larmahan sen aton sai eli case closed.
Printable View
larmahan sen aton sai eli case closed.
Kulkeehan se, muistan kun kerran autokoulussa olin jo ajellut jonkin matkaa ja aloin ihmetellä että tää kulkee vähän tahmeesti ja äkkäsin että käsijarru päällä. Kysyin opelta että mikset sanonu mitään, ja se sano että halus kattoo kuinka kauan menee että huomaan. :laugh:
Ja ärsyttää että kun jossain on joidenki kamojen loppuunmyynti, mainostetaan -20% ja alekoodeja päälle, sitten kun tilaa niin sen aikana varastosaldot muuttunu jo punaseks vaikka ale alkoi samana päivänä! X-( Kannattaako hirveesti mainostaa alennusmyyntejä jos tavaraa on muutama kappale per tuote... Täytyy toivoa että mä kuuluin niihin joiden takia saldot meni punaselle.
Nyt on sitten omenafirman tuotteet kielletty tässä taloudessa. Ohjeiden mukaan avasin ipodia ja runko paskaksi vaikka olin riittävän helläkätinen.
iFixitin ohjeilla tein. Tuohon yksilöön on tehtaalla ruutattu sen verran liimaa että ei saanut auki ehjänä.
Niinpä... Ei ihme että miehet rikkoo kaiken kun kaikkee pitää tutkia ja kattoo mitä sisältä löytyy... Ja muutenki kaikki asiat korjataan voimalla eikä käyttöohjeita lueta, suunnilleen kuminuijalla hakataan kun joku ei toimi ja sitten ihmetellään ku hajos tai muuten vaan raastetaan niin että kaikki pienet muoviosat murtuu... :lol:
Tänään ei kyllä mikään mee putkeen, miten vaikee voi olla koota Ikean pöytälamppu! SIIS OIKEESTI, LAMPPUKIN PITÄÄ KOOTA SAATANA! X-( Mukana lappu jossa yks piirroskuva. Meneekö Ikealla jo vähän liian pitkäöle toi halpistelu...
Akku siis piti vaihtaa tuosta jo lopullisesti murjotusta romusta. Eikä ole ensimmäinen kerta kun jotain hienoa teknistä vempelettä avaan, kaikki muut olen tähän mennessä saanut auki ehjänä ja kasaankin. Paitsi Cupertinon idiootin keksinnöt.
:D
d ja c vitamiinia joka päivä. valkosipulia, omenoita ja vettä. (siis muun ruuan lisäksi tai sekaan tai miten vaan).
d:n voit lopettaa kun aurinko lämmittää, c:n voit lopettaa kun flunssa on poies.
valkosipulia et lopeta koskaan. se on hyväksi. samoin chili.
:D
hyi helvetti, sit teillä on sikainfu. röh röh mites nyt kärsät pannaan?
ihanaa että elät oikeaoppisesti. :D (unohdin listalta kalian)
Pöh... Ite alotin laitteiden purkamisen vanhanmallisesta pöytäkellosta 5-vuotiaana (näin ainakin mutsi on kertonu) ja 10 ikävuoden paikkeilla aloin saamaan kamoja kasaankin. :laugh:
Käyttöohjeissa harvoin on mitään purkamiseen liittyvää, niin turhapa niitä on edes katella. ;)
Eipä ole kyllä vuosiin tullut mitään korjaamalla särjettyä; joko ne on saatu toimimaan, tai sitten vika on ollu semmonen, ettei sitä ilman erikoistyökaluja (näihinkin yleensä löytyy tavat kiertää) tai spesifejä varaosia (jotka sitten maksaakin uuden laitteen verran) kykene korjaamaan.
Olen välillä pussieläin.
http://www.youtube.com/watch?v=mM4_Nod9vlg
Nyt menen pois ennen kuin joudun luupin punaiseen kidutuskammioon.
Tosin, kyllä "sieltä ruottalaisesta" saa vissiin ihan massiivipuisiakin kalusteita, mutta hinta on ilmeisesti sitten samaa luokkaa kun muissa "paremmissa" liikkeissä. Ihmiset vaan tuppaa ostamaan sieltä sitä halpaa lastulevypaskaa, joka ei yleensä kestä edes kotiin asti ehjänä. :D