Siitä on pitkä aika kun on viimeksi tullut syödessä hiki. Nagasoossia taisin lorauttaa hiukkasen liikaa "kasvispataan".
Printable View
Siitä on pitkä aika kun on viimeksi tullut syödessä hiki. Nagasoossia taisin lorauttaa hiukkasen liikaa "kasvispataan".
Krapula on maailman oikeudenmukaisin asia, se ei iske koskaan viattomiin. :teaching:
Onpas vähän vittumaista tämä vesille pääsyn odottelu, heräsin taas ennen viittä viettämään tuulipäivää. Voisi jopa väittää että jonkinmoinen polte on päällänsä.. Josko jo illalla pääsis..
Voi v-tu mikä työpäivä taas. Imailin yhden Nautilus-tankillisen jo tähän mennessä. Pakko ottaa toinen höyryke taskuun ja lähteä vetämään jotain amok-juoksua ulos.
Olipahan taas ihanaa käydä katsastaan autoa, ensimmäisellä yrityksellä hylkyyn päästöistä --> tarviketorin kautta kotia, 30min taistelua auton alla että sai vanhan lambdan irti ja uuden paikallee. Rystyset verillä ja naama paskaisena hakemaan uusinnasta leima lappuun. Onneksi ei tähänkään hupiin menny ku 200€, prkl..salille oli tatkoitus mennä mut saa luvan jäädä huomiseen.
No ei mene kaikilla putkeen tänäänkään [emoji51] mulla on ollut muuten vaan yleinen vit.. päällänsä, en tiedä mikä on? joskus vaan kaikki on peetä ilman yleistä syytä [emoji19]
Selkä iha stana jumissa, niskassaki joku jumi kun ihan kova oikeen.. Ei ihmekkää ku päätä puristaa välillä :/ Hierojalle varmaa pitäs mennä.
Tjaa... Näyttäs olevan huomenna postit sulki..
Kaikki postin myymälät pysyvät huomenna kiinni
No näköjään on nyt jotain leviävää ketutusta ja oireilua liikkeellä. Itse kävin höyrykeostoksilla lohdutukseksi. En yleensä harrasta lohtushoppailua mutta nyt näin.
@Ässä, se lähti nyt kuitenkin valkea vehje tilaukseen kun halvemmalla sai. Tyttöjen värihän se onkin. Mullahan on naamakin yleensä valkea paitsi kesällä punainen.
Mä olen kanssa miettinyt,että pitäisi ostaa varavehje..jos tämä nyt sattuisi hajoamaan niin kyllä ottaisi pattiin [emoji21] jaahas, kissat huutaa siihen malliin, että pakko mennä antamaan muruille ruokaa!
Vaihdetaan päikseen ;)? Mulla lienee ensi viikolla. Vähän arastuttaa, miten silmiinpistävä valkea on. Mutta mies valisti: ai luuletko että kukaan ei huomaa mitään kun höyryät mustalla? No niin..
Kovin on tutun kuuloista. Relaksantteja ja särkylääkettä ensi hätään? Sitten kun veri alkaa taas kiertää päässä, voi paremmin miettiä miten homman saa kuntoon.
Onks tää nyt sitä puikotusta, mistä Twisted puhui? En ole tietääkseni romuja vailla. Kunhan saa uuden varavehkeen niin hyvä taas hetkeksi. Olen kyllä varovasti ajatellut, että sitten olisi mahdollista tehdä ite setuppia, mutta tämä vasta kaukaisena aatoksena. Mää olen just ostanut ekan laatikkomodin (jota sanoin olevani hommaamatta) ja miettinyt setupointia (jota sanoin olevani miettimättä). Riittävästi yhdelle päivälle :D
Kireitä Jamolle ja toivotaan et menee jossain kohtaa maaginen raja rikki.:thumbup:
Aina ei pysty ymmärtään postin toimintaa. Tänään tullu lappu jossa lukee et mulle on tullu isokokonen kirje jonka saa noutaa HUOMENNA KLO 12 JÄLKEE. Mitä vittua jos se on tänään tullu ni missä se nyt luuraa jos huomenna saan vasta hakee. Ja meillä siis posti tossa noin 30 metrin päässä s-marketissa joten ainakaan aukioloajoista ei voi olla kii kun toi on auki klo 21 asti.
Se on ollut Jamalin Jopon kyydissä, ja kun ei muka mahtunut postiluukkuun/laatikkoon, se jättää lapun, ja pistää kirjeen takas Jopon kyytiin.
Työvuoron lopussa Jamal väsähtää, menee kebabille, ja jättää Jopon parkkiin johonkin postin parkkihalliin, joka ei oo lähelläkään sinun postikonttoria. Sit seuraavana aamuna Jamalin broidi Abdullah ajaa Transitilla sen kirjeen sinun postikonttoriin jossa se noudettavissa.
Happens all the time. Ja joo, ei mitään järkeä.
Voiskohan ne kattoo etukäteen et mitkä mahtuu ja mitkä ei. Näissä kerrostaloissa kun tuppaa olemaan ihan standardi mittaset postiluukut. No kaikki tietenki vaikeimman kautta.
Eikös postit ole huomenna kiinni?
Sitä kutsutaan myös logistiikaksi (ei pidä sekoittaa logiikkaan).
Aiheeseen liittyen, monasti ihmetelly ihmisten ajattelemattomuutta täälläkin. Ei - paketti ei kulje suorinta reittiä sun lähipostista naapurikylän postiin. Usein näkee käytettävän: "eeei voi kestää 150 km matka kahta päivää".
Olishan postilaitoksen toiminnassa paljonkin kyllä kehittämisen ja tehostamisen varaa. Mut ikinä ei tuu paketit kulkeen suoraan a-b (ennen teleportin keksimistä)
Näin pikaisesti kun ajattelee, pitäisi kirjeen tuominen olla helppoa. Sit kun niitä on paljon, hommat mutkistuu aika tavalla. Silti tuo on järjetöntä, vaikka miten miettisi.
Typerintä on että posti toimii pikakirjeiden (jotka mahtuu postikuukusta) kanssa samalla tavalla. Jos et ole avaamassa ovea kun ninjarimpautus tehdään.
Monella ollut tänään mörököllipäivä. Täällä toisinpäin. Melkein tekis postata humutusketjuun ihan vaan kun on hyvä fiilis. Ilman mitään erikoista syytäkään. :thumbsup: Olen tulossa varmaan pahasti kipeeksi kun melkein tekee mieli mennä töihin taas huomenna. :crazy:
Huomista odotellen, ei ois mitään muuta suunnitelmissa ku käydä vetään ihan sika kovat jalkajumpat ja loppupäivä viettää palautumisen merkeissä soffalla:love:. Unohtuu ne huolet ja murheet kun saa rautaa selkään :yeah:. Puhelimenkin ajattelin pitää äänettömällä, ei pääse mitään turhanpäiväistä tekemistä vahingossakaan ilmaantumaan.
Twisted syönyt jotain ilopillereitä? Huomenna on nuorimmaisen syndet ja vkoloppuna pitää vielä tehdä 2 kakkua kummitytön tyttären syndeille...ehkä tulossa vielä yksi hääkakku tilaus myöhemmin, voisin kyllä yrittää kondiittori kouluun jos vielä pääsisi [emoji513] ilman riskejä ei saa mitään.
.