Mä en oo juurikaan DIY-hommia harrastanut. Että mitä noissa Pipesauceissa, Toroissa, Bobassa jne nyt on.
Printable View
Kaikii taitaa olla vg voittosia noista. Paha mennö kyllä veikkaa. :thinking:
Joo, noista on, paitsi Torot, jotka on 50/50 - kunhan nyt mainitsin vanhoja suosikkeja. Mulla ei ole mitään mahista enää vetää puhdasta Shire Maltia tai Bobaa, kurkku on tukossa välittömästi. Toisaalta, oon vetänyt puhdasta PG-kamaakin ilman voittoa, joten harvinainen VG-allergiakaan ei taida olla vastaus.
Totta helvetissä näistä pitää voida puhua, tässä ollaan kaikki yhteisellä asialla ja onhan tuo mahdollista. Ihmistä ei kuitenkaan rakennettu höyryttelemään. Ja toisilla nyt vaan ON herkemmät limakalvot ja muutenkin erilaiset elimistöt ja sietokyvyt. Mutta kokeile ihmeessä niillä kartoilla, ja raportoi sitten jossain vaiheessa jos muutosta on havaittavissa? Meikäläinen on tässä kanssa jo hyvän aikaa ollu tukkoinen ja räkäinen, mutta voi ihan hyvin olla pitkittynyttä flunssaa ja huonoa nesteytystä ku näistäkin johtuvaa. Mun kohalla ei tuu kyseeseenkään kokeilla olla päivää tai paria ilman, se tietäis automaattisesti röökille juoksemista jossain vaiheessa, oon sen verran addiktiolle altis kaveri. :facepalm:
Joo, just näin. Toistaiseksi voin raportoida, että kartoista ei ole ainakaan välitöntä huomattavaa hyötyä - lima alkaa puskea heti kun vähänkin tiuhemmin imailee. Ja mä olen myös erittäin addiktiivista tyyppiä, joten pitkäaikaiset kylmät kalkkunat ei tule kysymykseenkään. Purkalla selviän just sen puoli päivää, mutta se on ollut riittävästi todetakseni, että toi ärsytys todella johtuu e-tupangista.
Mahdollistahan on, että tässä on kyseessä joidenkin osatekijöiden summa: mulla on refluksityyppisiä oireita, joten ehkä höyry sitten ärsyttää ruokatorvea erittämään limaa tms. Oon ravannut lääkärissäkin, eikä mitään erityistä ongelmaa ole todettu kurkussa. Yhdeltä lekurilta sain limaa ohentavaa yskänlääkettä (Flavamed) ja se kylla auttoi kuurin ajan, mutta en sentään halua ruveta yskänlääkkeitä pysyvästi vetelemään. Nenäkannun käyttö auttaa hetkeksi.
Ehkä sattumaa, mutta outoa on vain se, että nämä oireet alkoivat samaan aikaan RBA-laitteisiin siirtymisen kanssa. Mä olen tähän asti kestänyt tätä oksettavaa tunnetta ja toivonut, että se menee ajan kanssa ohi, mutta nyt tää alkaa käydä vähän raskaaksi - mikä on todella perseestä, koska höyryttelyhän on parasta mitä mies voi tehdä ilman housuja.
Täällä myös tuota liman kertymistä, komppaan Herra Huuta myös että syy omalla kohdalla on nuo matala oHmiset setupit,. Rsst kanssa kuristepalan kanssa tuo vain paheni?!
Tuntuu että tuo korkeampi Wg kanssa tuo tuota limaa? Nyt kokeilussa Atmoksen Balanced ja Mist josta nyt hyviä kokemuksia.
Käytin pitkään cig-eliquid / E cigarette Top quality e-liquid base - DIY mixing pohjia siellä tu Wg oli niin paksua että Pg;een osuus nousi niin korkeeksi että sai wikkaamaan ilman dry hittiä.
Mutta nämä on niin yksillöllisiä! Toivottavasti saadaan tästä Asiallista keskustelua ilman X-( !
Limaa on täälläkin kurkussa ja toivon sen johtuvan inan pohjista. Höyryilen loput pois ja kokeilen lubrisolvea
Höyrytellessähän tuota höyryä/nestepisaroita/kondenssia kulkeutuu enemmän tai vähemmän ruokatorveenkin ja siellä nikotiini häiritsee vatsalaukun sulkijalihasta. Se saattaa pahentaa refluksioireita.
Ja todennäköisesti juurikin nämä uudelleenrakennettavat massiivisine höyryntuottoineen ja väkevimpine höyryineen pahentavat ainakin tuota limaneritystä. Sinällään huolestuttava oire, limaneritys kun useimmiten johtuu hengitysteiden ärsyyntymisestä ja pitkässä juoksussa se on suhteellisen epäterveellistä.
Rba kuluttaa nestettä enemmän, joten voisi kuvitella myös nikotiinitason olevan korkealla. Nikotiinin lääketarkoitus on tyhjentää vatsalaukku, joten väärinkäytettynä se kyllä aiheuttaa refluxian kaltaisia oireita. Kannattaa kokeilla nollalinjalla, jos se auttaa, niin siitä vain ylöspäin kynnystä etsimään. Tai sitten tosiaan siirtyä takaisin vempeleisiin, joissa kulutus on sopivalla tasolla?
Jotenkin tuntuu, kun yleisesti puhutaan, jotta rba laitteisiin siirtyminen on "auttanut" laskemaan niksapitoisuutta. Niin todellisuudessa niksatasot on samalla tasolla/korkeampia, nesteen kulutuksen kasvaessa. Eli sitä imuroidaan vain enemmän tankkivempeleistä, tehokkaiden vastuksien ansiosta?
Tämä perustuu vain omiin aatoksiin!
10 päivää jo odotellu pakettia finnvapelta. Alkaa jo suorastaan vituttamaan että ei ole tullut.
Siirsin tuon RBA-kurkkuongelmakeskustelun terveyspuolelle tukkimasta raivokeskustelua. Siellä koitan toteuttaa jonkinlaista seurantaa aiheesta.
http://www.e-savuke.com/vb/terveys-l...tml#post335067
Jääkaapissa oli pullo mysteerinestettä ja ainoa merkintä siinä on "marjaa ja hedelmää" sekä vahvuus. Ruuttasin tuota dripperiin ja hyvää on.
Nyt sitten nyppii kun en tiedä mitä kaikkia makuja siinä on ja tuo 30ml ei riitä pitkälle.
Le fuk, Diablosta tankki paskaksi kasauksen aikana, vasta toinen.:(
Oli vähän "Whiskey Tango Foxtrot" olo äsken kun jäi clearosta tippi ja yläosa roikkumaan huuleen. Nesteet sylissä tottakai.
Mun tapatalkkiin puskee jotain helvetin hobittipelimainoksia.
Jos on rootattu puhelin/täppäri niin [APP] [UNOFFICIAL] AdAway v2.8 :: [10.12.2013] - xda-developers
Vielä ei hannaa ruutata, kun on vielä eriä luurista maksamatta. Aivan pirun sietämätöntä, että maksettuun appsiin pusketaan hobittipelimainoksia. Joku kohtuus nyt prkl.
NYT VITUTTAA, vamo v5 sano sopimuksen irti ja simahti..... no kestihän se melkee kuukauen X-( jos ottas parit vitutukseen ja koittas vääntää johonki rbaahan setin...
Vittu, oonkoha joutunu hakkeroinnin uhriksi..