Jep. Ei osais enää viistokadun sulkemisen jälkeen. Ja taitaa nykyään olla särkänniemen parkkipaikalla jotain ajokieltomerkkejä kellonajoilla varustettuna
Printable View
No pitäishän sitä lähteä jos kerran HUITTISTEN SEURAHUONEELLE päädyttäis! :lol: :laugh: :thumbsup: Huittinen on kyllä kova paikka, kävin siellä ennen tallilla. Aika pitkä oli matka mutta paras talli niin ei voinu muutakaan. :D Ja tylsä kaveri kun ei ymmärrä nostalgian päälle!
Oho, Sib77 AfterDarkissa!
Tääl on laimeeta. ...
Mirulle [emoji173]
Onpas nannaa 3 kaverin suklaajäätelöä. Varmaan pitää jatkossa jättää B&J:t hyllyyn ja tukea suomalaista osaamista. Pykälän vähemmän sokeriakin taitaa olla.
Morjensta pöytään.
Huomenta [emoji2] tässä sen taas näkee, rytmi on muuttunut kun duunit aloitti ja heräsin jo kuudelta.Kahvi ja höyryt maittaa ja aattelin vähän kokkailla kun muu talo nukkuu.Aurinko nousee kauniisti ja aamu alkanut mitä parhaiten[emoji173]
Huomenta! Olihan taas sellainen yö, ettei uni pysynyt silmässä, tuli kelloa vilkuiltua kokoajan, että raksuttais edes viiteen, jotta viittis pompata ylös. Kokkailut mielessä täälläkin, täytyy mammalle tehdä kookosta ja itelle ajattelin koklata tätä > 60/40 vgp, 6mg niksaa, 6% Strawberry Ripe, 8% Vanilla Bean Ice Ceam, jos tekasis suoraan 100ml, eiköhän tuo maistu, lisätään tarvittaessa vähän TPA:n Caramellia.
Kuulostaa ukki hyvältä[emoji4] en osaa päättää vielä mitä kokkaan.Jokin äklö makea maistuisi nyt [emoji2]
Aamun aloitus alkoi kohtuullisen hyvin. Muksut nukkui melkeen seiskaan (JES!) ja kaveri pisti äsken viestiä, että oli tilannut ittelleen pohjia vapetalolta niin samalla oli napannu mulle vitosen kannun veegeetä kun muisti et mulla on melkeen loppu. :D
Mulle ei ole ikinä käynyt näin.Menin aamusta kauppaan ja olin jo melkein kassalla, kun huomasin, että lompakko oli jäänyt kotiin[emoji21] ei muuta kuin kamat takasin hyllyyn ja kotiin.Mikä ihme aivopieru [emoji51] kylläpä potutti!!
Jos sitä kävis soffan ostamassa. Mukavempi istua ja höyrytellä siinä.
Kylläpä taas tuli nukuttua.