Vs: ECigWizard kokemuksia
Kysymys tuosta toimituksesta, eli toimiiko tuo Next day delivery oikeasti? Tilasin keskiviikko iltana, eli pitäisi siis tänään ovelle tuoda. Ihmettelen vaan että eipä kuulu eikä näy, onko kellään kokemuksia tästä, ja jos on tullut seuraavana päivänä, niin mihin aikaan? ::) (Aloittelija siis olen) 135 punnalla tilasin, ja shipped tuli eilen 16:59 UK:n aikaa. Milloin muuttuu delivered?
Anteeksi tekstin sekavuus. :laugh:
Tais olla että jos tilaat ennen klo. 12.00 niin tulee seuraavana päivänä. Illalla tilattu tulee siis ylihuomenna.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sampsa25
Kysymys tuosta toimituksesta, eli toimiiko tuo Next day delivery oikeasti? Tilasin keskiviikko iltana, eli pitäisi siis tänään ovelle tuoda. Ihmettelen vaan että eipä kuulu eikä näy, onko kellään kokemuksia tästä, ja jos on tullut seuraavana päivänä, niin mihin aikaan? ::) (Aloittelija siis olen) 135 punnalla tilasin, ja shipped tuli eilen 16:59 UK:n aikaa. Milloin muuttuu delivered?
Anteeksi tekstin sekavuus. :laugh:
Itselle tuli illalla varttiavaiile ysi.
Ja tämähän tulee siis ovelle? :P Tai ihan mihin itse haluan. :) Eli tänään pitäisi tulla. Onko kellään huonoja kokemuksia tästä?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sampsa25
Ja tämähän tulee siis ovelle? :P Tai ihan mihin itse haluan. :) Eli tänään pitäisi tulla. Onko kellään huonoja kokemuksia tästä?
Jos laitoit puhelin numeron welhon yhteystietojen kyselyn yhteydessä, soittavat kun ovat paikalla jos kukaan ei ole ovea avaamassa, ja tavara tulee siihen osoitteeseen mihin tilattu,ei siis sinne minne haluaa, vaan siihen osoitteeseen mihin tilattu. Joko selkis :smoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Kotiin tulee. Jos et oo kotona niin yrittävät uudestaan. Eivät soittele että missä olet.
Mulle soittivat ja jättivät postiaatikkoon kun ketään ei ollu paikalla.?
Ite olen joskus tehnyt töitä sekä dhl:lle että kiitolinjalle ja virallisesti ei sais jättää ilman allekirjoitusta...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Ite olen joskus tehnyt töitä sekä dhl:lle että kiitolinjalle ja virallisesti ei sais jättää ilman allekirjoitusta...
Näin sanoi kuski mullekkin , mutta olin just parturissa ja sain sovittua kun sanoin olevani vartin päästä kotona. ja kuskilla oli jotain kiireellisiä pakasteita kyydissä ja oli menossa vielä jyväskylään.
Tänään tuli 4.1 shipped paketti. Muuten oli kaikki ok mutta yksi e-neste puteli uupuu... Vihdoin pääsee tutustumaan höyryttelyn ihmeelliseen maailmaan! :)
No nyt sitten saapui se 6.12 shipattu paketti vihdoin ja viimein, Tilasin akkuja,drippejä,sun muuta sälää ja kun paketin aukaisn niin sieltähän löytyikin trustfiren laturi :-\ Ei akkuja drippejä eikä muitakaan tavaroita, nyt on tainnu pussukat mennä postittajalla vääriin osoitteisiin welholla, jos joku saa akkuja drippejä adaptereita laturin sijaan niin vaihto onnistuu, en viitsi welhoa enää asiasta vaivata, ei jaksa. :smoke:
[5:25:52 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: we ship out around 4000 orders this week :0
[5:25:37 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: but there is 1 new member of staff this week
Sulla on jasseri kyllä erittäin huonoa tuuria. Mutta jos haluat vielä yrittää niin voidaan toki kokeilla vielä kerran laittaa sulle oikeat tavarat tulemaan :P. Tommoseen määrään pakattuja tilauksia mahtuu aivan varmasti muutamia epäonnistumisiakin :P. Olen pahoillani puolestasi :S
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
snakepox
[5:25:52 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: we ship out around 4000 orders this week :0
[5:25:37 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: but there is 1 new member of staff this week
Sulla on jasseri kyllä erittäin huonoa tuuria. Mutta jos haluat vielä yrittää niin voidaan toki kokeilla vielä kerran laittaa sulle oikeat tavarat tulemaan :P. Tommoseen määrään pakattuja tilauksia mahtuu aivan varmasti muutamia epäonnistumisiakin :P. Olen pahoillani puolestasi :S
No huh, näyttää se tavara vaihtavan omistajaa aikas tiuhaan tahtiin, pitää palkata lisää väkeä jotta homma ei karkaa käsistä, ja antaa mokoman olla, olen ihan tyytyväinen kuitenkin siihen jotta asia saatiin kuitenkin sovittua ja sainhan minä kuitenkin jotakin :DJa kerrohan terveisiä Aaronille. ;)
Itellä taas welholta loisto tilaukset perillä suht hyvässä ajassa! :) En ole kertaakaan vielä velhoon pettynyt...
Mjoo, eipä tullut paketti tuolla Next day delivery:llä.
Paketti tuli tilattua torstaina ~10:00 aikoihin. No ollaan sitten vkl ilman nesteitä. :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Diari
Mjoo, eipä tullut paketti tuolla Next day delivery:llä.
Paketti tuli tilattua torstaina ~10:00 aikoihin. No ollaan sitten vkl ilman nesteitä. :(
Perjantai, viikonloppu tulossa, DHL:n kuskilla 70 droppia ja 40 noutoa ja tekis mieli kotiin/baariin, helposti näppäillään undeliverable....
Ilmeisen ikävä fakta, eipä se kuskin vika kyllä ole 8)
Eli ei sit toimi tuokaan systeemi, Enään :D
Mitähän varten litkupullojen materiaali on muuttunut? Ennen oli pullot pehmeämpiä joista oli helpompi tiputella. Nykyään pullot ovat kovempaa materiaalia. Ei siinä mitää etteikö voimaa löydy, mutta olisi kiva tietää syy ???