reuleaux rx200:sen hankin viikko sitten
Printable View
reuleaux rx200:sen hankin viikko sitten
Liite 33929
Kaveri tyhjensi kaappejaan, ja mulle tuli joulu.
Aika hiljaista ollut ostorintamalla, mutta Royal Liquids Red Glazea tuli ostettua. Tulee mieleen Pinkman, mutta ilman kurkkua repivää fiilistä. Olisko tää joku marjahässäkkä appelsiinilla ja jollain eksoottisella hedelmällä? Mangoa?
steam crave glaz rta ja steam crave ragnar rdta tankit. nyt vaa venailla keskiviikkoo et saan haettuu steam crave titan 1.5 modin. Ja 10 pulloo eri tiivareita
Liite 33932
Muutaman päivän sisällä tilaillut 17 nyssäkkää aasialaisesta ihmemaasta ja kaikki höyrytinkamaa, nyt jännäkakka lohkeaa sitten kunnolla että miten käy täällä kaikkien holhousvaltioiden äidin euroopan rectumin päässä.
Liite 33938Liite 33940
Myöhänen joulu
Royal Liquids punainen kala tuli äsken postiluukusta. Suositteletteko tälle jonkinlaista kypsytysaikaa? Entä makunesteen määrä MTL hommiin? Kokemuksia? Taikka jos tietää linkin missä tästä mausta puhutaan? Itse en löytänyt linkkiä.
Liite 34003Liite 3400410 euroa maksoin Reuleaux RX300. näyttö pimee. 10 min homma ja näyttö toimii
Ostin Nautilus primen. Ihan ok vekotin ja varsinkin on kevyt (n.115 grammaa) ja 3,4ml tankki. Miinusta on se että en saa tähän ilmavastusta melkein lainkaan säätämällä vaikka on 1.8 ohmin coilikin. Mutta kyllä minä tähän totun. Itseasiassa minua yskittää nyt vähemmän kun ilmanvastus on väljä. Aiemmin mulla on viimeisen vuoden aikana ollut yskä ongelmia jostain syystä vaikka neljään vuoteen niitä ei ollut mutta nyt on. No tämä väljä imuvastus näköjään jostain syystä vähentää selvästi minun yskääni ja herkkää kurkkuani. Mutta yksi kysymys olisi. Elikkä lataaminen. Luin jostain että tämä kestää ladata 2 ampeerin vauhtia mutta en ymmärrä sähköstä sen vertaa että onko haittaa siitä jos lataan tätä minun puhelimeni 10A laturilla? Osaako tämä laite itse säätää sen että ei tule liian nopeeta latausvirtaa joka voisi vahingoittaa akkua taikka aiheuttaa vaaraa? Onko siis mitään väliä sillä että millä laturilla tätä lataan? Tässä on siis kiinteä 2000 mah akku.
Kuulostaa hurjalta tuo 10A laturi??? Olisko watteja kumminkin??? Mun 27w laturi antaa 3A ;)
Mun käsittääkseni noissa modeissa on oma latauspiiri, joka ei ota vastaan enempää kuin sen 2A, vaikka yrittäis??
En nyt kumminkaa mene vannomaan kun en oo pariin vuoteen seurannut noiden ominaisuuksia...
Liite 34021Liite 34022
Viimesimmät hankinnat
Kappas vaan. Tarkoitin 10 wattia. Sorry :)
Tilasin vielä pari 100 mg mehupulloa eteläisestä Euroopasta, nätisti tulivat perille vaikka yllättävän pitkään kesti. :thumbup: Myös modi kotiutui Aasiasta viime viikolla ja Hasturin drippiatoa vielä odotellaan. Ehtinee ennen 1.7...