Softaaminen on kyllä jees, lahden seudulla kun käy softailemassa niin ikähaitari on kans aika suuri mut on siellä niitä vanhempiakin aikas paljon :)
Printable View
Ja minä olen kyllä myöntänyt, että olen huomattavasti vähemmän pätevä joka asiassa, kuin sinä. Kiitos kuitenkin sinulle, oi suuri mahtava :worship:
Voit toki julistautua vaikka presidentiksi ja jos siihen itse uskot tarpeeksi, on se sinulle itsellesi ainakin totta. Väliäkös sillä vaikka kaikki muut kyllä näkee miten asiat oikeasti on.
Höpöhöpö, sua vaan ahdistaa mun jäätävä haukkari...
Joo kuvat hauiksista silleen että nimimerkki on lapulle kirjoitettu, muuten ei uskota :D
Ktdd:n idealle täältä +1 :)
Mitta, kyrpä ja kuva. Loppuu se nahistelu ja saadaan voittaja.
Me voitas Raaka-Ekin kanssa jutella vaikka raivaussahoista tähän väliin.
Loistavaa!
Raivaus-sahat ovat aina olleet suuri intohimoni.
Oli muuten Lakkapäällä myynnissä kiinalainen raivaus-saha, joka erehdyttävästi muistutti sävyltään Husqvarnan oranssia.
Klooni? :thinking:
Nyt riitti kaikista puskatrimmereistä ja raivaussahoista :lol:
Vedät risuun ni terä suojasta läpi jalkaa :rolleyes:
putkikin vaikutti olevan jotain huonekalu alumiinia, joten kyseessä oli oikeastaan enemmänkin jättkikokoinen pihatrimmeri.
Ei ne osaa kloonata kuin ehkä maalipinnan. Jos sulla oli Husqu, älä Kinukkia osta.:) Itellä CC2235. Jotaan 5-hunttia. Jos ei tarvii rannetta paksumpia puita katkoa, riittää hienosti. Siis pajukkoa, ruohoa. CC2245 on isoveli. Noissa vaan pitää ajajan pituus huomioida. Pitkälle käyttäjälle selkäkipukoneita kun lyhyet combo-putket.