyhyempää. Juoni se vaan tiivistyy kun otetaan myös huomioon, että päällä lonsdale-huppari ja jalassa ten pointsin kengät. Osa varmaan tekee johtopäätöksiä pelkästään pukeutumisen perusteella, mutta se ei mua haittaa :)
Mulla oli palmikko joka ylsi vyön alle -> pikavisiitti armeijjaan jonka jäljiltä oli 5kk siili kunnes akkeli ilmoitti että nyt riittää. Pakko kuulemma olla jotain noiden kahden väliltä siihen siihen asti kunnes sillon 2 sormusta sormes ja saan kasvattaa hippikikkura lettini takaasi :D
Itsellä tuo undercut-malli nykyään siinä vaiheessa että muutaman kuukauden odottelun jälkeen saa kaikki hiukset poninhännälle taakse kiinni. Onneksi, koska muutama suortuva tippuu muuten aina silmille/nenälle/leualle vielä..
Haa, meikäläisellä 14v asti pitkä tukka, intin ajan lyhyt ja sitten pitikin varoo ettei jää takatukka väliin ku housuja veti päälle :D
Viimeiset reilu 10 vuotta kalju omasta tahdosta, höylällä 3x viikko :D
Pakko, tukka kasvaa ku suomen metsät niin et kohina kuuluu :p