Eikös sun ystävyys suhteet... Siis ainain lähes kaikki, oo alkaneet enemmän tai vähemmän sukset ristissä? :eek:
Printable View
Jostain kumman syystä, kyllä... :blink: :D Muistan kun joskus ala-asteella tappelin yhden tytön kanssa ja sitten me sovittiin ja alettiin ystävystyä, niin se kirjoitti suuren viisauden kirjevihkoon. "Älä kelpuuta ystävää ennen kuin olet tapellut hänen kanssaan" tms. :laugh: Samoin joskus ala-asteella oltiin yhden lievästi käyttäytymishäiriöisen pojan kanssa kuin kissa ja koira, vihasin sitä ihan tosissani ja se mua. Sitten vanhempana meistä tuli tosi hyvät kaverit ja notkuttiin kylillä rennolla jou määän meiningillä. :D
Ja sitten täällä, mehän oltiin alkuun ktdd:n kanssa tosi ystävällisen lämpimissä väleissä (:lol:) ja Pörri on aiheuttanut aikoinaan mulle varmaan pahimmat foorumikilarit ikinä. :D Tosin silloin raivostuin niin paljon lähinnä siks että luulin sitä ktdd:n kirjoittamaks. :thinking: :laugh:
Joo mä olin kyllä vähän pettyny (ja oon vieläki) ku zkys vei mun naisen. Minä lämmittelin ja pörri korjasi työn hedelmät
https://www.youtube.com/watch?v=benjMWOoD2g
Jostain syystä tuli tämä ensimmäiseksi mieleen :D
Syyttäkää Kalastus-ketjua luulen ma.
Näin minäkin spekuloin
Herrasmies on kummiskin aikas kova kalannarraaja
Soitan huomenna aamupäivällä edelleen ja pakotan miehen takaisin :)
Jos ne istuvat kaleppon kanssa jo paikallisessa puimassa foorumia pikku nousuhumalassa?
Eipä se kaleppokaan tainnut...
Kai se sokerihumalakin lasketaan?
Niin kumman, sen vitutuksen vai pikku-ukot?
Noinpa tuon arvelinkin olevan kokemusten perusteella.
Se vitutus tuli tosin perseennäyttämisestä pöydällä seisten.
Et kuule tiedä vaikka nyttenkin olis ikkunan takana Liite 19741
http://i.imgur.com/UiXAker.gif
Oho, huomaamattani ohitin jasson viestimäärän :whistle:
ktdd, kun oot siellä tuitun ikkunan takana, niin kun oot saanut hissihommat hoidettua ja pyyhittyä, voisit mennä vapetalolle jeesaan pullottamisessa....:)
Täällä vedetään Vive Pawnsia, Alpha Vapea ja Jalippon Milkiä planeetan viimeisestä tiivarierästä, kun ei ole all-day-vape tavaraa yhtään.
Kohta lähtee iso HP tilaus, sitä taitaa sentään olla saldolla...
Tyhjästä on paha nyhjästä = ei oo nesteitä mitä pullottaa. Tulli niitä tais pantata tai sitten Itella.
No siinä tapauksessa saa mennä takaisin tiirailemaan, mutta varo ettei tule näärännäppyjä. :rolleyes: