Kahden päivän ränni alla, onneksi loiventavat loppuivat jo. Nyt jos olis terhakka ja tilais karvakäsiltä kotiinkuljetuksena tippuripitsan.
Printable View
Kahden päivän ränni alla, onneksi loiventavat loppuivat jo. Nyt jos olis terhakka ja tilais karvakäsiltä kotiinkuljetuksena tippuripitsan.
Vai että filosofi? They don't think it be like it is, but it do.
Sama juttu! Ei vaan tartu väriä pintaan vaikka on tullut Yyterin hiekalla makoiltua tunti jos toinenkin. Aurinkovoidetta tietenkin lisäilin aika reilusti mutta eihän sen pitäisi ruskettumista estää, jos ilman olisin ollut niin "rusketus" olisi lähinnä punainen. :D Tuntuu että nuorempana rusketus tarttui paremmin, teininä tosiaan oli aina rusketusrajat (tai RUSKETUSRAIDAT, pmmp kuului mun teinikesiin :D) mutta ei enää. :(
Se on joko vaalee, haalee tai rapu, väli haaleen ja ravun välillä yksi kalja.
Tarvisko sedän ottaa joskus isoputki järkkäriin ja mennä yyteriin ottamaan tuitusta kuva ktdd:lle :)
Mutta hyvä puoli tässä on se ettei meidän albiinoiden kannata turhaan sitten rusketusta koittaa ottaakkaan, ei olla sitten vanhana niin ryppyisiä! :p
Ootteko te jotain gingereitä, että hyvällä säkällä tulee punotusta?
Totta! Eipähän mene rahat ainakaan kalliisiin ryppyvoiteisiin :laugh:
En ihan niin valkoinen kuitenkaan ole ja kyllä mä pikkaisen hyvällä säkällä rusketun, mutta äidin puolelta oon kyllä perinyt vähän punapigmenttiä ja tarkasti tiirailemalla nenänvarressa on muutama hailakka pisama mutta ne on haalistuneet lapsuudesta käytännössä kokonaan pois. Mutta siitä pienestä punapigmentistä se varmaan johtuu ettei rusketus kummoisesti tartu.
Ei, ne on muutenkin huijausta, ennaltaehkäisy on tärkeintä! :D
Hei tuittu ootko sattumoisin festeille tulossa? Nyt tälläsenä "ihan btw" kyssärinä :D
En vielä tiedä kun eilen vasta sen keksin, mutta mahdollisesti. Ongelma on lähinnä se että yöllä ei kulje junia, jos ei lähde 23.06 niin seuraava juna Tampereelle lähtee aamulla seitsemän jälkeen. :laugh:
Eli nyt tuittukin sitte festeille mars! :D