Hintaansa nähden pramea peli..:laugh:
Printable View
Hintaansa nähden pramea peli..:laugh:
Testaappa tosiaan jos viihtit.
Näppäinlukko olisi kyllä hieno ominaisuus, harmi, että se lataus on ryssitty toimimaan vain Ego-adapterilla.
Ei siinä muuten, mutta vähäsen turhan verkkainen tahti.
Vähäsen uutta relettä miettinyt, kun ei tämä nykyinen selvinnyt pyhistä.:(
Pakko myöntää että jos aloittelija kysyy mekaanista (halpaa) nii tämä on ok laite ensimmäiseksi
Pystyy seuraamaan akun varausta (pykälin) + oikosulku suojaus (testattu toimii hyvin) + paukuttaa alhaisia vastuksia ja egosta tuttu näppis
Droppia suutuntumalla enemmän kun täysmekaanisessa kyllä on
No tuokin on suhteellista, osassa töysmekaanisiakin se droppi on melekoista.
Eiköhän nuo Akut saa tuosta laturiin irtonaisena..:unsure:
http://www.puff.fi/aspire-mod-18650-...io-p-1419.html
Eikös se tämä ole..
PBusardo oli droppeja testannut. 0.3 ohmin vastukselle antaa täydellä akulla 3.4 volttia :lol:
No minä en tiedä onko se hyvä vai huono mutta törkeetä se joka tapauksessa on kun Aspire hehkuttaa että 4.2 volttia annetaan aina mihin tahansa vastukseen. Kyllähän kaikki meksut kyykkää noin matalilla ohmeilla.
3.1 V ni ainakin Origenin Dripperi huokuu ainakin kohtuu hyvin.:laugh:
Pitäs toimia muutaman pikku kolhunkin jälkeen.:lol:
Toki mutta kun Aspire mainostaa sivuillaan että "Full 4.2v output power" niin siitä saa sen käsityksen että piirillä nostetaan jännite 4.2 volttiin oli siinä mitkä ohmit tahansa. Minäkin olin tuon tiedon perusteella jo modin ostamassa, onneksi googlettelin ensin revikoita.
Pääsipäs vielä vuoden lopuksi hiukan päiväkirjaakin päivittämään, olis tietty voinu hiukan positiivisemmastakin asiasta kirjoittaa mutta minkäs teet kun oli jo jonkin aikaa roikkunu listalla :(
Kaikkiin muihin kaivoihin yms onkin pudonnut. WC pytty vielä kokeilematta.:crying:
No ei ihan putkeen mennyt tuo ostos Ahella :crying:
Kaffepäivä? vai onkos kiiruita
Piti poju päästää pöytäkoneelle ja ittelle läppäri :)
Tänään ei pysty kyllä liikaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita :)
Juu ei pienistä saa masentua.. Tosin Kreikan käynti varmaan oollut mielessä..SYÖKÄÄ TÄMÄ..Tuohon tyyliin:thinking:
Olikos siinä säätömahdollisuutta ollenkaan. :confused: Ku en muista
Oijoi, posti toi noit EVOD2 pöntöt ja vaihtosydämet! Nyt on sitten inan verta laadukkaammat vehkeet ja ei oo nyt ollut ongelmia. Ja oon nyt lipittänyt vettä aika lailla, niinko neuvottiin eikä ole hirveemmin poltellut suuta tai närästellyt. Toivotaan, ettei nyt kaikki kössähdä käsiin, kun pääsin iloitsemaan :'D
Kuulostaa niin vuoden takaiselta systeemiltä omalta kohdalta. Mä vaan ostan pari vara clearoa ja parit Ego akut kyllä mä näillä pärjään. Nyt kun katsoo pöydälle niin kolme RBA atoa, kaksi Twistiä, neljä eri rele modia (joista kolme enemmän tai vähemmän rikki), yksi mekaaninen ja säkillinen clearoja ja niihin vaihtopäitä. Ja jossain pyörii pari kartotankkia, yksi dripperi sekä käytöstä poistunut Aerotank.
Niin sitä minäkin ajattelin eka pärjääväni eRollilla, sitten Sidillä ja Evod VV:llä ja Aspiren Twistillä. :D Sitten astuikin kuvaan mekaaniset ja näpertely, pitää sitä nyt usvaa kohtuullisesti olla! :thumbup:
Siitä se Saiccu lähtee. ;)
Nyt on parit viimeiset kirppikseltä ostetut tuotteet pakattu kyllä vimosen päälle. Tosin jos haluatte jatkossa antaa tosi ammattilaisen leiman, niin jeesusteippiä maalarinteipin asemesta.
Jesse antaa aina sellaisen kuvan, että tietää että nyt on ollut ammattimies asialla. :D
Minä olen ainakin vetänyt Pomminkestäviä Jesariteippauksia.:crying: Ei ne muuten kestä Shitellan kyytejä.:laugh:
Ammattimies teippaa gorilla teipillä:D