Ei kannata kokeilla tuittu, maistuvat liikaa kaasulle :D
Printable View
Ei kannata kokeilla tuittu, maistuvat liikaa kaasulle :D
Ööp... Ehkä mä sitten pistän vaahtiksia vaan kaakaoon, sulaa ne siinäkin... :D
Kestää ne tarpeeksi kun vaan on mestari vaahtispaahtaja, toistakymmentä väiskipussia on tänäkin vuonna karamellisoitu takoissa, laavuilla ja muissa notski paikoissa :) 98% toki vaimon toimesta itelle riittää 1-2 per pussi.
Eikö kuvassa näy selvästi että 2 seurantakoodia.
Tuo dhl juttu on vissiin joku ihme höpötys, kun näyttää toisessakin sähköpostissa ihme viestissä ihan samaa..
Puolan sivujen mukaan kun kattoo seurantatunnuksella on paketti lähteny eilen suomeen aikaisin. Ei vieläkään vaan näy itellan sivuilla mitään...
hyvvee uuttavuotta kaikille! Olokeehan varovasti niitten pommiloisten kanssa. :)
"Tsup" Ja puolen litran Smurffi korkattu. Ja kukkuu kaikille. Sairaalastakin selvitty aamusella pois. Eli en kuollutkaan vielä, vaikka niin kyllä 23 aikaan eilen luulin.
Onkos kukaan hoitanut perä osiota. Hyi teitä jos ette ole.:laugh:
Welcome back :D
Limulinjalla minäkin oon, muksun kanssa käydään ilotulitus katsomassa 2100 ja siinäpä se.
Nykyään MR Ktdd.:crying:
Setuppi on misteriin väännetty mutta ei oo yhtään semmoista nestettä millä vois testata :D Ens viikolla jos Jalmarin juissia sais taas... jasson perkele vei viimeset :crying:
Lakkasko vuoto Kuopion suunnilla? :laugh::laugh::laugh::laugh:
Me jo kaikki säikähettiin että häippäsit forkalta mutta onneksi olikin vaan sairaala reissu :)
Mutta tosissaan toivottavasti ei ollut vakavaa :unsure:
Ei mulla oo pirtelöäkään, ei oo ollu yli kuukauteen. Kyllästyin :whistle:
Olin kyllä aika varma et nirri lähtis. Rupes vetään rytmihäiriöitä ja tuntu et pää räjähtää. Oli Lapaluiden välissä Kunnon nikamalukko ja niskat samalla jumii. Riittävästi piikillä relaksanttia ja pamia ni ukostahan tuli petiin aika rento.:laugh: 3 Kipupiikin jälkeen olokin helpotti :crying:
Sinä ja sun mustikkakeitot. :sneaky: :laugh: Ja mä en VIELÄKÄÄN oo muistanu ostaa sitä. :D
Kippistetään muumi ja smurffilimsalla :cheers: Miks sä sairaalassa olit? :o Mutta jos et halua vastata niin pääasia että pääsit pois! :thumbsup:
Mekin mennään ehkä katteleen kaupungin ilotulitusta. Ja sitten tehdään varmaan juustofondueta! :wheee:
Pitääkin tarkistaa miten peräosio hoidettu :teaching:
Onkos kukaan muuten enää käynyt vaperssilla pyörimässä uudistuksen jälkeen? Itse tuli kumminkin muutaman kerran viikossa käytyä tutkailimassa ennen uudistusta mutta sen jälkeen jäi 2 kokeilu käyntiin. Tullut vaan huomattua että muumamia siellä pääosin pyörineitä on päätynyt tänne takaisin uudistuksen jälkeen.
No mutta rintarangan fasettilukkohan se vierailut siellä päin. On muuten sit uusiutuvaa sorttia, suosittelen liikkuvuusharjoitteita ja selkäjumppaa. Itsellä oli boonus oireina myös käsien puutuminen ja kaulanlihasten kramppaaminen (eli oli hankalaa hengitellä). Nyt ei oo pariin vuoteen tarvinnu onneksi kärsiää
Taas sama tuli takasin :worship:
Ilman sitä ei pysy tissiketjukaa pystyssä :)
Noni..Päivän Tissit ja Perät taas linjassa.:laugh:
Kukas Perkele mun nikillä kirjotellut :crying: 2000 menny rikki aikoja sitten.:thinking:
Missäs Tuittu? Nyt on pakko vääntää joku juttu Porkkanoista.:lol:
Tiätteks.. Karkasin töistä :whistle:
"TSUP"
Oikein hyvää uuttavuotta koko foorumin poppoolle!
Ajattelitko seuraavankin korkata. eikös se ollut Tsuppelista.:confused:
Koitan kuitenkin hillitä itseni ja ottaa Smurffia varovasti.:popcorn:
Piti iskee lapsille ihmeteltäväksi Nightwishin Showtime, storytime. Nuorimmainen nukahti kahen ekan biisin aikana.
Tässä on vaan se huono puoli, että pitää varmaan ostaa pari kappaletta lippuja Tampereen keikalle.