Saakos tuon ärrä paketin noutaa kiskalta pelkällä koodilla, vai pitääkö odotella sitä tekstiviestiä?
Liite 26931
Printable View
Saakos tuon ärrä paketin noutaa kiskalta pelkällä koodilla, vai pitääkö odotella sitä tekstiviestiä?
Liite 26931
Mites täällä on pyyhkinyt? Siitä on jo tovi aikaa kun viimeksi tänne raapustellut. Laitteet on pysynyt lähes samana, koska toimivaa ratkaisua on turha muuttaa.
Älä korjaa sitä mikä ei ole rikki. Tekee tosin tästä harrastuksesta tylsän.
.
Ässä pitänyt jotenkuten pitsinvirkkaajien mainetta yllä, mutta vaikka ne porilaiset onkin hulluja, hyvä niitä on kuiteskin olemassa olla.
Kai kuulun siihen välikastiin
Pori - Rauma kun asun naGGimaassa
Kaikki autot leimattu ja pihaa tongittu eli saan palkaksi mennä tänään katsomaan dinosauruksia ja ratsastamaan niillä ?
Olis Porissa mahdollisuus tuohon meinaan
Olisi se Rikinkin kannattanut vapotella.:(
Hieno mies, hieno ääni.
Kevyet mullat.
Näyttäisi siis siltä, että perusidea ei ole muuttunut, mutta uudet tuulet tuovat muutoksia kokonaisuuteen. Ei tässä vielä nollilla mennä, mutta toisinaan on päivä välissä kun höyryttelee. Niksaa näyttäisi olevan muutama sata milliä varastossa, joten ei lopu ihan heti. Voisin kyl korvata niksan chilillä tai vastaavalla, koska kurkkutuntuma on se juttu, mikä pitää saada.
Pelko pois Suomalainen mies ... just kävin, tunti ja vartti pukilla ... ei hullumpi kokemus.
Paljolti riippuu tekijästä, osaava tekee puuduttamatta kivuttomasti ja joku Mengeli taas kun duunaa niin rappaukset tippuu katosta kun tuskanhuuto kajahtaa.
Jos tuo sama tekijä on niin varaan varmuuden vuoksi ajan jo 3 kk päähän uudelleen että tarkistaa edes jos ei muuta :)
Senkin nössöt[emoji41] Mulle tehtiin juurihoitokin ilman puudutusta..en huutanut, mut vit**** oli aika kauheeta[emoji31]
Mä en ole ottanut puudutusta kuin pari kertaa..silloin kun viisarit poistettiin.Mulla oli paha tulehdus siinä juurihoidettavassa hampaassa ja se oli muutenkin todella kipeä[emoji53] Siitä on jo vuosia ja nykyään tulee muutenkin huolehdittua hampaista paremmin.
Niin just. Mulle sano hammaslääkäri joskus aikoinaan että puudutus ei auta jos hammasta särkee jo! Mutta kyllä teki makeriaista kun poras tulehtunutta juurikanavaa auki ilman aineita.
Saatanan sadisti. Myöhemmin selvisi että oli puhunut täyttä paskaa!
e. Enkä huutanu mäkään, ei pystyny kun oli kaikenmaailman rompetta suu täynnä.
Itseasiassa tulehtunut kudos puutuu huonommin kuin terve, eli tossa hammaslääkäri on osittain oikeassa. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö puudutus auttaisi. Tästä esimerkkinä pieni pariin otteeseen kylkeen tullut paise, jonka ensimmäisellä kerralla avasin veitsellä ilman puudutusta ja toisella kerralla tökin vähän lidocainia ympärille. Lopputuloksena kipua oli about yhtäpaljon kun lasketaan kolme piikitystä + adrenaliinin kirvely vrt pelkkä viilto.
...and no, don't try this at home.
Arkimurheet unohtu hetkeks lomalla mutta linnareissu oli lähellä kun huomasin että autovero oli jäänyt maksamatta, onneksi poliisit taisivat kuitenkin katsella maisemia alkuviikosta kun tulivat vastaan :police:
Saisikko sää jasso otettua sinne teitin puljuun kanthaalia, pohjia ja mujia?
Eiku pulju, se on kauppa!
Ihme deittireipperi se sinäkin.
Paljussa sitten niksautetaan..?
Kylläpä nyt on niin rehti olo että...
Korjasin veroilmotuksesta työmatkavähennykset totuuden mukaiseks. Oli esitäytettynä merkitty matkakulut koko vuodelle, vaikka en ollu töissä kuin elokuun loppuun.
Tulipa tehtyä kaupassa löytö, jota kotona kaduin niin pirusti. Oli aikas perkuleenmoinen homma, kun piti pannulla paistaa vajaa kilo jauhelihapihvejä :facepalm:
Noh, tietää ainakin mitä syö seuraavat pari päivää. On kyllä joko ruokien hinnat muuttuneet, tai yksin eläminen sen verta halvempaa, että kun kaupasta kantoi 2 täyttä ruokakassia kotiin, ei jäänyt kuin reilu parinkympin kuitti taskuun. Tuli kuitenkin ostettua vähän kaikennäköistä, mitä nyt kotona tarvitseekaan.
Ennen tohonkin reissuun olis mennyt varmaan 50€ ja sillä olis syöty tasan tämän ja huomisen.
Onhan ne kauppareissut edullisia [emoji106] Mulla menee ruokaan kuussa alle 150e kun kaikki teen itse ja tietty pakkasessa on lihaa jonkin verran...
Tänään stoutti möröllä varustettuna testissä, 4200mah 40w ja 0,2 muumin atopää. Karvan verran päälle 12ml lientä läpi [emoji15]
Ja mörkö oli eka kertaa laturiin tyrkätty. On se mylly! Paska, himmee näyttö mut ei mun tarvi sitä ejakuloida koko aikaa kun tietää et akussa riittää sinniä. Koko todella hanskaan istuva ja akun vaihto käden käänteessä.
Elitisti
Stoutti on just hyvä tommoiseen ajeluun. Alle 50w niin kestää pitkään. 100w siinä on yhtä vitsi kuin nämä 75w single 18650t. Vähä riepoo kun akkua vaihtaa että nappaa herkästi eristeen reunasta. No, osaan jo wrapata akun uusiksi 2 minuutissa ja eriste nyt ei maksa just mitään.
Nysse on tehty.
Purin Acerin, putsasin, vaihdoin jäähdyttimen puhaltimen putsattuun alkuperäiseen ja kasasin.
Toimii paremmin, kuin edellisen 12.7.-12 operaation jälkeen. Äänetkin kuuluvat koneen "kaiuttimista" toisin kun viimeksi.
Prosessorin lämmöt tippuivat 68-asteesta järjellisemmille tasoille.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...941f1632de.jpg
Tulipa kylmäsavut tänään, hirvee & kaurista. Jos peliä varten vähä maistelis ku ei muutakaan oo [emoji4]
Tiedän muun muassa kaiken.
Pari soiroa pekonia sekaan jos on kuivakasta. Toimii!
Hapankaali ärsyttää kurkkua, alkaa yskittämään. Ja mulla on tekarit. Syön mieluummin sikaa, ylikypsennettyä.
Ei siellä kyllä kait possuja mennyt, ainoostaan piffii.
Mä söinkin juuri supermysliä ja rasvatonta jogurttia[emoji51] yleensä on pannassa kaikki rasvaton...hyvää oli kuitenkin[emoji8]
Mä oon rakastunu smoothieihin kun Oulun uuteen Valkeaan tuli Jungle Juice Bar <3 Niiden El Tucan pitää kloonata kun kerran blenderikin löytyy. :love:
Valkean Sokoksella soi muuten biisi joka on pistäny ennenki vähän hymyilyttään mutten oo muistanu sanoo... "tsiigaa tuol menee mauton jasso, sen pylly hyllyy ja paukkuu ku auton basso" :laugh: https://youtu.be/V2wDzyVDPVo?t=1m2s
Mä oon kans huono syömään aamupalaa, ja mullaki oli joskus aamuinen marjasmoothievaihe ja se kyllä potkaisi päivän kivasti käyntiin, en tiiä miks se on unohtunu... :confused: Mutta huomenna kyllä haen mangoa, banaaneita ja mansikoita ja teen tukaanismoothien <3 Vihermehut on jotenkin liian hardcorea mulle, porkkana kuulostaa mehuna pelottavalta, porkkana kuuluu nauttia raastettuna :laugh: