Juu, siinä vierähti melkein 2h enemmän kuin oli suunnitellut :D perkuleen 360 lähti takaisin mistä tulikin ja rsst pelittää aina.
Juu, siinä vierähti melkein 2h enemmän kuin oli suunnitellut :D perkuleen 360 lähti takaisin mistä tulikin ja rsst pelittää aina.
Testailen AGA-TD:tä (Aga-T, Igo-L yms. valmistajalta lasitankillinen korjattava ato.)
Hattu napsahtaa paikalleen kivasti ja on tupla o-renkailla. Hattua pyöräyttämällä valitaan ilmareiät tiukkaan tai löysempään imuun.
Suunniteltu pääasiassa dualwick dualcoil viritelmille. (koska molemmin puolin on ilmareiät auki)
Deckiä ympäröi reunus jossa on wickien kohdalla ilmareiät. (hankaloittaa setupin tekoa hieman)
Deckistä löytyy siis plussapostin lisäksi 2x wickreiät, molemmille omat miinusruuvit, täyttöruuvi ja korotettu miinusruuvi silicaviritelmiä varten.
Nopeat speksit:
-Halkasija 22mm
-Korkeus 45mm
-Kaikki 510 tipit joita testasin käy
-Wickreiät 2x 3.5mm
-Tankin tilavuus n.2.4ml
-Materiaalit: Rosteri ja pyrex (kunnes toisin todistetaan, en viitti alkaa hiomaan)
Loppusanat:
Ihan kivannäkönen ja tuntunen korjattava omassa hintaluokassaan. Plussapostia en vielä avannut, mutta oletan ettei siellä ole jousta johtamassa virtaa.
Single coililla käytettäessä ylimääräseksi jäävä ilmareikä kannattaa tukkia, muuten maku laimenee. Toisille deckiä ympäröivä kaulus voi olla miinus, toisille plussaa.
(ylivuotaneet nesteet ei karkaa niin herkästi kun avaa hatun, setupin teko vaatii näppärämmät sormet/hermot)
Aga td kayfun atomisaattori | ARIZONA HÖYRYT
Kayfun?
Nää hatusta vedetyt nimet on kyl harvinaisen sekavia. MIKSI ne pitää nimetä uusiksi?
Nyt, kun aiheeseen päästiin niin tipahdin aluinperin hieman tolle hybridin esittelylle. En tiedä onko "kinukki" sanana epäkorrekti vai ei, mutta jostain syystä tuli vähän epärealistinen olo.
Joku myös jossain toisessa ketjussa ihmetteli hyviä neulakärkipulloja niin pitäis mainita, että nämä arizonalta tilatut 30ml neulapullot on toistaseks ollu parhaita, mitä oon löytäny. Mukavan pehmosia. Pitäis vaan saada samankaavan 50ml puteleita, kun se tuntuu olevan se standardi monelle tiivisteestä valmistetulle.
nämä arizonan 10ml ja 30ml pullot on kyllä helvetin hyviä muuta en ole pitkään aikaa käyttänytkään.eikä ole hinnalla pilattu
perjantaina tilattu, tänään kourassa. ei valittamista
moi
täällä on käyty keskusteluja paljon tuotteiden nimistä.
Yleinen toivomus on ollut että käytettäisiin valmistajan antamia nimiä.
Tässä tapauksessa tuotteen nimi on valmistajan antama, joten voisitko kohdistaa agressiosi valmistajaan.
Kaikki tietää sen että valmistajat/kinkki myyjät laittaa uuden clearonkin nimen perään nemesis tai caravela et sais enemmän osumia hauille.
No mikäs on agan valmistaja niin puran agressiotani sinne :lol:
Siis tuon alkuperäinen valmistaja ei todellakaan kutsu sitä kayfuniksi, osa alibaban myyjistä kutsuu sitä kayfuniksi jotta search tuottaa enemmän tuloksia, kuten larma jo mainitsi.
Missä kohtaa? Minä en tuolta yourcig.comista löydä hakusanalla kayfun mitään.
No nyt on purettu UD:lle pahaa mieltä :evil:
http://www.yourcig.com/product/aga-td-aga-td.html
New tank function SS material AGA-TD rebuild atomizer with 1.8ml oil capacity.
Ei sanaakaan Kayfunista
Niin, ne tekee tuota nimenomaan tuolla alibabassa että tulisi enemmän hittejä haulle... Paskaa, mutta viime kädessä vastuu on sillä joka sen tuotteen sieltä ostaa.
Näköjään alibabassa sitä kayfuniksi tituleerataan juurikin noiden hakuhittien takia, keywordeistäkin huomaa tuon. Valmistajan virallisilla sivuilla noin ei kuitenkaan ole ja mielestäni kauppiaan tulisi suurinpiirtein tietää mitä kaupassaan myy ja millä nimellä. :mellow:
UD vastas että kutsuu sitä kayfuniksi että tulee enemmän hittejä haulla ja että eihän siinä järkeä ole kutsua sitä kayfuniksi :lol:
olikos tässä jo taas tarpeeksi terapiaa:D
täällä itse asiassa moni luulee että alibaba on kauppa joka myy muiden tuotteita :D
Yhtälailla voidaan verrata, onko tämä ilmoitus G-C:n virallinen sivu? Ei ole ei...
Huhhuh, mikä paskamyrsky täällä. :D tsiisus.
Jospa nyt palataan itse aiheeseen, jooko :rolleyes:
samaa mieltä! ja jussi laitappa tänne nyt ilmoitusta siitä tapahtumasta vai laitanko itse oman topicin?
Tehkää mielummin uusi lanka niin ei tarvi kalastella jälkeenpäin :)
Ensi perjantaina ja lauantaina, 1. ja 2. päivä, uuden myymälän avajaiset. Perjantaina Kalle ja lauantaina Tero esittelemässä vastusrakentamista yms
Huikeat tarjokset, kaikista xx prossaa alee.
Kannattaa tulla kauempaakin.
klo 10.00 - 17.00 Pannu ja Jussi kuumana:D
laitan sulle jusii yv
Jälkitoimitus tuli nätisti perille, kiitos siitä
Itse ymmärtäisin tuon kuten kirjoitettu, eli KAUPPA pysyy tässä ketjussa.
Ihan sama onko se sitten tarjous tai joku tapahtuma.. niin se pysyy tässä ketjussa eikä jokaisesta kissanristiäisistä avata KAUPALLE uutta ketjua.
Saatoin tajuta väärinkin, yksinkertainen kun olen :thinking:
Kauppa ei ole sama kuin tuote, jonka ostanut kaupasta.. vaikka se olisikin maailman ainoa pyrex mersu tai joku muu omituisesti nimetty pirkka tuote.
Kaiken voi ymmärtää väärin jos niin oikein haluaa. :blink:
:facepalm:
Kyseinen kauppa ja tässä tapauksessa kauppias on rajattu pysymään täällä omassa karsinassaan, ei riehumaan muualla. Juontaa juurensa aikaisemmasta epäkorrektista käytöksestä.
ei kai, vai siis onko kyseisellä kaupalla erikoissäännöt, en ole kuullut moisista. Noh on kai turhaa täällä tulkita sääntöjä, olisi hyvä että luuponen lähettää kyseisellekauppialle yksityisviestiä, eikäprovoo sivulla.
Oli muut mitä mieltä tahansa, itse annan ison plussan tälle kaupalla. Tavarat oli pakattu asiaan kuuluvasti ja toimitettu perille nopeasti.
EDIT. Muokkasin tuohon tekstiin parit sanat, että on enemmän järkeen käypä.
Provoilee? Otatko toiset ikibännit parahin herra kauppias?
Viimekertaisen originaalinimimerkin perseilyiden takia kauppiaalle annettiin useita varoituksia ja lopulta ikibannit.
Silti hän on kiertänyt bannejaan jo kahdella eri tunnuksella. Tämä hyväksyttiin lukuisissa yksityisviesteissä myös kauppiaan kanssa,
joka johti siihen että hän ei "kuittaile" muissa ketjuissa eikä myöskään levitä kauppansa sanaa muissa ketjuissa.
Esitätkö siis tietämätöntä vai onko muistissasi jotain vikaa?
:police:
ps. jokainen asiasta kiinnostunut tai tilanteesta jotenkin harmistunut voi lähettää minulle YVtä. Kiitos.
ps2. siivoilin taas ketjua hieman.