Ja aivan turhaa, ellei koira ny satu johonkin leikkipuistoon paskomaan. Ne läjät katoo kuitenki muutamas päiväs ihan luonnon toimesta. Kovin helppoo on elämä ihmisillä, jotka jaksaa koiranpaskasta valittaa
Printable View
En kai mä erehtyny, en mä vääräs ollu :)
Se oli muuten niin et totesivat et se on väärin nimetty peuraksi vaikka on kauris ja nimesivät uusiks valkohäntäkauriiksi. Totesivat et valkohäntäpeura-nimitys on niin juurtunut et turhaa muuttaa. Kai se on sama mikä sen nimi sinänsä on. Etelän herkkuja, täälläkin kyl jonkun verran
Yhtä helppoa ja tylsää kun niillä jotka jaksaa kauhistella jotain supien mahdollisesti levittämiä tauteja. Ei ne kikkareet muutamassa päivässä katoo, ja se on vähän ikävää ku samaa reittiä kulkee joka päivä 20 koiranomistajaa jotka ajattelee että ei kai nyt meidän fifin kakkaa tarvitse kerätä... Talven jälkeen sitä paskaa onkin sitten kottikärrryllinen lyhyemmälläkin kadun pätkällä. :D
Niin kai mä meinasin. :D Valkohäntäpeura on kyllä hyvä ja tuttu herkku, mun lapsuudenkodin pihalla kun heittää kiven niin se todennäköisesti osuu valkohäntäpeuraan. Enkä oikeesti edes pahemmin liiottele. :D
Kevät ja koirankakka yhteen soppii, huomenna viedään... ;)
Vähän myöhäinen aloitus tälle jokakeväiselle ikiaiheelle, mutta haitanneeko mitään. Maatuvaa tavaraahan tuo koirienkin kakka on, tosin ei nyt ihan muutamassa päivässä mullaksi muutu. Mun mielestä ei joka kikkaretta tartte pussiin noukkia, riippuu täysin mihin koira (ihmisen kuskaamana) jätöksensä tekee:
Syrjäseudulla ojan pohjalle; maatukoon siellä.
Naapurin portin pieleen; jääköön siihen. :sarcasm:
Taajamissa; mielellään jätökset korjattava talteen.
No kannattaisko vähän katsoa että missä ne rakit kulkee jos kymmenen koiraa on käynyt supeja härkkimässä niin että ovat kapin saaneet.
Maalla se nyt on ihan sama jossain ojan pohjalla, mutta taajamien omakotialueilla ne paskat on käytännössä aina jonkun portin tai postilaatikon pielessä. En ymmärrä miksi eläimiä otetaan jos niistä ja niiden jäljistä ei jakseta pitää huolta, tulee mieleen että ulottuuko hälläväliä asenne muuhunkin hoitamiseen. Kun vertaa vaikka siihen että hyväkäytöksiset ratsastajat jalkautuu hevosen selästä potkimaan hevosen läjänkin ojaan jos se sen keskelle tietä jota muutkin käyttää vääntää, vaikkei olla edes taajamassa.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/p...rahaa-1.146016 on se nyt saatana kun neekereille tyrkytetään rahaa ja oma kansa kärsii siitä
Lähetetty minun SM-J500FN laitteesta Tapatalkilla
Ei tarvitse häkkiin sulkea, mutta ei myöskään liikoja itkeä supikoiran kapisesta kostosta tai siitä jos metsässä tulee vastaan joku ruokaketjussa ylempänä oleva elukka ja koira muuttuukin metsästettäväksi. :D
On tämä saatana työmaa X-(
Tapelkaa lapset, saatte karkkia[emoji38] Ei sentään..asioilla on usein kaksi puolta näissäkin asioissa.Mulla ei ole mitään tummia vastaan, mutta suomen päättäjät ja muut viranomaiset voisivat hoitaa pakolaisasiat PALJON PAREMMIN!! Suurin osa sotkuista on heidän syytä.Tarkoitan nyt pakolaisten määrää, rahankäyttöä, kuka paikan todellisuudessa tarvitsee jne...yleisesti ottaen kaikkea mikä koskee asiaa.Supikoirat on söpöjä silti vaikka tartuttavat tauteja..ihan siinä missä ihmisetkin.Sille nyt ei vaan mitään voi vaikka perseestä onkin[emoji51] Mä vihaan koiranpaskoja keskellä kävelytietä ja syyllistävä sormi käy omistajaan.Jossain hevonkuusessa ei ole väliä, no kyl te tajuutte[emoji57]
Työterveysvastaanotolla tuli käytyä. Keuhkospirometri henkilö kuullessaan,että olen sähköllä päässyt eroon tupakista sanoi,että heillä ei ole virallista kantaa -Peukutti sillee varovasti off the record.
Freudilainen lipsahdus, vaot ja hännät liikaa mielessä?
Tykkään kovasti koirista, mutta en aina koirien omistajista. Naapurin talon penskat ovat näköhavaintojeni mukaan paskottaneet koiraa mm. parkkipaikalla ja mattotelineen vieressä korjaamatta jätöksiä. Eihän se koiraparka edes pääse ikinä kauemmas kuin talon ympäri :(
T. nimim. kerrostalokyylääjä
Kukahan poliitikko vaimikäseoli sanoi tuossa joku aika sitten, että me tiedetään ihan tarkkaan keitä ne tänne tulleet pakolaiset on missä he ovat.. Ja uutinen viime viikolta, noin 2500 pakolaista on kateissa, eikä tiedetä missä he ovat ???
Jotain mätää jossain :(
Pakolaiset kateissa ja poliitikot hukassa :facepalm:
Voi juku tää kupari g-tubs ja 13heaven/9hells rda-kombo on niin hieno ja mukava! :)
Hellävaraisen toimituksen jälkeen lopputulos näkyy kuvassa, osa akuista säilyi onneksi täysin ehjinä. Euroopasta tilattu, perille tuli kuplamuovikirjeessä (tosin niitä oli kaksi päällekkäin).Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Pottula
Kauppiaan kanssa sähköpostiteltu asiasta ja tarjoaa 4 kpl akkuja korvauksena lommoutuneiden tilalle. Nuo 6 naarmuuntunutta pystyy kuulemma helposti fiksaamaan ihan normiteipillä...
Postihan noita ei suostu takaisin kuskaamaan, joten mahdollinen koko paskan palautus maksaisi maltaita. Tyydynkö tuohon 4:n akun tarjoukseen, vai onko kenelläkään vinkkejä miten jatkaa sähköpostikeskustelua?
E. Ehdotin 4 kpl lommoutuneiden tilalle + 2 kpl "vaivanpalkkaa", koska noihin naarmuuntuneisiin joutuu ostamaan + laittamaan uudet wrapit. Tähän tuli sitten kommenttina, että eiköhän jokaisen kotoa löydy normiteippiä, päällystä sillä.
Olisko kauppiaalla tarjota niitä "wrappeja" akkuihin, sellaistahan Qualus ja Urdu esitteli videoissaan
fasttecilla https://www.fasttech.com/search?battery%20wrap
.
.
En minä ainakaan pakkaisi akkuja pelkästään kuplamuovikirjeeseen, eli vähän tämä menee huonon pakkauksen piikkiin. Känkkäränkkä - ja saiturikauppias ei ole välttämättä kaikista paras yhdistelmä asiakaspalvelualalla. Monesti se kauppiaan todellinen karva paljastuu vasta, kun tulee tilauksen kanssa ongelmia. Runoilenpa kuitenkin vielä viestin kaupan suuntaan ja katsotaan mikä on aikanaan lopputulos.
Tarinan opetus: Suosi suomalaista. :) Paljon helpompaa ja turvallisempaa hoidella mahdolliset reklamaatiot, täällä on aika vahva tuo kuluttajansuoja ja mahdolliset palautukset onnistuu paremmin.
Jääkiekkopelien lomassa mainostettiin tuommoista Suomen Akut -liikettä, jolla myymälä Rovaniemellä, Kuopiossa ja Savonlinnassa. Kellään kokemusta tästä? En ole jaksanut vääntäytyä paikan päälle, mutta saattaisihan tuolta saada hätätilanteessa vaikkapa laturin.
Kello ei vielä ole mitään ja olen kerinnyt jo koiran lenkittää, parran ajaa ja pari uutta setuppia tehdä. Kaikkea sitä kerkiää ku ei päätä särje sunnuntai aamuna. Pitää varmaa mennä heittään kiekkoa että saa päivän kulumaan.
Huomenta! Olisko aika aloittaa esileikit jo pikkuhiljaa...:yeah:
https://www.youtube.com/watch?v=jAyXzC7iKPA
Tottakai
Ja ollaan myös kansainvälisiä
https://youtu.be/Jjm3_RCv6X4
Tän viikonlopun saldona saanu aidan pystyyn, nurmikon leikattua ja "terassin" kivetyksen pestyä.
Onneks huomenna pääsee töihin lepäämään[emoji106]
Festari kausi avattu Steelfestin merkeissä
Steelfest 2012-15 olen nähnyt noin 0-1höyrytteliää
Steelfest 2016 20-30 höyrytteliää!! \,,/
Kohta mennään! Pitää alkaa virittään grilliä tulille!
https://assets-animated.rbl.ms/693049/980x.gif
RRRAAAKAMAGGARAAA ja halloumia :drool:
Halloumi paistettuna / grillattuna[emoji39] kanasalaatin lisukkeena erittäin hyvää[emoji8]
Löytyiskö täältä saksankielen taitureita apuun pieneen käännökseen? Pitäisi saada sähköpostia lähetettyä ja en oikein tässä tilanteessa tuohon google translateen luota kun en itse tiedä mitään saksan kielestä.
Ich habe Sauerkraut in meine Lederhosen.
Muuta ei tartte. Ton kun lähetät, niin ne tietää kuinka toimia.
Kautta rantain kuulin, että posti on täällä maalla taas yhdistellyt jakoreittejä. Huomaa kyllä muutoksen ihan käytännössäkin; ennen tuli laskut puoliltapäivin, nyt suunnilleen 17 - 18 maissa. Sinänsä kellonajalla ei niin väliä, ihmetyttää vaan missä välissä noi jakajat ehtisivät vielä ruohoa leikkaamaan...
Meillä on oltu muutama kuukausi ilman postia, kun yrittäjä lopetti.Tänään uusi yrittäjä avasi tilat ja ihanaa, kun ei tarvi toiselle paikkakunnalle lähteä raahaamaan tavaraa vaan 5 minuuttia ja se on siinä[emoji2]