On se ihme kun sitä seurantakoodia ei voi laittaa vaikka jo pariinkin otteeseen pyytänyt... jospa sitä paketti olisi ensiviikolla perillä.
2011-12-28 11:58:43Wysyłka
2011-12-27 16:56:27Płatność zaakceptowana
Printable View
On se ihme kun sitä seurantakoodia ei voi laittaa vaikka jo pariinkin otteeseen pyytänyt... jospa sitä paketti olisi ensiviikolla perillä.
2011-12-28 11:58:43Wysyłka
2011-12-27 16:56:27Płatność zaakceptowana
Mulla lähti pari tuntia myöhemmin Peleonilta kuin Heus:illa.
Sain seurantakoodin eilen spostiin ja tilille, hieman kyllä jouduin perään kyselemään. Näytti lähtevän Varsovasta eilen klo 6.03 tai meni ainakin lähtevien joukkoon. Itellan järjestelmään ei tälle viikkoa näköjään ehtiny, jos ei nyt sitte illalla ilmesty.
Tsekkaa spämmi, mulla meni kaikki Peleonin postit aluksi sinne.
Juu ei ole mennyt spämmiin.. ei näy postissa eikä siellä tilillä. Alunperinhän se piti minulle tulla DHL kuljetuksella mutta se ei sitten onnistunutkaan. Syy remote area. Tästä tuli sitten ihan postia eri osoitteesta mitä tuolla peleonin sivuilla on. Hyvittävät sen että tulee postin kautta. Vastatessa tähän postiin pyysin että laittavat seurantakoodin. No ei ollut iltaan mennessä tullut niin laitoin sit tilin kautta viestiä. Käänsin vielä googlella puolan kieleksi että jos siitä johtuis... Sit kun ei näkyny tänä aamuna niin laitoin vielä in english. Tietty jos vielä saksaksi kokeilis... :-)
Eikös vielä huomenna itellalla olla töissä... siis ainakin konttorit. Kustihan ei pole...
Toimiikos nuo Puolalaisten koodit ylipäätään täällä Pohjolassa, tuntuu hitaalta tuo Varsova -Helsinki väli?
Odottavan aikahan on kyllä tunnetusti pitkä, varsinkin kun kyseessä on niksat :D
Toimii ne.
Yiihaa.. tulihan se koodi kun pariin osoitteeseen viestiä laitoin. Taas tuli viesti jostain aivan muusta osoitteesta. :D
Mun nesteet näköjään just rantautui HKI-Vantaalle :P, tuo 4 pv Wysylkasta on näköjään std.
Oli heti tarkistettava oma tilaus ja
30.12.2011, klo 21:25 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
wooo! :) ensviikkoa odotellessa
Nyt oli peleon nopea! Eilen klo 7.10 tilaus vetämään, klo 23 wysylka ja äsken napsahti seurantakoodi sähköpostiin. Edellinen tilaus sai wysylkan neljäntenä päivänä tilauksesta.
Jep itelläkin oli jo ehtiny lähteä maasta :D
Mainion makuista tuo Peleonin(Dekangin) C.Cola, vihdoin jotain pehmeää eikä tunkkaista.
Nopeasti on tullut kaikki tilunkit tänne Finlandiaan, turhaan niitä seurantoja ihmettelette, kyllä ne sieltä tulee n.viikossa.
Itsekkin uskaltauduin kokeilemaan peleonia, kun näyttää kokemukset olevan sen verran positiivisia kyseisestä puljusta!
Katsellaas kuinka kauan saa pakettiaan odottaa sillä hieman kalliimmalla postituksella (ei kuitenkaan DHL).
Wysyłkaa odotellessa! :smoke:
Onhan se itäinen mentaliteetti meikäläisistä poikkeava, lisätään tuohon vielä historia, niin tähän nähden menee oikein hyvin. Minä kun olen erikoistunut atojen hajotteluun, olen sieltä saanut pari uuttakin vain kertomalla, että paskaksi menivät. Kysyivät kyllä, mitä minä niille teen, ei ihan noin nopsaan hajota pitäisi. Nyt hajosi Joyen 650 mAh USB-akku. Luultavasti pesin sen oikariin ja sitten essonbaariohjeitten mukaan vähän napaa nostelin. En kehdannut edes palauttaa, vaikka takuu onkin. Kyllä se ihan hyvä lafka on, joulukiireet taisivat vetää pikkusen pinnaa kireälle, sitä se on EU ja vapaa markkinatalous, Wysulkat antoivat odotella, mutta eiköhän tuo tuosta taas normalisoidu.
Ohoh!
2012-01-02 01:51:58 Wysyłka
2012-01-01 23:58:11 Płatność zaakceptowana
miten ihmeessä ne voi lähettää DHLn kautta kahdelta aamulla?