Eipä ollu ukkosta, mutta niin kosteeta ettei saanu edes nukuttua. Nyt onkin sitten valppaana töissä, kun silmät meinaa väkisin painua kiinni.
Printable View
Eipä ollu ukkosta, mutta niin kosteeta ettei saanu edes nukuttua. Nyt onkin sitten valppaana töissä, kun silmät meinaa väkisin painua kiinni.
Sama vika Rahikaisella, meinaa taas millään viikko lähteä käyntiin kun väsyttää.
Tulossa taas niin kiireinen päivä kaikkine salitreenien, syömisten ja muiden menojen osalta että oksat pois. Onneks tein eilen jo vapo tilauksen ni tänään pitäis keretä vielä fitnesstukun tilaus pistää menemään. Tilit sileeks ja silleen :D
Näyttääpi 60% todennäköisyyttä, joten varalta töllö ja tietokone irti.
Ei kyllä tarvisi pahasti iskeä, sähkökatko, edes sekunnin, sotkee duunissa kaiken.
Kattokaas pojjaat kun se oli sellainen "provo". Mistä täällä niin kovasti huudellaan.
Ja osui & upposikin vielä satanolla :sarcasm:
Onko foorumi muilla hidas? Tosi kauan aukoo sivuja, muu netti toimii nopeasti.
Meinaa täälläkin puskee väsymys. Laivareissu viikonloppuna ja pitihan se matsikin eilen katsoa. :(
Kuinkahan yleistä tuo magneettien väsyminen alle 0,5 vastuksilla ajettaessa on?
Fortunessa ainakin magneetit alkavat ottaa itseensä.
Jossain muuten varoteltiin ettei saa päästää lämpenemään liikaa...
Kyllä mä yleensä koitan siirtää sen lämmön vastukselle, en nappiin :eek:
Niin rauskusta vai magneetillisista napeista yleensä? Toisaalta jos toi 120 astetta on kriittinen niin luulis koko nappi jo lämpenevän sen verran että pitäis epäilykset herätä onko järkevää käyttää vai ottaa selvää mistä moinen mahtaa johtua. Kaikenlaisia riemuidiootteja sitä tosin on mutta kuitenkin...
Mulle riitti miitissä imut dripperistä ilman cäppiä :blushing:
Mulla joskus nappi lämmin kun oon just keittäny akun ja heitän sen suoraan putkeen :facepalm: