Osta feederi, pullo kulkee aina mukana.
Printable View
Osta feederi, pullo kulkee aina mukana.
höyryn tulo kun loppuu pistän kitkan kiinni ja suksin kotio perkele :D
jos ei osata arvioida edes päivän tarkuudella eestistä asti tulevan rekan saapumisaikaa niin odotelkoon viikonlopun tuossa pihalla
Pösö taasen takuuhuollossa eikä pääse töihin. Saatanan romu 5 vuoden takuulla.
Posti kävi, ei tullut edelleenkään infoa mulle tulevasta muutosturvapaketista. Tällä viikolla piti tulla tieto.. vasta 6 viikkoa olen sitä odottanut, ja työt siis loppui marraskuussa. Jotenkin mä arvasinkin, että se tulee kestämään, onneksi en valinnut vaihtoehtoa että keskeytetään liiton rahojen katkaisu, vaan valitsin liiton rahojen takaisin perinnän.
Auton konehuone haisee palaneelle, kait siellä taas kerran öljyä valuu jostain.
Kylmää hikeä meinaa puskea, kun posti ei tuonutkaan uusia nestehankintoja. Turhan viime tippaan jätin tilaamisen, nyt on siinä ja siinä pärjääkö viikonlopun yli jäljellä olevilla litkuilla. :'(
APUAAAAA
Faijalla oli 20 vuotta,aina uusi pösö (siis vaihtoi muutaman vuoden välein) ja vittu aina jotain pikku vikaa,mystisiä sähkö tms, ja kuiteskin kehui pösön maasta taivaaseen ja nyt kun lopulta päätti ostaa uuden volvon tuumas jotta on menny 20vuotta elämästä vituiks ja rahaa ainakin se uuden volvon hinta korjauskuluihin, " vi vela france" vai mitenkäs toi nyt sit meni.
Ja Iltapotaska uutisoi: Sähkötupakkafoorumilla tehtiin poliisin ratsia, pyyhekumia käytettiin ennennäkemättömällä tavalla ennen kuin muut ehti lukea että mitäköhän *** mielenkiintoista tossakin olisi ollut... :police:
IOS IPS. 'nuff said. Ottanen pari ihan lääkkeeksi.
Juu emmä meiän poliisia arvostellu, oon meinannut kiitosketjuunkin laittaa, että foorumin parhautta on kivat poliisit. Jäi vaan tietämättä että mitä kivaa oli pyyhitty pois.
Käännytetty serkkuni tuli yökylään nestelastien kanssa .Alettiin höyrytteleen / höyryään ja se kaivoi esiin jossain vaiheessa oman sekotuksensa e-nestettä ja pisti höyryämään ,EI HELVATA se haisi ihan intistä tutulle sukkamehulle :( huomautin heti asiasta et nyt neste vaihtoon satana :D
Vittu että stadissa asumisen jälkeen joku oulun (ja monen muun mestan) joukkoliikenne tuntuu niin helvetin sakkaselta ja sitähän se myös on. Varmaan viisi vitun kilomeeeetriä tästäkin jonnekkin olemattomaan keskustaan, niin ei jumalauta pääse yhdeksän jälkeen minnekkään muulla kuin mittarilla ellei sitten ole joku vitun himo kävelijä.
Oli ihan mykistävää kun baarissa tuli joku seinäruusu lärveissä sönköttää mulle kuin vaarallista sähkötupakka on ku siitä saa nikotiinin yliannostuksen, kamalia myrkkyjä ja muuta läpäsässyn läätä. Sitten tämä ..tanan luentoa pitänyt muumio lähti ulos tupakalle. {Facepalm}
Piti ihan se huikean luennon päätteeksi imasta kunnon höyryt minilavasta ja tilata terävä. :esmoke:
Pitää muuten paikkansa ja asian kuppaisuutta korostaa sekin, että Hki, jossa julkinen toimii parraitten Suomessa on monta pykälää muista jäljessä. Ketuttaa reissata, kun takaisintullessa ei toimi perkele mikn! Edes taksit ei seuraa älyä raahatua kentälle, kun norskia, finskiä sun muuta alkaa laskeutumaan taivaalta.
Nenä vuotaa, ken vois sulkea hanan.