Kuka tässä nyt orgioista on puhunut, tuittuhan sanoi jo ottavansa lautapelejä mukaan. Minä otan pelikortit niin pelataan räsypokkaa.
Printable View
Kuka tässä nyt orgioista on puhunut, tuittuhan sanoi jo ottavansa lautapelejä mukaan. Minä otan pelikortit niin pelataan räsypokkaa.
Sen verran kovia pelimanneja että voisitte vaikka larpata hotellihuoneessa seksimessuja.
Festeille olisi kyllä kiva mennä mutta tosiaan harmittavan aikaisin lähtee viimeinen juna takaisin joten täytyypi kattella ja kysellä siellä päin asuvilta tutuilta yöpymis paikkaa.
yhhh nyt alkaa tää trooppinen ilmasto vituttaan jo ihan tosissaan.
Ihme juttu sinänsä, en koskaan valita että on liian kuuma. Helteet on ihania mutta kylmästä tää neiti kitisee välillä, vilukissa kun olen :thinking:
Sama, en kärsi kuumuudesta oikeestaan koskaan. Tosin jos on päiväkausia jotain +28 niin se tekee jotenkin vähän väsyneeksi ja nuupahtaneeksi. Mieluummin kuuma kuin kylmä vaikken varsinainen vilukissakaan ole. :D
Jaa että mitä? :D
Ukkonen. <3
Tässä on muuten ukkosen ystäville tarkin ukkostutka mikä löytyy, tosin olen tänä kesänä pistänyt merkille että on tainnut tänä vuonna Thorin vihan mittarinkin kalibrointi vähän epäonnistua kun ei ole näyttänyt kaikkia salamia mitä oon nähnyt/kuullut. FLC:n ukkostutkahan on ollut käyttökelvoton jo pari vuotta joidenkin kalibrointiongelmien takia.
Thorin vihan mittari
Liminkaweather on myös hyvä.
Pitääkin alkaa seuraamaan liminkaakin koska se näyttää kivemmalta, muutama vuosi sitten siinäkin oli ongelmia mutta tilannehan muuttuu oikeestaan joka vuosi noiden tutkien kanssa. :D
Tulis talvi ja tappas kaikki paarmat sun muut öttiäiset. Puu pinolla on pakko juoda kahvit vauhdista ja samalla tankata saha äkkiväkkiä. Muuten on kavereita koko rahan edestä.